Stel je persoonlijke vraag #42

Jaa ik heb het idee dar die van vorig jaar dan niet meer zo goed werkt.

1 like

Ja same

Daarom haat ik ook altijd die 1+1 gratis acties want die 2e fles krijg ik dan nooit op tijd op

Liever gewoon een fikse korting.

5 likes

Mijn mijn huid gaan er sowieso meerdere flessen per jaar/zomer doorheen, haha

1 like

De werking wordt iets minder, maar niet nul, schijnt.
Maar ik koop eigenlijk ook altijd een nieuwe fles, voelt beter. Wel zonde van die liter fles van vorig jaar.

Maar bij 1+1 gratis, als je er eentje dicht laat dan is die nog wel houdbaar toch? dus ik doe vaak 2 jaar met zo’n 1+1 gratis actie als het grote flessen zijn

4 likes

Ik zit wel over de 1 fles per jaar, maar kom niet aan 2 dus dan zit ik alsnog met een geopende fles

1 like

Dit is toch niet waar? Op sommige flessen staat een houdbaarheidsdatum. Meestal is de vermindering niet zo heel bijzonder.

1 like

Ik neem het risico niet meer in elk geval. Vorig jaar gedacht zal wel loslopen met die verminderde werking, viel tegen. Ben toen weer zo intens verbrand, dat ik er weer ziek van was

2 likes

Het hangt er ook wel vanaf hoe je 'm bewaard hebt. Als je de fles vaak in de zon of ergens hebt liggen waar het heel warm wordt dan loopt het sneller terug

1 like

Klopt!

LHet aantal maanden open zegt niks over de houdbaarheid, staat ook in deze link.

Ik giet sowieso altijd zonnebrand over in een miniflesje. De rest staat gewoon thuis (niet in de koelkast helaas).

2 likes

Ja ik zit nauwelijks in de volle zon dus denk dat ik daarom nooit zoveel problemen ermee heb. Don’t worry, ik koop elk jaar een nieuwe fles en gebruik de oude dan voor mijn benen, omdat die minder zon vangen :sweat_smile:

1 like

Ik zou daar totaal niet aan denken. Welk merk ook, zonnebrand is altijd plakkerig en trekt niet zó goed in als een bodylotion zou doen, vind ik. En ik zou bang zijn dat het vlekken achterlaat (als er kleding overheen gaat).

9 likes

Ja als je het eenmaal ziet kun je het niet meer onzien!

Nog zo eentje:

Tegenover iemand met een normale zijkant hoofd-oog ratio:

12 likes

Als jij morgen mee zou moeten doen aan Shark Tank/Het Beste Idee van Nederland/etc , zou jij dan een uitvinding/idee/product klaar hebben liggen?

• Ja, ik heb wel een leuk idee voor een product
  • Misschien, maar ik moet wel een avondje het idee uitwerken
  • Nee joh, zo creatief ben ik niet
  • Ik heb al een eigen product ontworpen

0 stemmers

2 likes

Zijn deze auto’s op de heen- of terugweg?

:red_car: :taxi: :blue_car:

• Heenweg
  • Terugweg
  • Blush wat lul je

0 stemmers

in mij ogen gaan ze terug. In Japan - waar de emoji is ontstaan - lezen ze natuurlijk van rechts naar links, dus voor hen staan ze wel goed :triumph:

5 likes

wat pas echt raar is

wanneer belgen een sirene na doen ze tuta tuta schijnen te zeggen ipv tatu tatu

29 likes

Ja dat bedoelde ik inderdaad! Alsnog weinig vind ik.

Als iemand jou een dapper, mooi mens noemt

• Kan ik dat waarderen
  • Rot op
  • Vind ik dat een mooi compliment
  • Vind ik dat kut
  • Krijg ik de rillingen van (op een slechte manier)
  • Krijg ik de rillingen van (op een goeie manier)

0 stemmers

Wat zegt het als nog niemand je ooit zo genoemd heeft?

4 likes

Dat je gewoon een tyfusnormalo bent zoals de rest van ons.

5 likes