Of Channing Tatum. Echt een domme blik heeft hij alsof er niks in zijn hoofd gebeurt (echt niet aardig mja boeie hij leest dit toch niet)
Ryan gosling is in mijn ogen perfect gecast want even veel sex appeal en charisma als een levenloos voorwerp
Nooit gedacht dat ryan gosling hot vinden een impopulaire mening hier is
Blijkbaar heb ik een slechte smaak want ik vind echt geen van die mannen ook maar iets aantrekkelijk. HOE staat tom hardy niet in die lijst?
Kopen jullie weleens make-up van Maybelline?
- Ja natuurlijk
- Soms
- Nee
0 stemmers
@MACdonalds huh? Tom Hardy is toch al eens nr 1 geweest?
Oh dan heb ik wel smaak haha. Mogen mannen maar 1 keer in de lijst staan? Heeft clooney nooit eerder gewonnen?
Oh nee, ik zit fout! Bij een ander tijdschrift is hij dat geworden
Een cadeau met je naam. Je weet wel, zo’n goedkoop cadeautje bij de SoLow etc. gekocht
- Ja lollig
- Meh, ligt eraan
- Nee opzouten!
0 stemmers
Maybelline the colossal GO EXTREME extra black is echt mijn favoriete mascara op aarde.
En kost €7.99
Had ervoor too faced better than sex en die was niet better dan maybelline.
Maar ik vind wimpers wel altijd heel persoonlijk, kan voor een ander weer een enorme kutmascara zijn als je hele lichte of hele korte wimpers hebt.
Deze gebruik ik ook al een hele tijd! Heb van mezelf al vrij lange en volle wimpers en daarbij is ie echt top
het enige wat ik van maybelline heb is mascara, en ook al eeuwen dezelfde. zeker 12 jaar die is gewoon het beste voor mijn wimpers. verder nog nooits iets van gekocht
Vroeger sowieso nooit! Nu heel af en toe maar ik heb het idee dat die dingen een beetje zijn blijven hangen in de jaren tachtig.
Hier lijken wel bovenmatig veel kakkineuze namen tussen te zitten
wat bedoel je precies met hier? ik krijg de algemene website en m’n naam staat wel ergens in de populaire lijst maar niet top 10-20 ofzo
Bedoel je alleen die eerste 5 namen die er staan of ook als je verder zoekt? Als je ver genoeg zoekt staat 95% er wel tussen denk ik
Volgens die site in de afgelopen 9 jaar minder dan 25 keer, en toch heb ik een kind met dezelfde naam in mijn klas.
Als je gewoon naar beneden scrollt kun je in die balk je naam invullen. Ik krijg dan dit (geen gegevens gevonden). Ik dacht dat ze dat bedoelde!
Ik dacht dat daar bijna alle gangbare namen wel in zouden staan maar ik zie nu dat dat ook niet per se zo is. Blijkbaar heb ik dan toch een vrij (recente) onoriginele naam
nee Tom kijkt echt te dom uit zijn ogen