Stel je persoonlijke vraag #42

• wasbeer
  • otter
  • das

0 stemmers

1 like

:pleading_face: @Evenveel

54 likes

Wasberen hebben een zwak voor vlaaien

5 likes

• Helemaal afrollen en op het einde nog splitsen
  • Alleen afrollen
  • Gewoon happen
  • Heb ik nooit gehad

0 stemmers

2 likes

Happen enkelvoud

5 likes

En dan balen van mijn plakhanden :joy:

2 likes

Barbaar

6 likes

Niet zo juicy als vreemdgaan. Maar toen ik zwanger raakte was de deal dat we beiden zouden stoppen met roken. Gedurende de (ergens 30 weken) zwangerschap betrapte ik hem erop dat ie rookte, kwam die met een slappe smoes (zou stoppen en pas 5 dagen sinds dat weekend) maar ik was echt woest.

Anyways, ergens met 38 weken kreeg ik het vermoeden dat ie stiekem rookte, maar ik had echt geen zin om met ruzie te moeten bevallen. Dus ik dacht prima, rook maar stiekem als je de hond uit laat. :smiling_face_with_tear:

Na de kraamweek kwam ie met het verhaal: ik ga een pakje sigaretten kopen want ik wil echt weer roken. Dus ik zei: ok, prima maar je rookt al weken stiekem dus wat is dit voor slap gelul.
Was echt niet. Ik weet zeker van wel (want na 3 dagen lagen er al 2 lege pakjes peuken in de kliko en van 8 maanden - 1 week ga je niet van 0 sigaretten per dag na 20. Dus ik weet het eigenlijk wel zeker maar had destijds echt 0 zin in gebekvecht over dit :woman_shrugging:

15 likes

Plus een deel doorslikken en dan weer uit je keel trekken

6 likes

afbeelding

57 likes

Lekker gevoel man

4 likes

U oke bro?

3 likes

Met spaghetti kan het ook!
Maar goed, vroeger deed ik dit als kind.

2 likes

Dus je bent een vrij unieke tafelgenoot

7 likes

Dus eigenlijk zeg je “No im not oke”. Ik wou vragen of je erover wilt praten maar ik weet niet of ik het aan kan om hierover te praten.

1 like

Neuh is niet nodig

2 likes

Hoe zou jij deze pannenset noemen?

• Driedelig
  • Zesdelig

0 stemmers

image

Samenvatting

De verkoper noemt het zesdelig en telt de deksels dan mee ofzo

4 likes

Leeeuk dit wil ik nu

2 likes

Heb ze hier gekocht! genialo Emaille pannenset 'Pastel', 6-delig online kopen | Huis & Comfort

Heb ze nog niet binnen, dus kan niks zeggen over de kwaliteit.

8 likes