Dat je lelijk bent 🫶🏼
Ik denk er veel over na, maar accepteer dat ik het antwoord niet weet. Ik vind het ergens bewonderenswaardig, maar tegelijk ook raar dat je over dit soort zaken de wijsheid in pacht te kunnen hebben. Maar ik begrijp ook wel dat onzekerheid accepteren lastig is en dat men daarom op zoek gaat naar antwoorden die er niet echt zijn.
Ik haal m’n hele levensovertuiging uit the alchemist van Paulo Coelho
Nee maar niet nihilisme, dat is me weer wat te heftig. Denk meer stoïcisme maar dan een soort dummies understanding daarvan.
Rillingen op een goeie manier
Als iemand jou ‘lieverd’ noemt op dit forum…
- Vind ik dat meelevend
- Vind ik dat lief
- Vind ik dat betuttelend
- Vind ik dat irritant
- Vind ik dat walgelijk (deze is voor jou @fredpaillet)
0 stemmers
Hangt van de context af. Ik zeg ook lieffie of lieverd als ik iemand wil troosten.
Edit: maar ik zie dat ik geen van jullie kenau’s hoef te troosten hahaha
Nee ik heb oprecht een zwak voor het woord Lieverd
Een oudere vrouw die ik ken stuurt me heel vaak random dingen en dan erbij “hoop dat je een fijne dag hebt, Lieverd ”
Dus ik zie dat altijd positief in.
Maar lieverd, da’s buiten het forum.
Ohja, dat soort mensen ‘voelt dat aan’. Kun je mss even aanvoelen dat ik hier niet op zit te wachten???
Als je nu een nieuwe eettafel moest uitkiezen wat zou je dan kiezen? Excuus als ik dat al heb gevraagd maar ga binnenkort verhuizen en ik weet niet meer wat ik wil allemaal, verander steeds van mening. Mn voorkeur gaat denk ik uit naar rond.
- Een ronde eettafel
- Een ovale eettafel
- Een rechthoekige eettafel
- Een vierkante eettafel
0 stemmers
Ik vind bij rond vooral leuk dat je elkaar allemaal makkelijk kan aankijken en je zit natuurlijk niet met hoeken.
Toevallig kort geleden een eettafel besteld in Deens ovaal
Ik vind rond eigenlijk het leukst en het meest gezellig. Alleen ik wil per se 8 mensen kwijt kunnen aan tafel (en dan Asian style zo een draaischijf in t midden bij etentjes) en dan heb je best veel ruimte nodig.
digital nomading
- neokolonialisme
- geen neokolonialisme
- slim
- ga ik nooit doen
- wil ik ooit doen
- heb ik gedaan
- digital nomading?
0 stemmers
Klopt idd. Al kun je bij een ronde tafel al snel wel veel meer mensen kwijt omdat je niet met die 4 hoeken zit.
Ik vind deze mooi bijv:
Ik heb altijd juist t gevoel dat er minder mensen om een ronde tafek heen kunnen. Ik heb overigens ovaal en dat zou ik meteen weer kiezenZ
Ik heb een ovale en vind de tafel heel mooi en we hadden mazzel dat we deze kregen van iemand, maar nu we een ovale tafel hebben, had ik toch liever een ronde gehad. Ik vind het net niet handig.
Ik heb gestemd dat ik niet denk dat er meer is, maar eigenlijk denk ik dat wij mensen gewoon niet kunnen bevatten hoe het nu echt zit allemaal. Dat onze hersenen daar niet toe in staat zijn. Ik ben na 6 jaar natuurkunde en kosmologie studeren niks wijzer en vind het nog steeds heel verontrustend om na te denken over het heelal dat oneindig is, en toch zijn er misschien meerdere heelallen, maar hoe dan en wat is daar dan buiten?? Voor het simulatie-idee voel ik ook niet zo veel, want ja alsnog moet er dan buiten onze simulatie een andere wereld zijn en die heeft ook weer dezelfde onbevattelijke oneindigheid
en daarnaast heb ik in toenemende mate een bevreemdend gevoel tov de mensheid, ben absoluut niet gelovig maar toch overdenk ik vaak of dit nu het idee was van de evolutie, wat wij nu geworden zijn. Met onze gekke technologie en vervuiling en huizen en steden ver weg van de natuur en onze gehele geconstrueerde werkelijkheid
Ik denk er misschien wel meer is en ik denk daar ook wel veel over na, alleen in de ‘ik weet nog niet wat dan wel’ voel ik de ‘nog’ niet zo, ik denk niet dat ik er ooit achter ga komen en ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat ik er achter kom en daar heb ik ook vrede mee. Ik vind het wel interessant om na te denken over mogelijke antwoorden, maar ik voel niet de behoefte om het echte antwoord te vinden, zegmaar. Ik ben wel bezig met spiritualiteit en wat dat betreft neig ik heel erg naar de natuur-hoek, maar ik trek dat ook niet perse door naar dit soort vragen.
Edit: Ook wat @Zeester zegt inderdaad, ik denk niet dat wij het ooit gaan kunnen snappen/bevatten en daarom streef ik daar ook niet naar
stellen jullie naar de wc gaan soms uit omdat je geen zin hebt/lui bent
- ja
- nee
0 stemmers