Stel je persoonlijke vraag #42

Same thing

2 likes

Hahaha oh nu ziet mijn stem er heel onaardig uit :joy: Het is niet dat ik haar lelijk vind hoor, maar knap niet. Eerder gewoon, leuk, een aardige meid.

:joy::joy::joy::joy: lets agree to disagree.

Nee ben ik het mee oneens

Dit heeft ze maar voor korte tijd gehad maar zooooo moooooooiiiiii. Bovenste foto is wel bewerkt want ze is tot chocoladebruin haar gegaan, nooit jet black

5 likes

Oh man nou noem je ook twee dingen :drooling_face::drooling_face::drooling_face: Jammie krijg er honger van

2 likes

Eigenlijk net een beetje als Shakira. Toch wel doorgebroken met dat karamel achtige haarkleur, maar als je foto’s van vroeger zoekt :heart_eyes:

20 likes

Ja ik scrollde er langs en dacht echt goddamn wie is dat?! :heart_eyes:

1 like

Hoe lang duurde het maken van deze poll haha

3 likes

Ew Ew Ew

En Tom is beter dan Danny by farrrrrrrrr

afbeelding

1 like

Niet het karakter, de acteur.

Natuurlijk vind ik een 1.90 lange latino knapper dan John Travolta. Dat is gewoon natuurkunde.

4 likes

John Travolta is helemaal geen knappe man:

• Helemaal mee eens

0 stemmers

3 likes

Eens! Ook wil ik even zeggen dat ik ryan gosling kapot saai vind. Snap niet wat mensen daarin zien.

23 likes

Ryan Gosling is wat Hugh Grant was in de jaren 90.

Een lelijke man die valselijk geadverteerd wordt als hot.

10 likes

Ik klim wel liever in bed met 3 Hugh Grants dan 1 Ryan Gosling. Nul aantrekkingskracht en persoonlijkheid ook. Blijf ook dat lichtblonde McDonalds kapsel voor me zien.

9 likes

En waarom is hij in godsnaam Ken in de Barbie film?! WHY.

7 likes

Wow de lat ligt laag voor mannen of niet. Zitten echt leuke acteurs/ zangers etc bij maar sexy?

25 likes

Is toch echt een wonder dat hij een popster is geworden. Dit is precies de dude waar je naartoe gaat als je computer op je werk het ineens niet meer doet.

27 likes

DE VIBEZZZZ

Het gaat niet om de looks :kissing_heart: