Stel je persoonlijke vraag #42

ja wat deed jij dan met boze gasten en mensen die in je park kotsen??? pakken met dat tangetje en in het meer gooien

12 likes

Er zijn geen nee-stemmers nog toch? Of hebben die hun stem weer veranderd?

Ik had ooit 2 maanden de Facebook pagina Pietietie (pro-zwarte Piet) geliked omdat ik aanvankelijk niet snapte dat het tyfus racistisch is.

Heb er wel van geleerd maar ik was zeker niet automatisch magisch aan de goeie kant, dat kan ik zeker wel toegeven.

11 likes

ik zat bij de historische foute wissel van sven kramer in het stadion #blessed

32 likes

Nice, dat wist ik echt niet haha. Ik speelde altijd alleen rollercoaster tycoon om attracties te bouwen en er vervolgens zelf in te gaan. Fuck die bezoekers

2 likes

Niks ergers dan een laffe racist. Je keutel intrekken als je betrapt kunt worden.

19 likes

Ik was toen de demonstraties op het Taksimplein waren in Istanbul en in een van de aangrenzende straten waar ook traangas gegooid werd etc.
Edit: ik zeg rellen maar demonstraties is denk ik een beter woord

1 like

ik wist niet dat dat kon?? ik speelde altijd die oude misschien was het wel een andere versie

3 likes

Ik doe altijd :pray:

Ja precies, dit heb ik ook.

Ze komen vanuit de Sinterklaascommissie hier wel eens collecteren en dan vraag ik altijd wat voor pieten ze hebben. 2 jaar geleden waren het nog zwarte pieten en heb ik niks gegeven. Uiteindelijk denk (hoop) ik dat er meer waren die zo dachten want het jaar daarna waren het roetveegpieten.

4 likes

De discussie over zaken doen met extreem rechts gedachtegoed doet me denken aan dit nazi bar verhaal:

7 likes

Oh ja, same. Ik krijg nog elk jaar zo’n reminder van facebook dat ik had gepost over dat de VN zich er toen ook over had uitgesproken (in 2013) dat ze zich beter met belangrijkere dingen bezig konden houden… Inmiddels weet ik gelukkig beter. Sinterklaas wordt waar ik woon überhaupt niet gevierd, maar ik post er elk jaar sowieso wel over op mijn social media en spreek familieleden/bekenden er ook op aan als ze foto’s met zwarte piet posten oid (vrienden niet, want mijn vrienden doen dat gelukkig niet).

Wat zou je liever je hele leven drinken (en niks anders):

• Karnemelk
  • Hele zoete aanmaaklimonade

0 stemmers

En wat is beter voor je lijf, denk je?

• Karnemelk
  • Zoete aanmaaklimo

0 stemmers

1 like

Oh ja, dit heb ik ook wel eens meegemaakt. Meestal gaan die nazi’s dan wel gewoon weg zonder gedoe. En zo niet, krijgen ze klappen :woman_shrugging:t5:

2 likes

Hier was ik ook bij, maar dit wilde ik graag vergeten :sob: :sob: :sob:

Als het over Ajax gaat was ik bij meer nieuwswaardige evenementen. De kansloos verloren wedstrijd tegen Madrid in 2010 waarna Cruijff ingreep, 3e ster pakken in 2011, Europa League finale 2017, met molotovcocktails bekogeld worden in Athene 2018

3 likes

Kan mij alleen herinneren dat er opeens super veel graffiti erover was

Ik weet eigenlijk vooral dat die man die dat bedacht had toen zelf helemaal door draaide en naakt over straat rende en toen werd opgepakt.

4 likes

De ‘of’ in die zin is dat je kan kiezen tussen actief uitspreken in het echt en die andere 2. Bedoelde vooral of je in het echt je stil houdt of dat anderen het op de een of andere manier wel van je weten als het ter sprake komt ook.

2 likes

vast wel gereblogged op tumblr

5 likes

Kun je dat eigenlijk nog spelen, op een MacBook? Not asking for a friend :smile:

1 like