Stel je persoonlijke vraag #42

Ik bel ook altijd ter attentie, maar echt heel vaak zijn mensen (ok, altijd boomers) dan helemaal chagrijnig van: WAT BEL JE NOU WEER JE KUNT ER TOCH LANGS

En ik ben ook al eens klemgereden idd, terwijl ik met max 20km/u door de stad fietste en me netjes aan de regels hield. Ik ken ook mensen die blikjes of flesjes uit auto’s naar hun hoofd hebben gekregen. Sorry je mag wielrenners irritant vinden (en ja sommigen zijn ook aso), maar dat is echt geen normaal gedrag

11 likes

Ja en toen deed ik op het punt waar mijn moeder stond blijkbaar iets verkeerd, heeft ze dat nog fout gerekend ook :angry: hallo ik ben je nageslacht

5 likes

Haha love de 78% keuze :rofl: is dat iets speciaals? Vulling haat ik trouwens. Een tijd terug kreeg ik hele luxe bonbons in zo’n hotel. Ik vond het ondankbaar en aso staan om het niet mee te nemen. Vervolgens heb ik die 12 bonbons aan mn ouders gegeven en ze vonden het geweldig lol. Wel verteld dat het eigenlijk van een hotel kwam.

1 like

Nee en kan me ook niet voorstellen dat je partner dat wil? Het belangrijkst is toch elkaar liefhebben hoe je bent, als daar voorwaarden bijkomen is het klaar.

3 likes

Houd jij van bonbons? Net zoals olijven wil ik het graag lusten maar ik vind het gewoon helemaal ruk.

• Ja heerlijk!
  • Mwah soms een hele specifieke (?)
  • Nee bonbons is niet voor mij

0 stemmers

Het risico van bonbons is dat de goedkopere varianten vaak wat vettiger zijn en meer zoet dan wat anders.

3 likes

Waarom is dat een risico? Je eet een bonbon toch niet om na te denken over vet enzo. Nouja die ik aan mn ouders gaf waren ZO mooi gemaakt. Elk bonbonnetje was zo mooi versierd en overduidelijk veel werk in gestoken. Maar ik kan er echt niet van genieten. Vooral die waar gelei uit druipt :face_vomiting:

Ben sowieso helaas geen liefhebber van zoet eten.

Merci chocolade:

• Bah
  • Wel oke
  • Heerlijk

0 stemmers

@Evert wat was ook alweer dat hele plastic drama?

1 like

Is het nu niet onderhand een beetje uitgemolken

@Jumpsuit zoek plastic op bij Wjekw

3 likes

Vind die 70% met karamel van de lidl ook echt top!

3 likes

Tja als er iedere week die grap word gemaakt wordt het een beetje saai. Net zoals dode hamsters, een prei in een tas, gordijnen wassen en de polls van jumpsuit.

Ben ik er nog een vergeten?

2 likes

Ja het was ongelofelijk traumatisch
afbeelding

2 likes

Kijk dat je mij niet mag is prima. Je kunt mij op negeren zetten

Nee ik zelf ook niet, maar maak het nu van dichtbij mee dus was benieuwd hoe anderen er in staan!

3 likes

Deze komen nog steeds elke dag voorbij in de lounge en ik blijf ze grappig vinden

7 likes

Ik hoef geen chocola met vullen, ja een randje om mijn oreo, maar niet een andere substantie/smaak in mijn chocola.

2 likes

En vertel dat eens aan een vriendin van mij die een nadat ze door een wielrenner van haar fiets gereden is meerdere botbreuken had en meerdere operaties nodig had en na een jaar nog steeds niet pijnvrij is…

Ik ontken niet dat een auto gevaarlijker kan zijn, maar het toch gewoon zo dat veel wielrenners ook gevaarlijk zijn. Eén sluit het ander niet uit

3 likes

Als je een hond zou moeten adopteren zou je dan direct weten(binnen enkele seconden) wat voor soort hond je zou willen?

Ik vroeg dit vanochtend aan mn vriend want we kwamen zoveel honden tegen ineens. En ik zei heel kinderachtig dat hij dan in 1.2.3. Tellen dat moest kiezen.

• Nee echt geen idee
  • Ja ik weet het direct

0 stemmers

Mijne is trouwens een pomeriaan, maar ook een berner zenner, een husky, een teckel, een beagle. En nee ik zou het dus zo 1.2.3. Niet weten.

jumpsuit NEE

13 likes

17 likes

Dit zou ern disclaimer bij elke forum discussie moeten zijn.

8 likes