Stel je persoonlijke vraag #42

Ik voor mijn gevoel ook, maar ik woonde toen helemaal niet meer thuis, dus zal met mijn huisgenoten geweest zijn dan…

2 likes

Ik ken geen een liedje hier van, maar welk nummer van idols ik wel fantastisch vond is van ene ander seizoen. 2de of derde denk ik? Die van Rafaella, Right here Right know oid. Echt zo’n dramatisch liedje. Ik had zelfs de single gekocht.

Van jim bakkum was ik wel fan van dat liedje dapper en sterk. Dat was van een film ofzo.

4 likes

Kip met cola light

7 likes

Eén van de laatste singles die ik heb gekocht bij The Free record shop :star_struck:

1 like

download

images

hier nog een fansite met allerlei oude foto’s ook erbij voor de liefhebbers, haha
https://www.angelfire.com/celeb2/jimmybakkum/newsarchief.html

27 likes

Toen was er pas polarisatie, het hele land was óf Jim óf Jamai :joy:

22 likes

Oké Littlenumbers.

16 likes

Heerlijk om terug te zien :joy:

2 likes

Als ik dit zie hoor ik meteen die fucking nasale Jim-sound.

Dat klonk toch gewoon echt niet mooi? Ik vind hem nog steeds geen fijne zangstem hebben, vond het echt bizar dat hij musicals mocht doen, haha dan moet je toch wel echt wat kunnen.

18 likes

Ik had met een vriendin een zelfgemaakt vriendschapsketinkje met de deelnemers van idols 1 en dan doordemidden geknipt en ik weet nog dat ik het stom vond want op haar helft zaten de leuke(jim, jamai, hint, dewi) :joy:

4 likes

Oké fucking naar dat Marieke een pedofiel is, maar Jim’s meest iconische relatie was toch wel ons Gaby Blaaser

:clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

35 likes

Omg jim nee

29 likes

Wie had die riem van Jim, in wat voor kleur dan ook?

• Jazeker, die had ik!
  • Geen idee, was dat een ding?

0 stemmers

En wie had er zo’n soort zonnebril?

• Absoluut, droeg hem ook binnen in da club!
  • Geen idee, nee dus.

0 stemmers

2 likes

afbeelding

🫶

28 likes

Whaha ok dit is wel heel toevallig. Wij hadden vroeger bij verjaardagen altijd van die vieze diepvries slagroomtaart. En toen was ik dit weekend bij mn moeder en zat ik even door oude fotoboeken te bladeren en toen kwam ik erachter dat dit dus al serieus sinds mn eerste verjaardag was :sob: vond dat zo triest/hilarisch dat ik er nog helemaal een foto van heb gemaakt :joy:

20 likes

Wie ken je nog van Idols 2?

• Boris ~ keep the soul alive/Kip met cola light
  • maud ~ saai muizig hockeymeisje
  • Jk ~ had rood haar, vaak gevlochten
  • Marlies ~ alto meisje, volgens Wikipedia vond minister Zalm dat ze onterecht was weggestemd
  • Irma ~ Wikipedia heeft ook geen idee
  • Eric ~ belande erna nog in ONM
  • Alice ~ zong altijd vals maar omdat Henk-Jan altijd onaardig commentaar gaf op haar kreeg ze heel veel stemmen uit sympathie. Daar was Henk-Jan boos over, omdat volgens hem Ron en Robin veel beter waren. In de vierde liveshow doet Henk Jan poeslief over Alice en vliegt ze eruit
  • Ron ~ werd later Tarzan en had een relatie met Jamai
  • Robin ~ was vooral lekker en zat in gtst
  • Meike ~ haar vader zat in de zelfde band van Journey Kaagman (nepo baby), viel als eerste af en eindigde in Kus! (Topje van m’n zus Kus!)

0 stemmers

1 like

Robin was m’n eerste celebrity crush :heart_eyes: vind hem nog steeds lekker trouwens, ook al is hij 40+ haha

1 like

Ken ze allemaal nog en Alice vond ik irritant en ze gebruikte het woord “flabbergasted”, wat ik toen voor het eerst hoorde en ook irritant vond.

1 like

Ik zie het ook niet nee

13 likes

Nee nooit naar huis gebracht door de politie
Wel naar het bureau :joy:

4 likes