Ja is het ook echt. Heb er zo’n zin in nu
K-otic
Das seizoen 2 FOUT
Bananensoesjes uit de diepvries die nog net niet helemaal goed ontdooid zijn van binnen
ik wilde dus nog Roger zeggen maar die telt zeker niet omdat ie er zelf uit ging
Holy fuck dat is echt diepe kennis
@Madelief wow een voorbeeld ben je!!
Ik had echt geen idee meer wie David, yuli en Zosja zijn??
Weet nog wel dat Marieke de zus van Aukje van Ginneken was en dat was toen een actrice?? Maar die is nu ook volledig onbekend. En Bas en Joël waren altijd samen en Sole Sole is echt een iconisch nummer.
Echt lullig. Die Roger… weer over het hoofd gezien.
Dit was lang mijn lievelings maar die hebben ze bijna nooit meer
Ohhh ik vergat David terwijl ik daar een beetje verliefd op was. Vooral toen ie Wind of Change zong en All Night Long.
BEING HERE WITH YOU IS PARADISE
I CAN SEE FOREVER IN YOUR EYES
NEVER THOUGHT I’D FEEL SO CLOSE
ITS SO AMAZING
hahaha en walk in the room met Jamai toen hij zogenaamd nog straight was, die hele showmance van ze. En Dewi was tienermoeder en haar kind heette Nomi dacht ik haha? Hoe de fuck weten we dit nog haha.
Eerst RTL, dan zappen naar Yorin voor de ~behind the scenes en dan weer terug naar RTL zappen voor de uitslag van het stemmen. En die rexona reclame waarmee het altijd begon haha.
Is dus exact TWINTIG JAAR geleden jongens
Sorry heet intwine ROGER en deed hij mee aan Idols?!
Echt brand new info voor mij
Had Jim niet ook wat met Marieke?
Mag hopen van niet, hij was 15 en zij 23
Ik was toen echt vier ofzo dus behalve Jim en Jamai geen idee.
Ik heb nog altijd son of a preacherman in mijn hoofd in de stem van marieke
Volgens mij kreeg je ze bij de kruidvat ofzo? Was het niet samen met rexona of iets?
Omg dus wettelijk is Jim verkracht tijdens Idols?
Maar wel een keer door mijn trainer na een feestje van mijn sportclub. Was ook nog geen 12 uur toen hij me thuisbracht en mijn vader deed de deur open en vroeg of ik misschien een beetje teveel had gedronken. No way dat ik dat ging toegeven dus ik riep heel hard NEE en toen ben ik snel de trap op gerend naar boven en heb mn vader en trainer daar in de deuropening laten staan