Stel je persoonlijke vraag #41

favoriete Op1 presentator:

• Carrie
  • Charles
  • Giovanca
  • Tijs
  • Sven
  • Fidan
  • Jort
  • Welmoed
  • Nadia
  • Natasja
  • Je bent iemand vergeten:
  • Nvt/kijk het niet

0 stemmers

minst favoriete Op1 presentator:

• Carrie
  • Charles
  • Giovanca
  • Tijs
  • Sven
  • Fidan
  • Jort
  • Welmoed
  • Nadia
  • Natasja
  • Je bent iemand vergeten:
  • Nvt/kijk het niet
  • Iedereen kut!!!

0 stemmers

2 likes

Dat kun je er zo zelf afhalen? Als ik de producten in mn tas stop scant soms iets 2 x omdat het weer langs die scanner gaat. Kun je gewoon op dat prullenbakje klikken. Nooit dat ik iets niet scan btw. Echt geen porem.

3 likes

Heb jij last van een drogere huid in de wintermaanden?

• Nee ik merk geen verschil
  • Ja
  • Ik weet het niet

0 stemmers

3 likes

En snel vet haar! Mega irritant

8 likes

Niet bij mijn plus :o

3 likes

Ik heb altijd het idee dat het bij mij komt door het dragen van een muts. Die heb ik in de winter bijna standaard op en dan moet ik eigenlijk mijn haar wel om de dag wassen

2 likes

Dat vind ik echt een vreselijke supermarkt en toevallig moest ik er een aantal weken geleden noodgedwongen naartoe. Ik krijg daar zo’n campingwinkel gevoel bij. Het zit er maar het werkt niet. Een soort AH to go.

8 likes

Nee daar kan dat idd niet maar die scanner is wel super gevoelig. Sta je ook weer te wachten tot er iemand komt.
Wij hadden een plus op 2 minuten lopen maar hij is weg en ik mis hem echt elke dag. Ookal was het idd een beetje een gare winkel @Jumpsuit je had wel alles binnen handbereik

1 like

Klopt dat maakt het bij mij nog erger. Maar merk het nu ook al wel moet ik zeggen (zonder muts). Dinsdagavond gewassen en dacht vanmorgen al van oh dit is alweer helemaal kut

Sowieso valt m’n haar ook veel beter als het warm is. Of dat is m’n eigen idee kan ook😂

1 like

Ja bij mij is die ook 2 minuten lopen en zelfs als ik er extra op let scan ik een product super vaak twee keer :frowning:

1 like

Oh ik hou van onze plus haha, vind Jumbo echt kut bij ons, dingen blijven ook veel korter vers daar. Maar bij onze plus kan je een item wel weer van de scanner afhalen als je hem nog een keer scant.

1 like

Ja ik wilde net zeggen! Ik ben ook fan van de plus bij ons en eerst kom je inderdaad een dubbel gescand item er niet afhalen maar sinds kort wel!

1 like

Wij hebben vorig jaar een hele dag stroomstoring gehad, maar ook gewoon geen internet/telefoonbereik en je weet gewoon niet wat er aan de hand is. Dus sindsdien heb ik zo’n radiotje die je kan aanknijpen (knijpkat radio ofzo?) en dat is ook meteen een zaklantaarn.

3 likes

Hoeveel doordeweekse avonden heb je gemiddeld “iets” (sport, vrienden, cursussen, andere verplichtingen)? Dus dat je niet thuis op de bank zit.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 0

0 stemmers

En wat vind je ideaal?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 0

0 stemmers

1 like

Ja ik ben ook zo’n sukkel die dan wel eens de halve dag medicijnen vergeet en vlak voor het slapen gaan denkt “oh ik neem die achterstallige 5 wel even tegelijk zonder water” hahaha. Maar heb het redelijk afgeleerd inmiddels want het is niet echt chill en hoe veel moeite is het nou om een glas water te pakken

3 likes

Hahahaha nooooo :rofl: :sob: Ik herleef mijn trauma nu hier haha

2 likes

Zoals ik ook al in het andere topic schreef, wel alleen dankzij Drew Barrymore (3 maanden huwelijk) en Eminem (it’s ok for tom green to hump a dead moose), maar weet wie het is ja

3 likes

Hallo, niemand ook Freddy got fingered gezien (ik vergeet die hotdog piano scène nooit meer)?? En Road Trip? The Tom Green show?

5 likes

Dit gaat niet meer uit mijn hoofd vandaag

4 likes

Ik heb dit altijd met Aleve feminax. Ook niet met andere pillen echt, maar alleen met die. Weet niet waarom.