Die Kut is wel het lelijkste denk ik, maar wel redelijk leesbaar in het geheel? Ik merk vooral dat ik enorm tril met links, met rechts helemaal niet.
Overigens kon ik in groep 3 probleemloos met beide handen schrijven (ik had geen voorkeur) , maar moest ik kiezen van de juf… Nu voelt links wel heel wiebelig
Ik vind het vooral knap dat je helemaal geen inktvlekken hebt! Het lijkt nml op een gel/vulpen?
Of wacht, tril je juist met je dominante hand?
Haha ja ik denk omdat ik niet zoals linkshandige mensen netjes de pen vasthou en de goeie schrijfhouding aannam, maar ‘m in m’n knuistje* gedrukt had en vooral van onder af kwam ipv vanaf links.
Nee ik tril met links en ben rechts!
Zo ziet mijn schoonschrift er altijd uit
Dit is netter dan ik met rechts (dominante hand) schrijf
Die van jou is ook netjes @Schaakmat
Ik las automatisch knuistje en dat staat er niet maar dat bedoel je (hopelijk) wel en knuistje is zo’n lief woord🥺
Ja die bedoelde ik haha maar ik vergeet altijd woorden midden in m’n zin 🫠
Mijne was minder lief en meer zo’n artrose bejaarden greep maar toch.
Kan jij een zin ondersteboven lezen?:
- Ja makkelijk
- Ja met moeite
- Nee
- Nog nooit geprobeerd
0 stemmers
Ik schrijf altijd in schoonschrift eigenlijk! Dus hier de vergelijking normaal
Als ik in blokletters moet schrijven gaat het mis bij mij meestal
Bij mij precies andersom. Was blij toen ik eindelijk in blokletters mocht schrijven in plaats van verplicht schoonschrift.
Schrijf jij aan elkaar of blokletters
- Blokletters
- Schoolschrift/aan elkaar
- Een soort lelijke combinatie van beiden
0 stemmers
In spiegelbeeld schrijven vind ik ook een kunst, vooral aan elkaar.
Of in spiegelbeeld én ondersteboven.
Vond dit ook een leuk topic om te zien
Ik zeg nooit aan elkaar schrijven omdat ik dat altijd verkeerd interpreteerde met het oefenen met schoonschrift.
Ikdachtdatjeletterlijkallesaanelkaarmoestschrijven
Geen juf die mij er mondeling op corrigeerde (meesters waren er alleen in groep 7 & 8 bij mij). Die zette slechts streepjes tussen de woorden in.
Met iemand naar de bios snap ik echt niet. Je kan er toch niet praten. Op dat drankje achteraf dan na. Nou boeiend, dan liever naar de kroeg met die iemand.
Ugh ik vind het ook zo teringirritant als mensen dan vragen ‘met wie ga je’ en dan judgen.
Ik dacht ik probeer even met links in het woord spiegelbeeld in spiegelbeeld en ondersteboven te schrijven, maar ben er nu al klaar mee.