Stel je persoonlijke vraag #42

Als ik iedereen moet vermijden met domme ideeen dan heb ik geen leven meer hoor. Echt toxische figuren vermijd ik liever ja, maar groot gedeelte van de mensen heeft allerlei gare meningen en die slaan nog geen deuk in een pak boter

6 likes

Kwestie van een bloempot erop zetten en daarlangs te knippen met een veel te botte keukenschaar

1 like

Zou jij ‘:+1:t3:’ als reactiemogelijkheid hier willen verwijderen als je dat kon?

• Ja vind ze zwaar irritant
  • Nee ik houd ervan om die te geven en/of krijgen
  • Nee maakt me niks uit

0 stemmers

1 like

Nee leuk juist, om alle fragiele ego’s te tergen. Wilde ook nog de middelvinger maar dat vond @Nescio geen goed idee.

12 likes

Die zou ik minder irritant vinden dan :+1:t3: eigenlijk

5 likes

Ik ben redelijk nieuw en dacht in het begin dat de duim positief was alsin we hebben elkaar begrepen/het is oke. Begreep later dat ik duidelijk nog wat te leren had😅

17 likes

Deze OG EGF is leuker eigenlijk: :thumbsup:

Zo ook: :eek: en :rolleyes:

36 likes

Ja die laatste twee zijn me favo’s. Je moet alleen altijd zo ver scrollen om ze te selecteren :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik filter begin december altijd de lokale bedrijven waar ik daarna nog kom. Als je in deze tijd nog een zwarte pieten etalage maakt is je mening duidelijk en kom ik niet meer. Boerenbandana’s en ondersteboven vlaggen in etalages hetzelfde. Verder merk je dit minder denk ik.

4 likes

Ja het vereist echt 3 stappen meer dedication.

Maar worth it soms, ik vind :mad: ook echt een andere woede uitdrukken dan :rage:

17 likes

Deze :mad: doet me altijd denken aan Rollercoaster tycoon op het moment dat mensen fucking woedend zijn en het park uitwillen maar dat gaat niet want je hebt ze op een doodlopend pad neergezet
Dan krijgen ze ook zon hoofd

62 likes

Hahah vorige week heb ik het zelf geprobeerd te knippen en het ziet er niet uit :rofl: Mijn arme kind. Volgende keer dus gewoon naar de kapper.

1 like

Vind jij zwarte Piet racisme?
Anoniem

• Ja, ik boycot ZP ook en spreek me actief uit (in het echt, social media of demonstraties etc)
  • Ja, ik boycot ZP maar laat me er niet openlijk over uit
  • Ja, eigenlijk wel, maar ik boycot ZP niet
  • Nee, misschien dat het ontstaan is uit racistische karikatuur maar inmiddels is het gewoon een traditie die daar los van staat
  • Nee, ZP is nooit racistisch geweest
  • Nee, ik ben actief pro-ZP en spreek me actief uit (in het echt, op social media of via demonstraties etc)

0 stemmers

Niet anoniem

• Ja, ik boycot ZP ook en spreek me actief uit (in het echt, social media of demonstraties etc)
  • Ja, ik boycot ZP maar laat me er niet openlijk over uit
  • Ja, eigenlijk wel, maar ik boycot ZP niet
  • Nee, misschien dat het ontstaan is uit racistische karikatuur maar inmiddels is het gewoon een traditie die daar los van staat
  • Nee, ZP is nooit racistisch geweest, maar ik laat me er niet openlijk over uit
  • Nee, ik ben actief pro-ZP en spreek me actief uit (in het echt, op social media of via demonstraties etc)

0 stemmers

1 like

Ik heb geen kinderen en kom er weinig mee in aanraking. Face to face ga ik wel de discussie aan als het toevallig eens ter sprake komt maar ik zoek het niet op. Ik rapporteer wel actief foto’s die ik op FB oid tegenkom.

15 likes

Hahaha ja mij ook en dan altijd die random teksten “ik wil naar huis” “ik heb geen honger” “achtbaan 1 is waar voor je geld”

18 likes

hahahaha ja “ik kan de uitgang niet vinden”
image

37 likes

ik verdronk zulke mensen altijd haha optyfen uit mijn park met je negatieve gezeik

27 likes

Ik spreek me er wel openlijk over uit in mijn omgeving. Maar ik post niks op social media erover of sta nergens te protesteren.

4 likes

Ik doe sowieso 0,0 met Sinterklaas, maar het woord boycot vind ik er dan niet bij passen?

2 likes

Wow kon je mensen laten verdrinken in Rollercoaster Tycoon

3 likes