Beschuit met gestampte muisjes/anijshagel
Kippenbouillon
welke van deze emojiās zou je het liefst erbij krijgen als reactie op het forum
0 stemmers
Ik word wel eens uitgenodigd maar ik ga eigenlijk nooit. Heb er echt een hekel aan, vooral van die (kring)verjaardagen met andere visite die je niet kent. Ik ben zelf standaard op vakantie met mān verjaardag en doe er dus niet aan mee.
Pff haha neee wat irritant zeg, echt een hekel aan mensen die zoān schijt hebben aan hun medemens op openbare plekken
De boze blikken waren geen indicatie? Net nog wel toch?
Ja en sommigen smeren poep op de ramen.
Wat zeggen jullie dan tegen die persoon met opgetrokken knieƫn? Ik erger mij er altijd rot aan, maar weet niet wat ik dan moet zeggen. Soms snap ik het ook wel als je super lange benen hebt dan zitten ze helemaal opgevouwen maar meestal is dat niet het geval.
Gewoon: ākan je je voeten op de grond zetten, want ik voel je knieĆ«n in mijn rug en dat zit niet zo lekkerā.
Heb eigenlijk nooit gehad dat mensen dan asociaal met hun knieƫn in je rug blijven drukken, als je het normaal vraagt, reageren ze meestal gewoon ok.
En lange benen kan je niks aan doen, maar expres me je knieƫn tegen de stoel voor je beuken wel.
Durfde jij in het begin van je menstruerende leven () al een tampon in te doen?
- Durfde wel en lukte ook
- Durfde wel, lukte niet
- Wilde ik niet
- Vond ik te eng
- Ik kan het nog steeds niet
- Nooit gedaan/geprobeerd
0 stemmers
Ik was wel al vijftien toen ik voor het eerst menstrueerde, dat scheelt misschien wel.
Ik lees het hele gesprek nadat ik een vriendin die dit heeft aangekondigd een doosje blondies heb opgestuurd. Ik hoop maar dat ze het kan waarderen
Appelsap!
Ik wist niet dat dat bestond lol. En vond menstrueren zo vies voelen (dat je voelt dat er iets uit je āstroomtā ofzo).
Dat ik een keer gefrustreerd tegen mān moeder riep: kan er niet gewoon een KURK in?!
Nou⦠dat niet, maar zo iets bestaat wel en heet een tampon .
Wat een heerlijkheid
Vooral op werk. Zou zo veel constructiever zijn.
Ah gewoon naar de resultaten van de poll kijken, die zijn wat positiever gestemd over zoān actie dan de reacties
Doet me denken aan die film, the invention of lying, best een toffe film en tof concept
Ik zou heel benieuwd zijn naar hoe we dan met elkaar omgaan? Zou je dan juist meer of minder vragen stellen, omdat het antwoord je misschien niet bevalt?
Ik geef altijd tegendruk, volgens mij wordt het voor de ander dan ook vervelend. Krijg niet echt reactie maar het stopt wel
Heeft echt jaren geduurd voordat het eens lukte. Kreeg hem nooit verder dan de ingang en dat zat natuurlijk voor geen meter, tot mijn moeder van die tampons met zoān inbrenghuls voor me ging kopen. Toen ging een wereld voor me open haha en na een tijdje lukte het ook zonder.