Ik zou jou het vliegtuig uit duwen.
Wat zeg je tegen iemand die zegt ādoe maar duur?ā als je lekkere koffie koopt of nieuwe schoenen? En wat als diegene je leidinggevende is?
Niets of gewoon āJa kloptā en dan ga je door met je dag.
Je hebt ook helemaal gelijk, hoor. Heb heel veel gedoe gehad afgelopen weken en opeens ga ik dan zout op alles leggen. Ik ben soms echt een haatsmurf.
Snap ik ook heel goed hoor. Ik ben soms ook een tijdje heel hyperbewust van hoe ik op dingen reageer en wat andere mensen daar misschien wel van zouden kunnen vinden, maar met dit soort opmerkingen kan je echt niets. Behalve jezelf gaan verdedigen en dat is zó niet nodig als je gewoon een keer een lekkere koffie voor jezelf wilde halenā¦
Situatie: Je woont in een appartementencomplex met 2 wasmachines en een droger maar de meesten mensen hebben gewoon een eigen wasmachine en jij ook. Nu heb je heel veel te wassen en ga je maar die openbare gebruiken.
Vind je het dan aso om beide in gebruik te nemen? Extra info: Toen je om 12u uit huis ging waren ze allebei vrij en nu vier uur later nog steeds.
- Ja, aso
- Medium aso
- Niet aso
0 stemmers
Pf boeien, bezet is bezet toch
Ligt er een beetje aan hoe vaak ze normaal gebruikt worden. Als ze dagelijks staan te draaien zou ik er denk ik maar eentje gebruiken, zodat de buur/buren die ze vaker gebruiken dat ook vandaag gewoon kunnen doen. Maar als ze vaak genoeg ook een dag of meerdere dagen stilstaan gewoon allebei.
Is er bepaald eten/drinken dat je alleen eet/drinkt wanneer je ziek bent?:
- Ja, namelijk
- Nee
0 stemmers
Ik drink namelijk alleen aanmaak limonade, wanneer ik goed verkouden en de gemberthee zat ben
Nu niet meer, maar als kind wel: of een geraspte appel of een geprakte banaan met de koek van een liga erdoorheen. Vooral dat laatste vond ik echt lekker.
Kinderen hebben soms wonderlijke voedselcreaties
Je hebt toch van die staafjes oploskoffie. Nog makkelijker, alleen ongeveer de juiste hoeveelheid water erbij.
Nou. Ik kwam er laatst dus achter dat er mensen zijn die dit recept weten te verprutsen
Nou was dit al geen nobelprijswinnaar gebleken maar toch was ik verbaasd.
Lange vingers, als mijn maag en darmen weinig kunnen verdragen.
Cup a soup en tucjes
Beschuit met gestampte muisjes/anijshagel
Kippenbouillon
welke van deze emojiās zou je het liefst erbij krijgen als reactie op het forum
0 stemmers
Ik word wel eens uitgenodigd maar ik ga eigenlijk nooit. Heb er echt een hekel aan, vooral van die (kring)verjaardagen met andere visite die je niet kent. Ik ben zelf standaard op vakantie met mān verjaardag en doe er dus niet aan mee.
Pff haha neee wat irritant zeg, echt een hekel aan mensen die zoān schijt hebben aan hun medemens op openbare plekken
De boze blikken waren geen indicatie? Net nog wel toch?