Stel je persoonlijke vraag #42

Hahaha zo noem ik honden altijd, maar moet me dan zo inhouden bij vreemden. Wil niet een ruzie beginnen om een hond

1 like

Voor de getrouwde forummers: had jouw huwelijk een thema?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben niet getrouwd, maar zou sowieso wel een thema nemen
  • Ik ben niet getrouwd en wil dit niet

0 stemmers

Voor de mensen die een partner hebben en dit “officieel” hebben gemaakt. Wat hebben jullie:

• Anders
  • Huwelijk/getrouwd
  • Samenlevingscontract
  • Geregistreerd partnerschap

0 stemmers

1 like

Deze tafel is volgens mij gewoon veel groter dan voor vier personen, daarom ‘past het er zo makkelijk tussen’.
Hoe meer mensen je wil hoe groter de tafel moet zijn, waardoor je veel ruimte in het midden hebt waar je niks mee kan. Bij een rechthoekige tafel kan je alle tafelruimte juist benutten voor zitplekken (als dat het doel is). Rond kan mooi zijn maar ook heel onpraktisch.

2 likes

Ja, als kind zelfs heel extreem. Ik had op een gegeven moment voortdurend blaasontstekingen (was denk ik 6 of 7) en kwam uiteindelijk bij een uroloog terecht voor onderzoek. Toen hebben ze mijn blaas volgepompt om te kijken hoeveel er in kon voor ik een plasaandrang kreeg: bleek dus veel te veel te zijn :sweat_smile: Er kon veel meer in dan zou moeten, omdat ik aandrang blijkbaar negeerde en een ‘luie blaas’ had. Toen moest ik om de zoveel tijd naar de wc gaan en dan heel goed uitplassen.

Merk dat ik het nu als volwassene ook weer doe, misschien door m’n adhd, maar moet er dus eigenlijk eens mee ophouden en gewoon gaan.

2 likes

Huh wie heeft gezegd dat ik een eettafel zocht voor 4 personen? Ik vroeg wat de voorkeur was voor het model, niet formaat. Natuurlijk is deze veel groter. Ik denk dat er wel 10 a 12 mensen kunnen aanschuiven. En de ruimte praktisch benutten qua ruimte is ook geen doel wtf lol.

Anoniem. Anders vind ik het ook zo oordelend overkomen wat natuurlijk niet nodig is.

Hoeveel mensen kunnen er zitten aan jouw eettafel?

• 2
  • 4
  • 6
  • 8
  • 10
  • 12
  • 12+

0 stemmers

ik zei als tiener altijd dat ik daaraan mee wilde doen met als product een muilkorf voor kinderen zodat ze niet kunnen schreeuwen. gat in de markt.

6 likes

Eigenlijk drie personen want één stoel is kapot dus die heb ik omgetoverd tot kledingstoel op m’n slaapkamer :woozy_face:

2 likes

Ik ben voor!

1 like

Ik wil de band met mijn kat niet verpesten en riskeren dat hij me een avond boos aan kijkt en niet meer op schoot komt :joy: dat is mijn voornaamste reden om het uit te stellen

Love it :joy:

Ik heb geen eettafel want dat past niet in mn huis :sob: als ik ooit verhuis wil ik het liefst een hele lange waar minimaal 8 mensen aan passen

1 like

Ik vinden hele lange eettafel dus echt lelijk. Voelt zo middeleeuws. Of bedoel je in het algemeen waar ongeacht de vorm 8 mensen passen? Ja ik vind 8 nog wel meevallen hoor. Maar 8 als het de ruimte toelaat zeker wel mn favoriet.

Ik ben wel eens in van die kastelen geweest waar je dan ook binnen mocht kijken. En van die teringlange tafels nee. Dat gevoel krijg ik dan direct.

3 likes

“Je kunt maar beter je mooiste en meest over the top jurk of kostuum aandoen”-thema.
Echt haat aan mensen die in hun gewone outfit naar een trouw gaan.
En neen ik wil niet horen waarom mensen dit wel doen. Het is een trouw geen bbq in de achtertuin.

44 likes

Ik vind rond en groot vaak denken aan een feestzaal. Echt mooi rond kan tot 4-6 personen.
Rechthoekig doet me nu niet denken aan een kasteel, misschien omdat dit meer de norm is?

1 like

ben jij op de middelbare school op reisweek geweest?

• ja
  • nee

0 stemmers

als je op een scholengemeenschap zat, zat er dan verschil in welk niveau naar welke stad/land ging?

• ja
  • nee

0 stemmers

ging gymnasium naar rome of griekenland?

• ja
  • nee

0 stemmers

mocht je zelf kiezen naar welke stad/land je ging?

• ja, mocht ik zelf bepalen
  • nee, dat lag aan je niveau (vmbo/havo/ath/gym)
  • nee, dat werd bepaald door de vakken die je had
  • nee, andere reden namelijk

0 stemmers

uit welke van deze steden kon je kiezen?

• berlijn
  • londen
  • parijs
  • wenen
  • praag
  • rome
  • barcelona
  • dublin
  • mĂŒnchen
  • porto
  • milaan
  • athene/griekenland rondreis
  • warschau
  • krakau
  • deze stad ben je vergeten, namelijk:

0 stemmers

vond jij je reisweek leuk?

• ja, nog steeds leuke herinneringen aan
  • ja, was wel lachen
  • mwah, niet echt
  • nee, vond er niks aan
  • ik kan me dit niet meer herinneren

0 stemmers

2 likes

Ardennen

15 likes

Verdun kon bij ons ook nog als keuze in de 4e, en in de 3e klas ging iedereen standaard naar de Ardennen.

3 likes

In het derde middelbaar gingen alle richtingen vijf dagen naar Londen en in het zesde middelbaar ging TSO naar Italië voor 14 dagen en ASO 14 dagen naar Griekenland.

1 like