Stel je persoonlijke vraag #41

Ik heb het zelf altijd koud, maar ik zou toch zeggen de groep die het koud heeft trekt binnen het normale extra kleding aan (ik heb zelf altijd een grote sjaal en thermoshirt bij mij voor de zekerheid).
Maar dit geldt alleen voor kou in bv de winter, niet wanneer je ergens werkt waar airco is en het om de kou van de airco gaat. Dan moet die airco gewoon uit/op een hogere temperatuur.

• Ik vind airco kou inderdaad anders dan normale kou
  • Nee kou is kou of het nou van de airco is of van het weer

0 stemmers

3 likes

Een reis programma met mij is de hele tijd. " Volgens mij ben ik er nu… ohnee moest toch de metro aan de overkant… weer terug. Oke nu ben ik bij de juiste halte nu is het 5 min lopen. (20 minuten later) godver ik moest toch naar links"

11 likes

Ik vind sowieso dat de binnentemeratuur toch engiszins moet mee veranderen met de buitentemperatuur. Ik voel me compleet disconnected van de wereld wanneer het op kantoor het hele jaar door 21 graden is. Plus in de winter kleed ik me warmer, wil dan niet lagen moeten uitspelen om niet te smelten op kantoor, of in de zomer een truitje bij me moeten hebben om geen koud te krijgen van de airco.

12 likes

Ik denk vooral “omg de feta kaas in dit land is NIET goed!” Verder lijkt het me gezellig.

1 like

Vind jij het belangrijk dat je van het eten houd waar het land om bekend staat waar je op vakantie gaat?

• Nee joh overal wel een pizza oid te vinden
  • Ja ik vind dit belangrijk
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Mn vader vond Ijsland geweldig maar het eten echt kut.

1 like

Nee, geen hemdje onder een trui. Vind ik niet mooi staan, dan krijg ik zo’n uniboob. Vind mn truien gewoon het mooist vallen als ik alleen een bh aan heb eronder en ik heb het sowieso snel warm.

3 likes

Ik ben in IJsland bij een Ethiopisch restaurant gaan eten, dat was echt top :smiley: Zowel het eten als het contrast van de Ethiopische aankleding en sfeer binnen en de bergen sneeuw die je zag liggen als je door het raam naar buiten keek. Aanrader dus :laughing:

7 likes

Ik denk dat jij er geschikter bent dan ik haha, ik film het wel. En dat verdwalen en metro’s de verkeerde kant opnemen doe ik ook, dus daar heb je ook weinig aan mij.

Ik wil jou en @Jumpsuit wel samen zien; ik denk dat dat echt peak chaos is.

9 likes

Ik denk dat @Jumpsuit en ik nederland nog niet eens uitkomen na 1 seizoen. Voor haar is brabant al de andere kant van de wereld he.

8 likes

Ik word wel heel chagrijnig als ik langere tijd dingen moet eten die ik niet lekker vind. Het is geen ramp en ik overleef het wel, maar op vakantie wil ik genieten van eten.

3 likes

Ja ik dacht een soort Nederlandse Idiot Abroad (sorry ik zeg dit met liefde en respect)

8 likes

Beter omgaan dan vroeger (betere coping manieren) maar nog steeds minder goed dan de gemiddelde persoon.

1 like

Ik vind airco kou wel anders, maar ik ook tot op zekere hoogte. Ik had een collega die bij 30 graden nog niet eens de airco aan wou hebben, terwijl de zon wel de hele dag volop onze kamer stond. Op een gegeven moment ben ik toen van werkplek verhuisd omdat het voor mij niet meer werkbaar was, m’n haar werd gewoon nat van het zweet :smiling_face_with_tear:

2 likes

Haha omg. Ja ik ben wel een mega chaoot dus ik moet wel iemand hebben die wat gestructureerder is. De enige keer dat ik ging kamperen was in kroatie en toen moest ik in een toiletgebouw schuilen wat er was een soort mega storm en alles viel om bomen alles. Een random man sleepte me half mee naar een toiletgebouw. Het was oprecht best eng en dus ik belde mn moeder toen ik bereik had. Toen vroeg ze “waar ben je” en toen zei ik " ik weet het niet, volgens mij nog wel in europa" :smiling_face_with_tear:

Maar alsnog heb ik best veel landen gezien en overleefd hoor! Alleen Brabant nog en Belgie nog.

14 likes

Ik gooi een muntje op. Kop voor schuldig, munt voor onschuldig. Het is maar goed dat in Nederland geen jury is.

3 likes

Jaa dan ben je bij mij echt aan het totaal verkeerde adress hahah

5 likes

Er moet ook meer chaos op tv komen, nu Geer & Goor geen programma’s meer met elkaar maken

2 likes

Is er binnen jouw werkveld sprake van (vormen van) nepotisme?

• Nee
  • Af en toe
  • Met enige regelmaat
  • Veelvuldig
  • Niet van toepassing
  • Weet ik niet
  • Ikzelf

0 stemmers

Heb jij dezelfde baan of studie gedaan als een van je ouders?

• Nee
  • Ja, als beide ouders
  • Ja, als een van mijn ouders
  • Wel verwant aan de studie of het beroep van een of beide ouders
  • Anders / niet van toepassing

0 stemmers

1 like

Zelfde als iets wat een van mijn ouders gedaan heeft in het verleden, verwant aan wat de andere ouder doet, maar dat paste niet in de poll opties want mocht maar een keer stemmen

1 like

Kan het allebei niet :upside_down_face: dat 17u ook 5u is, daar krijg ik echt kortsluiting van. Lang leve dyscalculie.

6 likes