Ik ben nog ooit met mn ouders bij een liveshow van Idols geweest hahah. Brings back memories
Wait what? Had Ron een relatie met Jamai?!
Never forget dat ik een crush had op Ron en mijn zus mij pestte toen we erachter kwamen dat hij op mannen viel
Ik dacht hier even dat het Mattie was, van de radio.
Looooove deze
Haha die laatste wilde ik zo graag, maar mijn ouders weigerden die rexona deodorant voor mij te kopen want ik had geen deo nodig als zevenjarige
Ik wou zooo graag die vlechten die Hind had. Ben zo blij dat mijn moeder dat geen goed idee vond. Kan er ook nergens meer een foto van vinden. Waren echt van die dikke vlechten.
De stem van kikker is ingesproken door Jamai, dus de cirkel is rond.
Nee
Heb nog steeds een Dickies broek, soort chino model, bij mijn vorige clothing swap opgeduikeld
Over Marieke van Idols gesproken
Zo op de foto met je (hypothetische) zus
NSFW
- Leuk!
- NMSMVPE
- Beetje raar
- Ronduit Nee
0 stemmers
Zo ben je actrice, zo ben je product/dienst
Het leven van een mama van 3/docent natuurlijk zwanger kan ik eigenlijk ook niet beter omschrijven.
Haha ja same. Al hield ik echt bij hoog en laag vast dat het mij niet om zn looks ging maar dat hij Echt Heel Goed kon zingen Laatst heb ik voor t eerst in minstens 15 jaar weer eens naar Tell Her geluisterd en ik kon het nog steeds woord voor woord meezingen haha
- raffaƫla
- floortje
0 stemmers
deze was ook aardig polariserend
Zij kreeg toch borstimplantaten van 538 als ze een tattoo van hun logo zou nemen?
Ja gekke meid
Haha mijn vriendinnen en ik hebben dit als 11/12-jarigen ook gedaan bij de hele top tien van seizoen 1, gewoon met een telefoonboek.
Hebben toen met Joƫl, bas en de vader van hind gesproken en die vonden het ook alledrie leuk???
Ik heb een foto met floortje was echt een fan van haar, ze kwam in mijn stad naar de schaatsbaa om fotos en handtekeningen uit te delen