Haha ja same. Al hield ik echt bij hoog en laag vast dat het mij niet om zn looks ging maar dat hij Echt Heel Goed kon zingen Laatst heb ik voor t eerst in minstens 15 jaar weer eens naar Tell Her geluisterd en ik kon het nog steeds woord voor woord meezingen haha
- raffaëla
- floortje
0 stemmers
deze was ook aardig polariserend
Zij kreeg toch borstimplantaten van 538 als ze een tattoo van hun logo zou nemen?
Ja gekke meid
Haha mijn vriendinnen en ik hebben dit als 11/12-jarigen ook gedaan bij de hele top tien van seizoen 1, gewoon met een telefoonboek.
Hebben toen met Joël, bas en de vader van hind gesproken en die vonden het ook alledrie leuk???
Ik heb een foto met floortje was echt een fan van haar, ze kwam in mijn stad naar de schaatsbaa om fotos en handtekeningen uit te delen
Ik heb aukje van grinniken gezien ergens toen ik jong was waar zij dan te gast was, maar ik durfde haar niet aan te spreken(wat moet je ook zeggen?)
En jim bij een optreden van lego world!
Ik moet hier een beetje om grinniken maar het is ginneken
Ik vond Marlies ook echt suuuuuper leuk. Had een hele grote poster van haar op mijn kamer hangen haha. Gelukkig nooit geprobeerd te bellen, denk dat mijn moeder me had afgemaakt als ze daar achter gekomen was.
Alle series bij elkaar en de losse boeken een beetje op kleur.
Docent natuurlijk zwanger?
Euh… leer je mensen dan om seks te hebben? Zoveel vragen
Ja natuurlijk, heb je niets over de lentekriebels meegekregen dan?
Leren ze 4-jarigen nu al hoe ze zwanger moeten worden?! MOET NIET GEKKER WORDEN!
Destijds werkte ik bij T-Mobile (of misschien heette het nog Ben) en Marieke werkte daar ook. Ze heeft toen in de kantine Son of a preacherman gezongen als dank voor alle steun
OH nu weet ik pas echt weer wie Marieke was.
Ze geeft cursussen over bevallen en nu ook Centering Pregnancy. Ik had haar als docent tijdens mijn zwangerschap namelijk haha, ze werkte onder andere bij mijn verloskundige!
Beyoncé met bruin haar:
- Goddamn dit is haar look, stunning
- Ze is blond veel knapper
- Beiden even knap
- Ik vind haar nooit knap
0 stemmers
Dit is toch zwart haar?
Ja vind ik ook maar zemraluani vindt alles lichter dan dat al blond geloof ik