Stel je persoonlijke vraag #42

Nee maar wel eens iets van een ander ontvangen, een medewerkerspas (niet van de webshop zelf, dus wss iemand die de items vóór mij bestelde)

5 likes

Ik heb dat inderdaad echt nog nooit gehoord.

8 likes

Ik ken het ook in die betekenis, kan wel dialect/streektaal zijn.

2 likes

Iets uit vogelen?
Iets uitdokteren.

21 likes

Ik zeg helemaal prima, maar zou het toch wel raar vinden als typhoon opeens m’n 2 meter lange man beklimt. Maar meer omdat dat geen gezicht is.

3 likes

Maar dat zijn twee verschillende woorden met een andere betekenis, uitvogelen en vogelen.

5 likes

Nee poepen is de grote boodschap die je op de wc doet and I will not be told otherwise

33 likes

Op zich oké want werken met positief rolgedrag en rolmodellen helpt wel bij zulke dingen, alleen jammer dat vrouwen weer geobjectiveerd moeten worden / er ingezet wordt op vrouwelijk naakt (op basis van je screenshot, ik ken de campagne verder niet).

13 likes

Nouja in mijn ogen betekent het iig geen vogels kijken of seks hebben hier in NL dan haha.

1 like

Is dit geen 1 april

5 likes

Ik moet zeggen dat ik ook niet per se een significant onderzoek aan het doen was in het stel je persoonlijke vraag topic nee

Hoe zou jouw blog heten als je uitgaat van je naam en dan wat het meest bij je past?

• Klust
  • Kookt
  • Bakt
  • Schrijft
  • Leest
  • Leeft
  • Sport
  • Jankt

0 stemmers

4 likes

stem zelf ook ff

2 likes

T was een moeilijke keus tussen leeft en jankt.

Maar dat kan ook goed samen gaan ofc

8 likes

Vegeteert

10 likes

ik fermenteer

11 likes

Ja deze is ook wel spot on. Kijk mijn post workout diner terwijl ik wacht tot mijn vriend eens gaat koken.

7 likes

Onbekend fenomeen voor mij

17 likes

Heb jij wel eens gevogeld? Vogels spotten dus niet de seks. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

We gaan volgende week op stap met echte vogelaars. Inclusief dikke telescoop kijker. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn. :joy:

3 likes

Ik ben wel eens voor werk op pad geweest met een boswachter om broedende visarenden te spotten. Was vet leuk.

Ben ook volleerd vogelspotter in eigen tuin. :eyes:

3 likes