Die Nina van Idols vond ik echt goed, maar besloot ineens bij een kerkkoor ofzo te gaan. Ze had gewonnen ook nog eens. En zo’n meisje uit Belgie, echt waaauw, piepjong nog. Weet de naam niet meer. En ook niet zeker of het via Idols was maar wat een supermooie stem.
Letterlijk 0 euro nu maar het lukt me gewoon niet om te sparen als ik geen doel heb. Terwijl een buffer ook een doel is en ik wil verhuizen.
Ga proberen voor het einde van het jaar 2000 te hebben gespaard.
Oh is het boek al uit?
Ja natuurlijk! Deze boeken waren m’n leven!
Ik wil geen film reboots of remakes. Het enige wat ik nodig heb is een Hoe Overleef Ik revival!
Wie weet krijgt het hele forum zijn/ haar/ hun leven op de rit als we dit boek lezen!!
Zij was van x-factor volgens mij, weet nog dat er toen ‘ophef’ over was omdat die Kimberly die tweede werd ook echt mega goed kon zingen maar in tegenstelling tot Nina ook wel echt de uitstraling had. Nina was zo verlegen. En Kimberly was toen boos nadat Nina 3 maanden erna ofzo al zei ik wil dit niet meer doen
Edit: o wacht het was wel Idols!! Maar verhaal hetzelfde DPG Media Privacy Gate
Nee komt in september uit, wel al te pre-orderen
Grappig dat dit forum dus echt de doelgroep was van Oomen.
Jaaaa en ezzie’s dagboek.
Ik vond die collages echt fantastisch, vooral die eerdere druk(?) dat was een soort dun flexibel boek met een pagina per dag.
Is dat dat boek over een meisje wiens ouders op vakantie zijn en dan begint ze random een restaurant thuis? En ze verft de keuken blauw ofzo?
hadden jullie meer een zwitsal of weleda moeder toen je baby was
- zwitsal
- weleda
- nvt/weet niet
0 stemmers
Jaaaa Lena lijstje
Ik had een Benetton moeder, kan dat ook? Ik was echt een wandelend reclamebord voor dat merk.
Ik heb weleens in een restaurant gezeten waar iemand een paar tafeltjes verderop bijna stikte in een stukje vlees. Toen werd Heimlich gedaan door het personeel, met succes gelukkig. Heel naar
Nee komt best wel vaak voor eigenlijk! Veel mensen met dementie krijgen ook problemen met slikken dus het gaat regelmatig mis.
Ik kreeg als een echte pop alleen maar Oilily-kledij aan.
Vandaar dat mijn kledingkast nu louter uit zwarte stukken bestaat. #rebels
Naar aanleiding van een gesprek met vrienden. Als je meerdere bedpartners hebt, hoe doe je het dan met condooms?
- Ik heb 1 soort en daar doen ze het (me) maar mee
- Ik heb meerdere maten voor de verschillende
- Ik heb meerdere maten in een luxe theedoos
- Ik gebruik geen condooms met mijn bedpartners
- Ik heb maar 1 bedpartner dus mijn antwoord is niet relevant
- Ik verwacht dat de man zijn eigen condooms meeneemt
0 stemmers
Minder naar de Ikea gaan
Minder kleding is een crime!