Eens, dit is toch een beetje hetzelfde als die discussie of het ok is om in de supermarkt al iets te eten terwijl je nog niet afgerekend hebt? Er zijn altijd uitzonderingen maar de conclusie is wat mij betreft gewoon dat het aso is als er geen noodzaak is en dat het achterlijk is als er geen medische noodzaak is om facings te nemen.
Zelf weten toch? Je hoeft het niet zelf te doen. Fijn als mensen er blij mee zijn (als ze goed zijn geinformeerd)
Dat is ook noodzaak. Zit wel een verschil in en idd fijn dat het op zulke momenten kan. Verder heb ik ook zoiets van: zelf weten, maar zou persoonlijk niet mijn gezonde tanden zomaar behandelen.
@Afstandsbediening20 Hoe gaat dat dan bijvoorbeeld met de kleur van je tanden? Neem aan dat niet iedereen erg witte tanden wilt. Ik kon zelf bij mijn oma bij haar kunstgebit wel zien dat haar tandarts iets te enthousiast was geweest met hoe wit haar tanden waren.
Ik heb enkel een aantal voortanden gedaan. Ze hebben met een apparaat de witste kleur van mijn andere tanden bepaald en dezelfde kleur gebruikt.
Iemand vroeg een keer of ik naaktfotoâs kon zetten op die ene Reddit gonewild die in 2019 ofzo populair was haha
Gemiddeld genomen forum ik meer minuten uit een uur tijdens mijn
- Werkuren
- Vrijetijdsuren
0 stemmers
werk want op laptop forummen (typen) is 1000x chiller dan op mn telefoon
Is er al super lang niet meer, ik postte toen best vaak in wayrwt en volgens mij kregen meer mensen die veel postten daar toen dit verzoek/
Was een man iig
Ik weet wel dat mensen van het forum toen fotoâs hebben gepost daar!
Ja dat was echt wild
Geïnspireerd door:
Jouw partner krijgt een lap dance van zijn/haar idool. Jij vindt dit:
- Helemaal leuk, once in a lifetime
- Prima
- Neutraal
- Liever niet, maar gelet op de omstandigheden til ik er niet al te zwaar aan
- Daar zullen we naderhand nog wel even goed over praten
- Doe normaal, ik maak het uit
0 stemmers
Sowieso once in a lifetime.
Maar niet het idool uit het voorbeeld, want iemand die hem als idool heeft zou nooit mijn partner kunnen worden, vind het nogal een dealbreaker als iemand een vrouwenmishandelaar idoliseert
Haha ja klopt, maar ik niet!
Ik vind zoân hele lapdance nogal onaantrekkelijk
ik zie J Lo nog niet zo snel een lapdance doen op mijn partner maar lijkt me echt hilaar
Ik vind een lapdance of striptease of wat dan ook van een ander dan je partner gewoon een no go. Maakt mij echt niet uit dat ie toevallig beroemd is.
Ja, de vriend in kwestie had zelf de kaartjes voor zijn vriendin gekocht, dus voor hem gold dat duidelijk niet
Ik zou echt als hardste klappen en juichen ik moet er echt nu al om lachen en ik heb nieteens een partner
hahaha ja mijn ex heeft ooit een soort halve lapdance van Merol gekregen waar ik naast zat en ik vond het echt hilarisch
Luister je weleens podcasts?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Luister je weleens luisterboeken?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Heb je op dit moment iemand die je zo irritant vindt dat het je moeite kost om normaal tegen diegene te doen?
- Ja, in real life
- Ja, op dit forum
- Ja, beiden
- Nee
0 stemmers