in seoul gingen meerdere keren random oude vrouwen in de metro aan mn gezicht zitten omdat die blijkbaar (proportioneel) klein was
zie het zelf verder niet echt haha maar dit is mn bewijs
in seoul gingen meerdere keren random oude vrouwen in de metro aan mn gezicht zitten omdat die blijkbaar (proportioneel) klein was
zie het zelf verder niet echt haha maar dit is mn bewijs
Waarschijnlijk iets raars om aantrekkelijk te vinden maar goed. Mijn man heeft een vrij smal gezicht en ik vind dat zo mooi. Ik vind dat hij er daardoor verfijnd en stijlvol uitziet haha. Ik vind dat veel mannen een groot / pafferig / lomp hoofd hebben, vooral in Nederland.
ja is echt zo hoor
Meer een brede kop. Door gebrek aan achterhoofd pas ik alsnog wel kleine/ normale petjes en hoeden.
Hahah pas jij van die stoffen haarbanden die zo om je hele hoofd gaan? Mn beste vriendin heeft een super plat achterhoofd, loopt zo over in haar nek en die kan dat dus niet dragen.
Voor haar wist ik niet dat dat überhaupt kon, je ziet het ook helemaal niet natuurlijk.
Nee! Baal ik echt van. Waren al die vette haarbanden in met steentjes in en zo, glijdt gewoon omhoog tot het als een soort kroon op mān hoofd zit. Ik heb nog een old school elastieken haarband van Swarovski die ik eens in de zoveel tijd thuis pas om dan vervolgens achterhoofd implantaten te googelen.
Hahahaha cute
Wel echt het beste āgebrekā om te hebben, je kan iemand 30 jaar kennen en dat nog nooit gezien hebben.
geen idee ik heb geen macbook
Wie gaat er wel eens alleen naar de bioscoop?
0 stemmers
Ik hoop dat deze poll mij gaat overhalen om ook eens alleen te gaan.
Net nog geweest! Ik ga bijna alleen maar alleen. Je ziet ook veel enkeltjes zitten, vooral overdag. Vind de bios bij uitstek de plek om alleen te zitten.
hij werd ook veroordeeld voor het misbruiken van donaties dacht ik, soit ik zie plots constant mensen weer denken aan kony 2012? echt vaag, precies alsof iedereens brein na 11 bedenkt āhey trut, ken je dit random popfenomeen nog?ā
Ik en het is heerlijk hoor. 95% van de tijd kijk je toch film dus dan let er echt niemand op jou of je alleen zit als dat is wat je vervelend vindt.
Ik ga ook nooit met gezelschap naar de bios.
Maar ik vind de film ook prima iets waar je juist in je eentje naartoe gaat
Dit is echt al tien jaar geleden maar een kapster zei een keer tegen me dat volume in mijn haar heel belangrijk is omdat mn hoofd zo klein is en daar ben ik soms nog onzeker over
Was ook echt bij de Brainwash of all places dus vraag me niet waarom ik dit me laat raken. Alhoewel ik van helmen dragen wel weet dat het klopt.
Ik kan mij ook nog een werkgroep tijdens mn studie culturele antropologie (!!) herinneren waarbij zeker de helft zwarte piet niet racistisch vond. (Inmiddels denkt iedereen die ik nog spreek/op sm heb daar gelukkig anders over.
Dit was 2017/2018 ongeveer.
ben jij geblokkeerd door een vlogger/influencer/tiktokker?
0 stemmers
ik ben namelijk net voor het eerst ooit geblokkeerd denk ik en ben er best blij mee
Wieeee
ja niet heel spannend hoor maar door birgit.marie op tiktok. ze reageerde op een video van een amerikaanse vrouw die nogal wat domme dingen zei over nederlandse namen en zich āversprakā dat nederland in scandinavie lag, maar birgit vond dat dit āheel offensiveā kon zijn
alleen in haar reactievideo gebruikte ze een verkeerde kaart van scandinavie 'dit zijn de scandinavische landen!!! kijk geen nederland!!!" en toen mensen haar daarop aanspraken ging ze vet zuur doen. ik zei dat het vrij hypocriet was om in essentie dezelfde fout te ondergaan (informatie aannemen zonder dubbelgecheckt te hebben (en ze is nog historicus ook)) en toen ben ik geblokkeerd
dikke huid
inmiddeld heeft ze de video heropgenomen met wel een juiste kaart en correcte informatie (maar niet toegegeven dat ze zelf ook fout zat )
Door Mascha op Insta omdat ik een sassy comment had geliked.