- wasbeer
- otter
- das
0 stemmers
0 stemmers
Wasberen hebben een zwak voor vlaaien
0 stemmers
Happen enkelvoud
En dan balen van mijn plakhanden
Barbaar
Niet zo juicy als vreemdgaan. Maar toen ik zwanger raakte was de deal dat we beiden zouden stoppen met roken. Gedurende de (ergens 30 weken) zwangerschap betrapte ik hem erop dat ie rookte, kwam die met een slappe smoes (zou stoppen en pas 5 dagen sinds dat weekend) maar ik was echt woest.
Anyways, ergens met 38 weken kreeg ik het vermoeden dat ie stiekem rookte, maar ik had echt geen zin om met ruzie te moeten bevallen. Dus ik dacht prima, rook maar stiekem als je de hond uit laat.
Na de kraamweek kwam ie met het verhaal: ik ga een pakje sigaretten kopen want ik wil echt weer roken. Dus ik zei: ok, prima maar je rookt al weken stiekem dus wat is dit voor slap gelul.
Was echt niet. Ik weet zeker van wel (want na 3 dagen lagen er al 2 lege pakjes peuken in de kliko en van 8 maanden - 1 week ga je niet van 0 sigaretten per dag na 20. Dus ik weet het eigenlijk wel zeker maar had destijds echt 0 zin in gebekvecht over dit
Plus een deel doorslikken en dan weer uit je keel trekken
Lekker gevoel man
U oke bro?
Met spaghetti kan het ook!
Maar goed, vroeger deed ik dit als kind.
Dus je bent een vrij unieke tafelgenoot
Dus eigenlijk zeg je “No im not oke”. Ik wou vragen of je erover wilt praten maar ik weet niet of ik het aan kan om hierover te praten.
Neuh is niet nodig
Hoe zou jij deze pannenset noemen?
0 stemmers
De verkoper noemt het zesdelig en telt de deksels dan mee ofzo
Leeeuk dit wil ik nu
Heb ze hier gekocht! genialo Emaille pannenset 'Pastel', 6-delig online kopen | Huis & Comfort
Heb ze nog niet binnen, dus kan niks zeggen over de kwaliteit.