maar in het vliegtuig neemt het geen zit (en realistisch ook sta) plekken in
dus vind wat @anon44064118 zegt een goede graadmeter (en idealiter van die rekken waar ze in kunnen)
maar in het vliegtuig neemt het geen zit (en realistisch ook sta) plekken in
dus vind wat @anon44064118 zegt een goede graadmeter (en idealiter van die rekken waar ze in kunnen)
Ik zou bijvoorbeeld geen kapsel nemen dat vraagt om iedere dag te föhnen, stylen etc. Liefst douchen en klaar. En ik verf mijn wenkbrauwen want dat is makkelijker dan ze steeds moeten invullen.
En ik kies vaak voor praktische outfits op werkdagen (bijv. tuinbroek + koltrui).
Vind vooral irritant dat de ns me op het punt heeft dat ik denk; ja prima als dat ontmoedigt. In het buitenland hebben belangrijke treinroutes vaak gewoon zo’n treinrek voor grote koffers (doe dan iig alles van en naar Schiphol in de vakantieperiode). Dat wil ik eigenlijk
Ja, dat is idd precies wat ik zeg toch?
Ik gisteren en iedere dag hiervoor: nee
Ik na vanochtend toen ik in de spits MEGA opgepropt moest staan omdat er mensen zich zo nodig met hun hutkoffers de trein in moesten persen: ja
@anon44064118 @instantramen @monkeyslut Ja kan ik inkomen, dat je zegt koffers in de rekken/tussenstuk en niet zo’n vierzitter met allemaal koffers volplempen.
In een internationale trein heb je meestal ook veel ruimte voor koffers daar moest ik meer aan denken, niet de NS sprinter
Ja ik vind sowieso dat er meer ruimte voor bagage moet zijn, zeker in treinen die langs schiphol gaan. Maar ik vind het ergens wel bizar dat er in de spits mensen zijn met gigantische koffers (en vouwfietsen!! Waarom mag dat) die daarmee gewoon plekken in beslag nemen
en dat je wel voor honden moet betalen die vaak prima onder de stoel kunnen chillen
Mmm ja nee ik vind sowieso dat honden niet/amper in de trein zouden moeten kunnen dus aan mij heb j e hiervoor de verkeerde hahaha
Nee treinen moeten sowieso gratis zijn
eens maar dan kinderen en corpsballen ipv honden
Denk ook dat het maar goed is dat ik nooit in zo’n jury zal zitten
Ben daar echt niet voorgemaakt, maar zou het erger vinden om een onschuldig iemand vast te zetten dan een dader te laten lopen
Ik heb ook zelden iets aan onder een trui. En voor het zeldzame geval dat ik het toch koud krijgt, heb ik permanent een fleecevest in mn la liggen.
Ik ben blij dat we in nederland geen jury hebben, want ik beschik niet over de kennis om dit te beoordelen.
Geen flauw idee? Daar heb ik echt meer informatie voor nodig.
Circumstancial evidence he
Maar als ik dan mag vragen. Als je geen t-shirt eronder hebt dan heb je toch wel bijvoorbeeld onder een trui een hemdje? Ik heb in de winter bh, hemdje, longsleeve, en daarover een vest of trui/jasje ofzo. Een t-shirt doe ik dan weer niet zovaak omdat dat qua aankleden dan weer oprolt. En idd een een enorme grote sjaal die je gewoon kan laten liggen is ook al een uitkomst.
Ik heb het ook snel warm en ik draag geen hemdjes oid onder mijn kleding, ik heb nu onder mijn shirt ook alleen mijn bh aan.
Ik denk dat ik een programma met @Zemraluani op reis leuk zou vinden. Soort van 3 op reis ft echte meisjes in de jungle. Een perfecte combi van chaos en goeie info.