Zijn deze auto’s op de heen- of terugweg?
- Heenweg
- Terugweg
- Blush wat lul je
0 stemmers
in mij ogen gaan ze terug. In Japan - waar de emoji is ontstaan - lezen ze natuurlijk van rechts naar links, dus voor hen staan ze wel goed
Zijn deze auto’s op de heen- of terugweg?
0 stemmers
in mij ogen gaan ze terug. In Japan - waar de emoji is ontstaan - lezen ze natuurlijk van rechts naar links, dus voor hen staan ze wel goed
wat pas echt raar is
wanneer belgen een sirene na doen ze tuta tuta schijnen te zeggen ipv tatu tatu
Ja dat bedoelde ik inderdaad! Alsnog weinig vind ik.
Als iemand jou een dapper, mooi mens noemt
0 stemmers
Wat zegt het als nog niemand je ooit zo genoemd heeft?
Dat je lelijk bent 🫶🏼
Ik denk er veel over na, maar accepteer dat ik het antwoord niet weet. Ik vind het ergens bewonderenswaardig, maar tegelijk ook raar dat je over dit soort zaken de wijsheid in pacht te kunnen hebben. Maar ik begrijp ook wel dat onzekerheid accepteren lastig is en dat men daarom op zoek gaat naar antwoorden die er niet echt zijn.
Ik haal m’n hele levensovertuiging uit the alchemist van Paulo Coelho
Nee maar niet nihilisme, dat is me weer wat te heftig. Denk meer stoïcisme maar dan een soort dummies understanding daarvan.
Rillingen op een goeie manier
Hangt van de context af. Ik zeg ook lieffie of lieverd als ik iemand wil troosten.
Edit: maar ik zie dat ik geen van jullie kenau’s hoef te troosten hahaha
Nee ik heb oprecht een zwak voor het woord Lieverd
Een oudere vrouw die ik ken stuurt me heel vaak random dingen en dan erbij “hoop dat je een fijne dag hebt, Lieverd ”
Dus ik zie dat altijd positief in.
Maar lieverd, da’s buiten het forum.
Ohja, dat soort mensen ‘voelt dat aan’. Kun je mss even aanvoelen dat ik hier niet op zit te wachten???
Als je nu een nieuwe eettafel moest uitkiezen wat zou je dan kiezen? Excuus als ik dat al heb gevraagd maar ga binnenkort verhuizen en ik weet niet meer wat ik wil allemaal, verander steeds van mening. Mn voorkeur gaat denk ik uit naar rond.
0 stemmers
Ik vind bij rond vooral leuk dat je elkaar allemaal makkelijk kan aankijken en je zit natuurlijk niet met hoeken.
Toevallig kort geleden een eettafel besteld in Deens ovaal
Ik vind rond eigenlijk het leukst en het meest gezellig. Alleen ik wil per se 8 mensen kwijt kunnen aan tafel (en dan Asian style zo een draaischijf in t midden bij etentjes) en dan heb je best veel ruimte nodig.
digital nomading
0 stemmers
Klopt idd. Al kun je bij een ronde tafel al snel wel veel meer mensen kwijt omdat je niet met die 4 hoeken zit.
Ik vind deze mooi bijv:
Ik heb altijd juist t gevoel dat er minder mensen om een ronde tafek heen kunnen. Ik heb overigens ovaal en dat zou ik meteen weer kiezenZ
Ik heb een ovale en vind de tafel heel mooi en we hadden mazzel dat we deze kregen van iemand, maar nu we een ovale tafel hebben, had ik toch liever een ronde gehad. Ik vind het net niet handig.