Dat is toch altijd leuk voor een kind, eindelijk eens post!
Maar meeste post voor je kinderen zijn gericht aan de ouders/verzorgers van:
Tot hoe laat mogen de buren jouw storen om bijv. een pakketje op te halen?
- Tot 17:00 uur
- Tot 18:00 uur
- Tot 19:00 uur
- Tot 20:00 uur
- Tot 21:00 uur
- Tot 22:00 uur
- Tot 23:00 uur
- Tot 00:00 uur
0 stemmers
Ligt er aan, dingen als bankafschriften enzo wel, al weet ik niet of kinderen die nog krijgen. Maar echt prive post niet. Pakjes ook niet als t kind zo ver is dat het dat zelf kan bestellen.
Vind t op mn werk altijd zo gek dat ouders een volmacht willen voor de rekening als het kind 18 wordt. Hadden jouw ouders dit toen jij 18 werd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zou jij dit aan je eigen kind vragen/eisen
- Ja
- Nee
- Alleen als kind bewezen slecht met geld op kan gaan
0 stemmers
Heb jij ook zo’n la/kast/plank?
- Ehm nee, ik heb gewoon m’n shit op orde?
- Gewoon nee
- Yep
- Mijne is erger
- Ik heb geen bakjes plank/la/kast (hoe dan?)
0 stemmers
Foto’s zijn welkom
Heb jij wel eens een gefrituurde mars of iets wat daarop lijkt op?
- Ja was lekker
- Ja was niet lekker
- Nee wil ik wel
- Nee wil ik niet
0 stemmers
Mijn kind van 4 weken oud krijgt post van de gemeente en JGZ. Oh, en felicitaties voor haar geboorte. Als ik moet wachten tot ze het zelf heeft opengemaakt moet ik even geduld hebben heb het toch maar even zelf gedaan.
Heb jij ooit zo’n mona pudding gegeten?
- Ja maar niet recent (laatste 5 jaar oid)
- Ja recent
- Nee maar wil wel
- Nee en wil ook niet
0 stemmers
Ik ben al decennia benieuwd maar toch nog nooit echt geprobeerd.
Ik ril van drilpuddingen, en dit waren (vroeger) allemaal drilpuddingen behalve één, dat was meer schuimachtig. Volgens mij was dat de dame blanche? Die vond ik wel ok maar echt al heeeeel lang geleden dat ik die gegeten heb.
edit: oh die hierboven staat dus
Ik was hier van tevoren megasceptisch over de eerste keer maar vond het echt heel lekker! En nu is het stiekem wel één van de dingen waar ik naar uitkijk als ik naar Schotland ga
@Zemraluani dame blanche is vieslekker inderdaad, griesmeel hadden wij vroeger thuis af en toe dus die is voor mij wel jeugdsentiment maar ik weet daardoor niet zeker of die objectief lekker is. En volgens mij is die brownie (?) ook wel lekker, beetje choclademousse-achtig maar die vind ik niet de echte monapudding-experience geven daardoor
Ik heb geen bakjes
Alle post die niet aan jou is gericht hoor je niet open te maken. Natuurlijk mag je vragen wat het is als je iets vreemds/opvallends voorbij ziet komen, maar het openmaken vind ik echt niet kunnen. Je maakt toch ook geen post van partner/huisgenoot waar je mee samenwoont open?
Zie nu de post van @DelilahBard dat is natuurlijk anders, bij een vierjarige. Ik zou de grens stellen bij dat ze fatsoenlijk kunnen lezen, dus zo 6-7 (of ben ik nou heel optimistisch? Volgens mij zat ik al diep in de Pinkeltje, Kameleon en de Olijke Tweeling rond die leeftijd iig)
4 weken oud, niet eens 4 jaar maar ik zou de grens leggen bij wanneer ze verantwoordelijk met de inhoud om kunnen gaan. Medische / financiële post zou ik langer openmaken voor (of samen met) mijn kind dan een verjaardagskaart van opa en oma.
Oké ik ga het van de week eens proberen.
Je mag super trots op jezelf zijn
Ik ook als mijn moeder het weer eens had opengemaakt ja. Vooral met bankafschriften, dan kwam ik thuis en was het ongeveer meteen 'wat heb je nu weer gekocht bij * dure winkel *? En dan werd ik natuurlijk boos en kwam ze met het argument ‘zelf maak je het toch niet open’ nee ik krijg niet eens de kans
Was echt blij toen een vriendin zei dat je papieren afschriften kon uitzetten
Mijn vader is nog steeds volmacht van mijn rekening.
Hij kijkt er alleen nooit op (hoop ik).
Vind ik wel een fijn idee, mocht het ooit nodig zijn.
Volgens mij was dat ook voor veel fora met forum meetings een ontmoetingsplek haha
Wat voor situaties denk je dan aan? Valt mij namelijk best tegen wat je er mee kan.