Mijn collega was maandag ook Heel Erg Zielig omdat haar lijf helemaal van slag was door het verzetten van de klok. Ze was nu gewoon om 5 uur wakker geworden in plaats van om 6 uur.
Maar ik had niet moeten zeggen dat de klok vooruit was gegaan en dat ze dan dus eigenlijk om 7 uur wakker had moeten worden want het ligt volledig aan mij dat ik haar ritme niet snap.
Super voor je dat jij er geen last van hebt! Maar dat maakt niet dat mensen die daar wel last van hebben dan meteen aanstellers zijn.
Hey grace volgens mij heb jij nog niet je volledige potentieel benut, maar ik kan je leren om high end klanten te bereiken, de investering die ik vraag is €24999 (vanaf morgen €25000!!) maar daarna kun jij je cursus niet voor €199 maar voor €199000 verkopen
Haha ja, normaal word ik standaard rond 7:30 wakker (zonder wekker) en heb dan altijd precies genoeg tijd om te douchen, kind aan te kleden (die altijd rond 8:00 wakker wordt) enz en nu moet ik een wekker zetten, omdat ik anders rond 8:30 wakker ga worden. En nu zijn mijn ochtenden tijdelijk iets minder ontspannen, want ik word wakker gemaakt door een wekker
Zou jij een hotel/hostel/B&B/pensioen willen openen of runnen?
- Lijkt me fantastisch
- Alleen het opzetten
- Alleen in een warm land
- Niks voor mij
- Ik kom wel op bezoek
0 stemmers
Dit was vroeger mijn droom want ik romantiseerde het heel erg denk ik. Het lijkt me echt stressvol. Ik heb ook het gevoel dat je bij een B&B net moet doen alsof je gasten zowat je familie zijn. Maar dat kan ook komen door dat NPO programma. Een pension lijkt me echt kut, ik krijg daar zo’n muffe ouderwetse oostenrijk vibe bij.
Het ontbijt verzorgen bij een B&B lijkt me wel leuk om te doen.
mijn moeder had vroeger een B&B in het buitenland en ik hing daar in de zomer altijd rond.
SUPER irritant dat je die mensen altijd in je space hebt (al is het maar dat je hetzelfde terrein deelt en zij je ook in de tuin zien zitten etc maar ook dat je elkaar op de gang kan tegenkomen) en dat je nooit weg kon omdat ze zeggen er om 11u 's morgens te zijn maar dat wordt dan 16u want file ofzo.
vond het echt vreselijk, zeker omdat ze mij ook dingen ging vragen omdat ze dachten dat ik erbij hoorde haha
Ik hoop nog steeds een b&b te openen met @Crusti_Croc. Dat is echt me droom. En dan uiteraard een Ik vertrek aflevering waar ze alles om de 5 woorden weg moeten bliepen.
Ik zit al helemaal klaar voor deze aflevering.
Zou wel een legendarische aflevering worden, denk ik. Want ik ben een mega perfectionist en @Crusti_Croc geeft geen fucks. Dus dat wordt zonder twijfel ruzie. Als eerste gast wil ik dan wel @Karl_Lagerfeld want dat is een diva dus die heeft sowieso allerlei kutopmerkingen klaar.
Ging de enquête ook over je huidige relatie, of ooit in een relatie?
Nee gadverredamme. Ik snap ook al die mensen niet. Gaan ze naar een warm land om mensen te bedienen. Ugh no.
Nee sorry ik ga nog liever dood dan dat ik naar een b&b ga. Ik haat geforceerd sociaal gedoe
Heb je wel eens in een Bed&Breakfast overnacht?
- Ja en beviel goed
- Ja en was kut
- Ja, zowel goede als slechte ervaring gehad
- Nee nog nooit
0 stemmers
Ik ken het concept echt alleen van TV
Niet in zo’n B&B als op tv waar je met z’n allen aan een lange tafel moet om te eten etc, maar kleinschalige accommodaties met maar enkele kamers worden al snel B&B genoemd toch?
Ja maar niet in Nederland
Was echt top, was een vrouw alleen en die was de hele dag bezig met eten brengen, drankjes maken etc. Had er ook echt lol in om mensen te verzorgen zeg maar.
Vind hier €130 voor een nachtje in iemands huis en een ontbijt met ja toch een vrij saai Nederlands ontbijt echt zondegeld. Vind ik een hotel fijner eigenlijk.
En als we je ophalen van het vliegveld met een Range Rover?
Ben een optie vergeten!!!
- Ik run al een accommodatie
0 stemmers
Dit doet me aan mijn beste B&B overnachting ooit denken in Schotland. Echt zo’n schots huis, de trap en hal waren bekleed met tapijt met schotse ruit. Het stel dat de B&B runde leken op Onslow en Daisy maar dan Schots. En je mocht van een menukaart van drie kantjes je ontbijt kiezen (moest je dan op een briefje zetten).
Ik kwam beneden de volgende ochtend en ze hadden hun eetkamer (veel te vol met een megatafel en stoelen) gedekt alsof het kerstmis was, ik kreeg echt een mega bord met eten en daarnaast nog toast waar ze steeds bij kwamen checken of ik nog wilde, sap, thee, koffie weet ik veel wat allemaal. Echt zo leuk.