Stel je persoonlijke vraag #42

Had jij edities van Idols Magazine?

• Jaaa!
  • Ja, een paar
  • Nee, maar ik ken het wel
  • Nee, ik ken dit niet

0 stemmers

Spaarde jij Idols fotokaarten?

• Jaaa!
  • Nee, ik had wat losse kaarten
  • Nee, maar ik ken het wel
  • Nee, ik ken het niet

0 stemmers

3 likes

Girl, same :joy:

2 likes

Girl same 2.0
Echt vreselijk kwam laatst een foto tegen en vroeg nog aan mijn moeder; uh waarom hebben jullie dit niet geboycot?!

3 likes

Ik was echt smoorverliefd op Jim en vond het dan ook hoogverraad dat mijn moeder voor Jamai was

11 likes

Jaa ook Jamai haha. Terwijl bijna alle meisjes in de straat een poster van Jim hadden hangen, maar ik vond hem echt niks??

1 like

Heb 1x op Hind gestemd en paar jaar later spijt van toen ze me ontzettende bitch face gaf omdat brainpower me zat te bekijken. Ga hem dan bitch face geven meid. Hind bleek sindsdien Hond.

22 likes

Ik ben nog ooit met mn ouders bij een liveshow van Idols geweest hahah. Brings back memories

3 likes

Wait what? Had Ron een relatie met Jamai?!
Never forget dat ik een crush had op Ron en mijn zus mij pestte toen we erachter kwamen dat hij op mannen viel

1 like

Ik vond Ron sympathiek overkomen. Zou hem graag toevoegen aan m’n vriendengroep.

8 likes

Ik dacht hier even dat het Mattie was, van de radio.

4 likes

Looooove deze

afbeelding

13 likes

Haha die laatste wilde ik zo graag, maar mijn ouders weigerden die rexona deodorant voor mij te kopen want ik had geen deo nodig als zevenjarige

3 likes

Ik wou zooo graag die vlechten die Hind had. Ben zo blij dat mijn moeder dat geen goed idee vond. Kan er ook nergens meer een foto van vinden. Waren echt van die dikke vlechten.

1 like

De stem van kikker is ingesproken door Jamai, dus de cirkel is rond.

4 likes

Nee

2 likes

Heb nog steeds een Dickies broek, soort chino model, bij mijn vorige clothing swap opgeduikeld :ok_hand:t3:

1 like

Over Marieke van Idols gesproken

Zo op de foto met je (hypothetische) zus

NSFW

• Leuk!
  • NMSMVPE
  • Beetje raar
  • Ronduit Nee

0 stemmers

2 likes

Current status:

Het leven ken raar lope

14 likes

Zo ben je actrice, zo ben je product/dienst

27 likes

Het leven van een mama van 3/docent natuurlijk zwanger kan ik eigenlijk ook niet beter omschrijven.

4 likes