Dit zou ern disclaimer bij elke forum discussie moeten zijn.
Waarom niet? een vriendin van mij heeft echt zo’n leuke . Maar wel heel druk btw en pist overal als hij een kat ruikt. Als ik ooit een hond mag adopteren dan doe ik denk ik toch zo’n grote berner sennen of een teckel.
Naaw, ze heeft hem al bijna 8 jaar en die hond heeft nooit problemen gehad. Ik begrijp wel je punt, en ik ben daarbij ook absoluut geen hondenkenner. Een zogeheten vuilnisbakras zou ik sowieso zelf kiezen. Maarja daar zijn geen namen voor. Ik vind dat ik nog te vaak weg ben om een kat te adopteren maar dan zou het ook sowieso uit een asiel zijn. Het liefst nog een hele oude omdat ik dat zo zielig vind.
Komt jouw kat uit het asiel?
- Ja
- Nee
- Heb geen kat
0 stemmers
De kat heeft destijds zelf besloten bij mij te komen wonen. We hebben nog gezocht naar de eigenaar, maar tevergeefs. Hij had ook een gekke, niet vindbare chip en geen klauwen, dus voelde me door dat laatste niet heel gemotiveerd mijn best te doen ze te vinden.
dit is in Nederland toch zeker sinds een jaar of 20 ofzo verboden (gelukkig maar) dus ik kan alleen maar raden wat een achtergrond jouw kat heeft gehad… gelukkig nu bij jou.
Ik zou niet willen trouwen én ik zou niet samen willen zijn met iemand die een religie aanhangt.
@Jumpsuit mijn kat komt niet uit het asiel, maar heb hem wel geadopteerd. Hij woonde ergens waar hij constant in de clinch lag met de andere kat (tot bloed aan de muur aan toe, dus ze moesten in gescheiden kamers gehouden worden). En nu is hij heel gelukkig als enig prinsje
Het een sluit het ander niet uit. Ja, automobilisten kunnen gevaarlijk zijn, maar wielrenners/fietsers net zo goed.
Ik heb er gelukkig niet meer dan een kale plek op mijn hoofd aan overgehouden, maar als ik net iets anders terecht was gekomen toen die lamlul in zijn lycrapakje op zijn racefietsie me aanreed was het meer dan alleen een gat in mijn achterhoofd geweest en had ik nu waarschijnlijk niet eens een hele zin kunnen typen.
Jij werkt nu met katten toch? Of voordat ze naar een nieuw huis/eigenaar gaan?
Als ik er aan denk (soms na 2 maanden alweer en soms zit er anderhalf jaar tussen)
Minder dan een x per jaar
Pomeriaan bestaat ook officieel niet, het is een benamingen die alleen door broodfokkers gebruikt wordt. Zijn idd vaak zieke hondjes. In het Nederlands heet het een dwergkeeshond of in het Engels een Pomeranian. Ik heb zelfs overigens een derdehands hond die als ‘pomeriaan’ verkocht is maar een middenslag keeshond van 10 kilo bleek te zijn
Soort van, we heb en een vrouw in de buurt wonen die kittens opvangt. Meestal van mensen die 1 kitten willen van hun eigen kat en de rest niet hoeft, of als de kat ‘per ongeluk’, zwanger is geraakt. Bij haar hebben we 2 kittens vandaan.
- Yeahh me!
- HELL NO!
- Ik ben er nog niet uit
0 stemmers
Is dat een ding om 2e paasdag te doen dan?
Ik heb eigenlijk wat dingetjes nodig van het tuincentrum/kwekerij, want eindelijk tijd om in de tuin te rommelen vandaag. Maar ik moet mezelf echt in bescherming nemen en gewoon niet gaan.
Haha ik ga zometeen wel naar het tuincentrum, idee van mijn vriend notabene. Hoop dat we het overleven.
Zijn van die dingen waar je anders geen ‘tijd’ voor zou hebben samen, dus dan maar op je vrije feestdag
Of naar het tuincentrum ugh. Ik heb ook het gevoel dat mensen die op 2e paasdag of 2e kerstdag naar een woonboulevard gaan eigenlijk helemaal geen meubels ofzo nodig hebben.
Oh zie net het bericht van @George succes haha
Haha in dit geval ik wel wat, verklaarde iedereen altijd voor gek haha! Ga ik nu dus zelf