denken jullie ook dat amalia mogelijk de troon aan zich voorbij laat gaan?
- ja
- nee
- hmmm
0 stemmers
denken jullie ook dat amalia mogelijk de troon aan zich voorbij laat gaan?
0 stemmers
Heeft ze niet een keer laten doorschemeren dat het voor haar niet hoeft als het volk er ook geen zin in heeft?
Zal ze vast niet letterlijk zo gezegd hebben maar staat me wel iets van bij.
Kunnen we eindelijk bevrijdingsdag upgraden naar een echte vrije dag voor iedereen.
Hahah ja ik voel me altijd zo’n B100 met zo’n jas maar draag m wel gewoon hahah
Ah, patient zero.
Haha maar als ik Charles zie dan heb ik dat nu ook wel
Ik denk dat het ook een beetje de tijd van nu is, alle leden van alle koningshuizen zijn gewoon memes en niemand kijkt er echt nog tegenop.
Ik denk dat bij Wilhelmina en Juliana er nog wel een soort mystiek omheen was (en een hoop intriges) maar geen idee of dat ook echt zo is.
Oh ik wil wel graag over de knieen. Sowieso niet erboven. Maar achja nog genoeg tijd.
“ai”
0 stemmers
Eigenlijk is mijn zomerjas gewoon een spijkerjasje
Ligt wel aan de zin, appjes van vriendinnen: teleurstelling. Teksten op mn werk: kunstmatige intelligentie.
Koningen zijn gewoon niet zo goed als koninginnen. Aan Wilhelmina en Juliana had je tenminste wat. Net als die Britten die nu echt met zo’n domper zitten. Wat heb je nou aan Charles?
ook als adobe illustrator
wow timing hahahah
Getekend,
Greet Hofmans
Heb je wel eens chinois van de supermarkt gegeten? Het is briochebrood gevuld met banketbakkersroom.
0 stemmers
Deze is echt goor lekker
Everybody makes mistakes
Wat lijkt je romantisch gezien een “comfortabelere” situatie/afwijzing? Waar ben je sneller overheen?
0 stemmers
Ja ik vind dit echt lekker