Stel je persoonlijke vraag #42

Valt nog mee dat er geen lege accu genoemd wordt

1 like

Verschilt eigenlijk per leeftijd. En periode. Sowieso na examen was het hek van de dam.

1 like

Ik houd van het moment dat er lucht bij komt en hij uit het bakje floept :joy:

7 likes

Maar dit is toch ook niet heel realistisch? Stel er komt een brief vd gemeente oid. Die is nou niet bepaald geschreven in taal die een kind kan lezen/begrijpen, laat staan dat een kind evt. Benodigde acties kan ondernemen.

2 likes

Geen idee eigenlijk? Nog nooit echt over nagedacht :sweat_smile:

2 likes

Mijn dochter is 13 en een brief van het ziekenhuis laatst was geadresseerd “aan de ouders/verzorgers van”
Ik dacht dat die grens er vanaf 12 wel vanaf was.

Dus een kind krijgt naast post van de bank of een verjaardagskaart niet vaak zelf post.

2 likes

Dan kun je het toch samen openmaken. Maar niet zonder dat het kind erbij is.

2 likes

Mijn baby kreeg laatst post van de bank voor haar belastingaangifte :rofl:

12 likes

Je kunt niet vroeg genoeg ermee beginnen

2 likes

Precies! Ze mocht hem ook zelf open maken natuurlijk!

2 likes

Whut?!?! Volgende maand heb je weer die oranje pudding met sinaasappel :drooling_face:
De drop pudding is wel nasty

1 like

Haha ja, de bank stuurt het wel op naam.
Maar, je moet dan wel het geld van je kind bij je eigen spaargeld optellen :laughing:

2 likes

Nooit, ik weiger het aan te nemen sinds ik op mezelf woon :joy: Maar als ik bij mijn moeder thuis ben mogen de buren daar tot 00:00 storen, die mensen ken ik al mn hele leven dus dat maakt dan niet uit

Deze week in de bonus bij de appie voor 1+1 gratis. Heb toevallig deze week weer eens de vies lekkere griesmeel met rode bessensap gekocht :heart:

6 likes

Ja ik heb heel veel Nederlandse dingen nog nooit gegeten

• zuurkool, andijvie, rode kool, mona toetjes, tot twee jaar geleden frikadel.

Vast nog meer maar ja dat heb ik gewoon niet meegekregen uit huis ??

5 likes

Hoe oud ben je dan?

3 likes

Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit een frikandel gegeten heb eigenlijk :thinking:
Ik heb het wel geproefd, heel lang geleden (eet inmiddels ook al jaren geen vlees meer), maar ik vond het vies dus ik heb er volgens mij nooit echt een gegeten.

• Ik heb wel eens een frikandel (of curryworst) gegeten
  • Ik heb nog nooit een frikandel (of curryworst) gegeten

0 stemmers

1 like

FrikaNdel lieve mensen, een frikadel is iets anders

28 likes

Is dat ook smerig?

2 likes

Ik heb geen idee ik eet geen Belgisch voedsel

2 likes