Stel je persoonlijke vraag #42

Maybelline the colossal GO EXTREME extra black is echt mijn favoriete mascara op aarde.

En kost €7.99
Had ervoor too faced better than sex en die was niet better dan maybelline.

Maar ik vind wimpers wel altijd heel persoonlijk, kan voor een ander weer een enorme kutmascara zijn als je hele lichte of hele korte wimpers hebt.

3 likes

Deze gebruik ik ook al een hele tijd! Heb van mezelf al vrij lange en volle wimpers en daarbij is ie echt top

1 like

het enige wat ik van maybelline heb is mascara, en ook al eeuwen dezelfde. zeker 12 jaar :joy: die is gewoon het beste voor mijn wimpers. verder nog nooits iets van gekocht

2 likes

Vroeger sowieso nooit! Nu heel af en toe maar ik heb het idee dat die dingen een beetje zijn blijven hangen in de jaren tachtig.

1 like

Hier lijken wel bovenmatig veel kakkineuze namen tussen te zitten

3 likes

wat bedoel je precies met hier? ik krijg de algemene website en m’n naam staat wel ergens in de populaire lijst maar niet top 10-20 ofzo

6 likes

Bedoel je alleen die eerste 5 namen die er staan of ook als je verder zoekt? Als je ver genoeg zoekt staat 95% er wel tussen denk ik

3 likes

Volgens die site in de afgelopen 9 jaar minder dan 25 keer, en toch heb ik een kind met dezelfde naam in mijn klas.

1 like

Als je gewoon naar beneden scrollt kun je in die balk je naam invullen. Ik krijg dan dit (geen gegevens gevonden). Ik dacht dat ze dat bedoelde!

7 likes

Ik dacht dat daar bijna alle gangbare namen wel in zouden staan maar ik zie nu dat dat ook niet per se zo is. Blijkbaar heb ik dan toch een vrij (recente) onoriginele naam :stuck_out_tongue:

1 like

nee Tom kijkt echt te dom uit zijn ogen

2 likes

Kan toch niet dat jouw naam daar niet in staat? Vond het van mijn naam al raar, maar die is beetje ouderwets misschien maar jij hebt echt een moderne naam

1 like

Ja maar dat komt omdat al die ‘knappe’ mannen acteurs hun ogen te dicht bij elkaar hebben. Dan zie je er automatisch een beetje dommig uit.

18 likes

Jaa dacht ik ook maar probeer maar

1 like

Volgens mij zijn het dus alleen de namen die in 2022 minimaal 25x gegeven zijn

1 like

Nou bij Channing werkt dat kapsel ook niet. Wtf is dat?

1 like

hahahah omg het is echt een patroon ja

1 like

Dit is wel de tijd van het jaar waarin ik altijd al ergens een keer verbrand op één van de eerste zonnige warmere dagen. Waarbij eigenlijk verder iedereen dan zoiets heeft van HOE DAN.
M’n gezicht smeer ik nu wel al trouwer in, bewust nu ook als ik ga hardlopen, of het nou heel zonnig is of niet. Maar de rest nog niet… decolleté is vaak ook wel hetgene dat er dan aan moet geloven idd :sweat_smile:

4 likes

Ik heb dus gisteren spf voor mijn gezicht besteld met de intentie om eindelijk mijn gezicht in te smeren maar ik heb dat nog noooit gedaan (behalve dus op vakantie). Erg he.

1 like

Kopen jullie elke zomer nieuwe zonnebrand, ook als die nog niet op is? (omdat je 'm eigenlijk maar 12M mag bewaren)

• Ja
  • Nee, ik maak de oude gewoon op
  • Mijn zonnebrand is sowieso op de volgende zomer

0 stemmers

1 like