Niet het karakter, de acteur.
Natuurlijk vind ik een 1.90 lange latino knapper dan John Travolta. Dat is gewoon natuurkunde.
Niet het karakter, de acteur.
Natuurlijk vind ik een 1.90 lange latino knapper dan John Travolta. Dat is gewoon natuurkunde.
John Travolta is helemaal geen knappe man:
0 stemmers
Eens! Ook wil ik even zeggen dat ik ryan gosling kapot saai vind. Snap niet wat mensen daarin zien.
Ryan Gosling is wat Hugh Grant was in de jaren 90.
Een lelijke man die valselijk geadverteerd wordt als hot.
Ik klim wel liever in bed met 3 Hugh Grants dan 1 Ryan Gosling. Nul aantrekkingskracht en persoonlijkheid ook. Blijf ook dat lichtblonde McDonalds kapsel voor me zien.
En waarom is hij in godsnaam Ken in de Barbie film?! WHY.
Wow de lat ligt laag voor mannen of niet. Zitten echt leuke acteurs/ zangers etc bij maar sexy?
DE VIBEZZZZ
Het gaat niet om de looks
Vibes matchen ook niet, vind ‘m te oud.
Ja maar Margot is, ondanks dat ze over haar leeftijd liegt, dik in de 40
Edit: ik zou ook niet weten wie Ken anders moet spelen. Blaine is makkelijker te casten hahaha
Ik dacht even dat je Enzo Knol bedoelde als man bij wie vrouwen van hun stoel glibberen
Huh?
Nee schijnt een complot te zijn dat ze haar leeftijd heeft aangepast en ouder is
welke dingen koop jij opnieuw voordat ze op/kapot zijn - want je bent ze kwijtgeraakt
0 stemmers
Ik heb hier foto’s bij nodig haha, geen idee wie ze allemaal zijn
Ik heb ook moeten googelen en bespaar je de moeite. Het is teleurstellend.
Edit; is er ook een vrouwenlijst trouwens of doen ze daar niet aan bij People.
Duurde even voor ik doorhad dat je niet Rob Geus bedoelde
Ooh dat doet me denken aan die FHM top500 lijst waar dan van die gare stukken tekst bij stonden. En influencers als Mascha wilden er zo graag in staan. Whyyyy
Ik ben liever lelijk en anoniem zonder vunzige beschrijving
@kali het schijnt 38 zijn. Oepsie. Ik heb het niet verzonnen oke
Ik dacht ook niet dat ze pas 32 was hahaha
Voor mijn gevoel draait ze al best lang mee
Ehhh nee
Ze is 32/33 oid en speelt al sinds tiener in Australische soaps