Ik vond vooral De Nacht Van 53 zeer indrukwekkend.
Dat heb ik nu aanstaan!
@grace haaa daar ga ik juist lekker op, heb altijd het idee dat Herman het als een soort grap speelt
Heb jij een kledingstuk:
- volledig vervaardigd op jouw maat, door een kleermaker
- volledig vervaardigd op jouw maat, door iemand die je kent (bv vader of moeder)
- volledig vervaardigd op jouw maat, door jouzelf
- aangepast/vermaakt tot jouw maat, door een kleermaker
- aangepast/vermaakt tot jouw maat, door iemand die je kent (bv vader of moeder)
- aangepast/vermaakt tot jouw maat, door jouzelf
- niets hiervan
0 stemmers
Ik wil dat wel graag eens, ik heb echt een onhandig lichaam.
Alleen mijn trouwjurk. Rest is Miss Etam en Zalando hoor.
Edit: oh en een bruidsmeisjesjurk bedenk ik me net.
scan jij wel eens bewust iets niet bij zelfscan in de supermarkt?
- ja, vaak
- ja, zelden
- nee, ik wil het niet
- nee, ik durf niet
0 stemmers
Ik ben 1x echt de helft van mijn boodschappen vergeten omdat ik zo ontiegelijk nodig moest poepen en echt paniek had. Ben als een malle door die super gegaan voor een kleine boodschap (geen ) en toen ik thuis kwam en de bon zag kwam ik tot de conclusie dat ik best veel was vergeten te scannen in de paniek. Voel me nog steeds schuldigđ„č
Een maatpak voor mân bestuursjaar bij de studievereniging hoorde erbij, deed elk bestuur, maar totale onzin natuurlijk. Ik heb hem nog wel (dik 10 jaar later), maar na al die biertjes kan ik niet echt meer zeggen dat het op maat is
en hoevaak je dat ding ook stoomt, stinkt nog steeds tot diep in elke vezel naar bier.
Ik laat bijna al mân broeken innemen door de kleermaker haha. Maar echt uitgebreid vermaakt alleen mân trouwjurk
Edit: eigenlijk super suf. Want ik heb dus ook wel een broek voor mezelf gemaakt (met de naaimachine enz). Maar mân broeken innemen laat ik voor een tientje doen ⊠Want dan ben ik bang dat het mislukt ofzo en dat is dan zonde van een dure broek
Stomme vraag misschien, maar kan dat ook met spijkerbroeken? Ben altijd zo bang dat ze toch te strak gaan zitten dat ik ze toch steeds te groot koop en ze na 3x wassen alweer slobberen
Ik doe 't overigens zelf niet want zou veel te pussy zijn maar ik kan er niet wakker om liggen als mensen van de AH ofzo jatten
Ik heb een keer een trui gebreid. Telt dat als âvervaardigd op maatâ? En verder heb ik altijd te lange broeken die ik dan in moet laten korten. En vroeger had ik een collega die kleding maakte en dan af en toe spontaan iets voor me maakte. Vet lief.
Hoe bedoel je? Ik laat ze zegmaar inkorten omdat ik een mini ben haha. Dat kan zeker ook met spijkerbroeken.
En een meer pak achtige broek heb ik Wel eens echt in laten nemen dat ie strakker zat.
Nee bedoelde meer in de taille zegmaar! Snap dat je bij een âstoffenâ broek dat kan doen maar vroeg me af of dat met zoân stugge stof als spijkerstof er ook een beetje decent uitziet.
Maar ga eerst maar de truc van op 90 graden wassen proberen denk ik
Ik vind het hele concept van bezit al iets raars. Zeker omdat het ontzettend oneerlijk verdeeld is met ook nog eens gigantische excessen. Dus wat mij betreft hangt het volledig van de situatie af of stelen gerechtvaardigd is.
Er zijn een hele hoop situaties die ik kan bedenken waarin ik begrip heb voor diefstal. Maar er zijn er net zoveel waarin ik dat niet heb. En die gaan dan vooral over rijke mensen die nog rijker proberen te worden over de rug van anderen. Want dat vind ik net zo goed diefstal.
Ik scande soms grote blikjes cola als kleine blikjes maar daar werd ik hier op het forum zo voor geshamed (terecht hoor) dat ik het sindsdien niet meer doe
Als iets niet scant en ik zie niemand om me heen stop ik t soms gewoon in mn tas. Soms duw ik ook wel gewoon op help. Beetje afhankelijk van de drukte en mn verdere planning. Heb laatst 5 min staan wachten omdat haribo kikkers niet scanden
Ik heb eerder dat ik iets 2x per ongeluk scan en dat het een eeuwigheid duurt voordat iemand die extra item eraf kan halen. Door haast het weleens geaccepteerd.
Heel veel outfits gemaakt door de kleermaker en dan laat ik broeken aan de taille innemen.
Vragenlijst rampen-editie:
Heb jij een noodpakket in huis (waxinelichtjes, extra medicijnen, fluitje, rubberboot, you name it)?
- Ja, een uitgebreid pakket
- Ja, maar kan beter
- Nee, geen behoefte aan
- Nee, maar wil het eigenlijk wel
- Anders
0 stemmers
Heb jij een testament of âvoor-als-ik-dood-ben-documentâ?
- Ja, via de notaris
- Ja, gewoon zelf een document gemaakt
- Nee, nog niet aan toe gekomen
- Nee, wil ik ook niet
- Anders
0 stemmers
Welke dingen heb je in huis:
- Rookmelder
- Koolmonoxidemelder
- Brandblusser
- Branddeken
- Brandladder
- Iets anders, namelijk
0 stemmers
Is er iemand die bij jouw wachtwoorden kan als jij er niet meer bent?
- Ja een familielid
- Ja een vriend
- Ja mijn partner
- Nee niemand
- Anders
0 stemmers
Shit, partner vergeten in de laatste poll, even aangepast