Ik zelf gewoon condooms, en ga ervan uit dat als iemand speciale voorkeuren heeft, dat diegene daar zelf voor zorgt. Als dat een wat vastere partner is dan zou ik dat misschien wel zelf ook in huis halen. Maar heb nog nooit een partner gehad die niet ok was met wat ik had eigenlijk.
Hahaha precies hetzelfde hier, Oilily kind en nu (bijna) alles zwart.
Ja ik heb zelf dus ook zoiets van een vrouw regelt vrijwel altijd al anticonceptie (met alle gevolgen van dien), zorg jij voor jouw unit. Maar mensen vinden dat ook weer ouderwets? Moeten we dan alles doen voor ze
Alle boeken van Anna Woltz zijn mijn lievelings! Ze vallen echt nooit tegen.
Ja werkte in een ziekenhuis is echt heel naar om iemand te zien stikken. Leg ook altijd mijn vriendinnen met kleine kindjes uit hoe en wat je moet doen wanneer er iets gebeurt
Ja ik vind dit ook zoooo raar. Ik had op gegeven moment wel twee maten thuis liggen want ik had gewoon “normale” en een bedpartner die andere nodig had, en ze ook in mijn huis had liggen. Daar had ik ze wel zelf voor moeten uitzoeken want hij dacht dat 'ie geen andere maat nodig had dan normaal??? totdat het condoom twee of drie keer gescheurd was en ik echt tering boos werd en dat 'ie toch bleek er drie maten naast te zitten ofzo maar zelf dus nooit aan gedacht of iets. Ik had echt toen al moeten weten dat deze relatie verspilling van m’n tijd zou worden :")
Ik heb ze altijd zelf mee als ik weet dat er iets kan gebeuren. Maar ik vind dat een man er gewoon standaard in iedergeval 1 in zn portemonee moet dragen.
Ja en al helemaal als je een afwijkende maat hebt!!! Kan me hier dus echt boos over maken hè, ook al die mannen die dan zeuren dat condooms niet lekker zitten en überhaupt nog nooit gekeken hebben of ze wel de juiste maat hebben. Ik ga toch ook niet in een XXS onderbroek over straat om vervolgens te verkondigen dat het niet lekker zit en nooit meer een onderbroek te dragen???
Haar boeken zijn zooo leuk! Ik heb al naar boeken gelezen, echt aanraders. Ze zat nog op het VWO toen ze een column had in ik dacht de Volkskrant (maar kan ook nrc zijn geweest). Alles kookt over was volgens mij haar debuut, na het boekje met de columns dan.
Ik vond het ook zo leuk dat de hoofdpersoon van alles kookt over een vlek in haar boek maakte als ze het recept had gemaakt. Dat zou ik later zelf ook doen. Niet helemaal gelukt, maar ik doe niet moeilijk over vlekken in kookboeken. Jij wel?
- Ja
- Nee
- Ligt aan de soort vlek
0 stemmers
Las je vroeger ook boeken van Maren Stoffels?
- Ja
- Nee
- Nee voor mijn tijd
- Nee na mijn tijd
0 stemmers
Dreadlocks en lippenstift was een hype weet ik nog. En daarna sproetenliefde.
Jaa! Ik zag ze laatst een keer in de kringloop, nostalgie
Ja of hij stopt er een in zn nek bagga. Als ieh er maar een mee neemt.
nooit meer Floriade
- Oke
- Jammer
0 stemmers
Ik blijf om daarna nog elke x die rel naar boven te halen.
Ik denk dat het juist weer mensen aantrekt een rel
Als de sfeer echt kut wordt op het forum, trekken mensen denk ik vanzelf weg. Dus meer de sfeer na de rel lijkt mij bepalend.
Misschien als blijkt dat er allemaal pedoseksuelen op moeder en kind blijken te zitten ofzo? Geheim reptielennetwerk ergens achter zit?
Ja ligt aan de rel
Als er een rel is dat gesprekken uit een appgroep uitlekken waar mensen belachelijk worden gemaakt denk ik dat het aantrekt (maar dat iedereen wel heel boos en verontwaardigd is etc.) En dat er ook mensen weggaan, maar dat de status quo een beetje blijft
Als er een rel is dat alle gegevens van forummer ten onrechte zijn verzameld en doorverkocht aan extreem rechtse partijen zodat die alle forummers kunnen gaan bedreigen denk ik wel dat het klaar is ja dus misschien bestaat het wel
Dat eerste is toch al eens gebeurd. Toen was er 1 middag wat verontwaardiging en verder… niks.
Dit soort dingen zijn al geweest. Dr was in t begin een prive chat voor de mods en toen ging een vage mod weg en die bracht dat toen in een hele dramatische goodbye post (nja heel topic was er voor geopend) ter sprake.
LOL, die anonieme polls zijn niet eens de moeite waard om over te roddelen.