Mag ik vragen wat voor framemaat je hebt? Ik word helemaal chagrijnig.
Ik gebruik de fiets van mijn man zo af en toe, dus dat frame is eigenlijk te groot voor mij. Sorry
Haha ja het is ook best lullig. Vandaar dat ik het voor mezelf houd in een gesprek. Want ja, die mensen kunnen er niet zo veel aan doen (er is misschien een heel klein percentage dat het zich aanpraat) maar ik kan me er gewoon zó niks bij voorstellen.
Betekent niet dat je overal om moet lachen als je je iets niet kan voorstellen, I know.
Ik heb er last van, helaas. Alleen door mensen zoals jij, die dus lacherig doen hierover, zeg dat niet snel tegen iemand. Afgelopen maandag ik me bijvoorbeeld een uur verslapen door het verzetten van de klok.
Ik heb helaas in het verleden zware slaapproblemen gehad waardoor ik nu extra gevoelig ben voor tijdsverschillen en wijzigingen in mijn ritme. Een jetlag heb ik ook veel langer last van dan gemiddeld en als ik overdag slaap dan is meteen mn ritme overhoop.
Donderdag 6 april komt The Passion weer op televisie. Ga je kijken?:
- Ja
- Nee
- Misschien een stukje
- Anders
0 stemmers
Ik moet zeggen ik was laatst ergens waar ze elektrische dekens hadden en op standje 9 krijg je het dan wel echt behaaglijk
in 1 minuut tijd.
Excuse me welk merk was dit. Ik moet altijd minstens een uur wachten voordat het toasty wordt
Ik heb de elektrische deken van Hema. Is direct warm, ideaal.
Ik kan je helaas alleen vertellen dat ‘ie groot (2-3 meter) en rood was, sorry!
Ik heb ooit oorbellen van de H&M besteld die apart van de rest van mijn bestelling kwamen. Ik dacht dat zal dan wel een brievenbuspakketje zijn, maar nee hoor, ze zaten in een doos van letterlijk 70x50x20 cm.
Ja, ik heb er ook last van
Ik slaap van mezelf heel laat in en moet mijn biologische klok trainen om “vroeg” in slaap te vallen. Het lukt me nu om rond half 1/1 uur in slaap te vallen en om half 8 weer wakker te worden (werk vaak thuis). Ik zie er altijd tegenop als de zomertijd weer komt, vind het echt een gedoe haha.
Met de zomertijd val ik pas rond 2 in slaap en dat is te laat als ik vroeg op moet. Dus dan moet ik het echt weer actief trainen. Maar mijn omgeving merkt daar verder niets van;)
Wat ben jij vooral?
- Hoogfrequent
- Hoogbegaafd
- Hooggevoelig
- Hoogst irritant
0 stemmers
Hoogfrequent en hooggevoelig zijn bullshitbegrippen en daardoor hoogst irritant
Ik ken hoogfrequent niet.
Edit:
Als in dat je dat bent.
Haha dit denk ik dus ook altijd maar ergens weet ik wel dat dat te kort door de bocht moet zijn. Snap er gewoon geen bal van.
Zweverige nonsens
Sannie zoekt geluk heeft het altijd over op hoge frequentie functioneren
Is ook totale bullshit haha
Altijd hooggeleid en shit
Oh ik heb hoogfrequent gestemd omdat ik graag snel en veel praat