Ik scande soms grote blikjes cola als kleine blikjes maar daar werd ik hier op het forum zo voor geshamed (terecht hoor) dat ik het sindsdien niet meer doe
Als iets niet scant en ik zie niemand om me heen stop ik t soms gewoon in mn tas. Soms duw ik ook wel gewoon op help. Beetje afhankelijk van de drukte en mn verdere planning. Heb laatst 5 min staan wachten omdat haribo kikkers niet scanden
Ik heb eerder dat ik iets 2x per ongeluk scan en dat het een eeuwigheid duurt voordat iemand die extra item eraf kan halen. Door haast het weleens geaccepteerd.
Heel veel outfits gemaakt door de kleermaker en dan laat ik broeken aan de taille innemen.
Vragenlijst rampen-editie:
Heb jij een noodpakket in huis (waxinelichtjes, extra medicijnen, fluitje, rubberboot, you name it)?
- Ja, een uitgebreid pakket
- Ja, maar kan beter
- Nee, geen behoefte aan
- Nee, maar wil het eigenlijk wel
- Anders
0 stemmers
Heb jij een testament of ‘voor-als-ik-dood-ben-document’?
- Ja, via de notaris
- Ja, gewoon zelf een document gemaakt
- Nee, nog niet aan toe gekomen
- Nee, wil ik ook niet
- Anders
0 stemmers
Welke dingen heb je in huis:
- Rookmelder
- Koolmonoxidemelder
- Brandblusser
- Branddeken
- Brandladder
- Iets anders, namelijk
0 stemmers
Is er iemand die bij jouw wachtwoorden kan als jij er niet meer bent?
- Ja een familielid
- Ja een vriend
- Ja mijn partner
- Nee niemand
- Anders
0 stemmers
Shit, partner vergeten in de laatste poll, even aangepast
favoriete Op1 presentator:
- Carrie
- Charles
- Giovanca
- Tijs
- Sven
- Fidan
- Jort
- Welmoed
- Nadia
- Natasja
- Je bent iemand vergeten:
- Nvt/kijk het niet
0 stemmers
minst favoriete Op1 presentator:
- Carrie
- Charles
- Giovanca
- Tijs
- Sven
- Fidan
- Jort
- Welmoed
- Nadia
- Natasja
- Je bent iemand vergeten:
- Nvt/kijk het niet
- Iedereen kut!!!
0 stemmers
Dat kun je er zo zelf afhalen? Als ik de producten in mn tas stop scant soms iets 2 x omdat het weer langs die scanner gaat. Kun je gewoon op dat prullenbakje klikken. Nooit dat ik iets niet scan btw. Echt geen porem.
Heb jij last van een drogere huid in de wintermaanden?
- Nee ik merk geen verschil
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
En snel vet haar! Mega irritant
Niet bij mijn plus :o
Ik heb altijd het idee dat het bij mij komt door het dragen van een muts. Die heb ik in de winter bijna standaard op en dan moet ik eigenlijk mijn haar wel om de dag wassen
Dat vind ik echt een vreselijke supermarkt en toevallig moest ik er een aantal weken geleden noodgedwongen naartoe. Ik krijg daar zo’n campingwinkel gevoel bij. Het zit er maar het werkt niet. Een soort AH to go.
Nee daar kan dat idd niet maar die scanner is wel super gevoelig. Sta je ook weer te wachten tot er iemand komt.
Wij hadden een plus op 2 minuten lopen maar hij is weg en ik mis hem echt elke dag. Ookal was het idd een beetje een gare winkel @Jumpsuit je had wel alles binnen handbereik
Klopt dat maakt het bij mij nog erger. Maar merk het nu ook al wel moet ik zeggen (zonder muts). Dinsdagavond gewassen en dacht vanmorgen al van oh dit is alweer helemaal kut
Sowieso valt m’n haar ook veel beter als het warm is. Of dat is m’n eigen idee kan ook😂
Ja bij mij is die ook 2 minuten lopen en zelfs als ik er extra op let scan ik een product super vaak twee keer
Oh ik hou van onze plus haha, vind Jumbo echt kut bij ons, dingen blijven ook veel korter vers daar. Maar bij onze plus kan je een item wel weer van de scanner afhalen als je hem nog een keer scant.
Ja ik wilde net zeggen! Ik ben ook fan van de plus bij ons en eerst kom je inderdaad een dubbel gescand item er niet afhalen maar sinds kort wel!
Wij hebben vorig jaar een hele dag stroomstoring gehad, maar ook gewoon geen internet/telefoonbereik en je weet gewoon niet wat er aan de hand is. Dus sindsdien heb ik zo’n radiotje die je kan aanknijpen (knijpkat radio ofzo?) en dat is ook meteen een zaklantaarn.
Hoeveel doordeweekse avonden heb je gemiddeld “iets” (sport, vrienden, cursussen, andere verplichtingen)? Dus dat je niet thuis op de bank zit.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 0
0 stemmers
En wat vind je ideaal?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 0
0 stemmers
Ja ik ben ook zo’n sukkel die dan wel eens de halve dag medicijnen vergeet en vlak voor het slapen gaan denkt “oh ik neem die achterstallige 5 wel even tegelijk zonder water” hahaha. Maar heb het redelijk afgeleerd inmiddels want het is niet echt chill en hoe veel moeite is het nou om een glas water te pakken