Stel je persoonlijke vraag #42

Ik ook als mijn moeder het weer eens had opengemaakt ja. Vooral met bankafschriften, dan kwam ik thuis en was het ongeveer meteen 'wat heb je nu weer gekocht bij * dure winkel *? En dan werd ik natuurlijk boos en kwam ze met het argument ‘zelf maak je het toch niet open’ nee ik krijg niet eens de kans :rage: :rage: :rage:
Was echt blij toen een vriendin zei dat je papieren afschriften kon uitzetten

5 likes

Mijn vader is nog steeds volmacht van mijn rekening.
Hij kijkt er alleen nooit op (hoop ik).
Vind ik wel een fijn idee, mocht het ooit nodig zijn.

Volgens mij was dat ook voor veel fora met forum meetings een ontmoetingsplek haha

2 likes

Wat voor situaties denk je dan aan? Valt mij namelijk best tegen wat je er mee kan.

2 likes

Valt nog mee dat er geen lege accu genoemd wordt

1 like

Verschilt eigenlijk per leeftijd. En periode. Sowieso na examen was het hek van de dam.

1 like

Ik houd van het moment dat er lucht bij komt en hij uit het bakje floept :joy:

7 likes

Maar dit is toch ook niet heel realistisch? Stel er komt een brief vd gemeente oid. Die is nou niet bepaald geschreven in taal die een kind kan lezen/begrijpen, laat staan dat een kind evt. Benodigde acties kan ondernemen.

2 likes

Geen idee eigenlijk? Nog nooit echt over nagedacht :sweat_smile:

2 likes

Mijn dochter is 13 en een brief van het ziekenhuis laatst was geadresseerd “aan de ouders/verzorgers van”
Ik dacht dat die grens er vanaf 12 wel vanaf was.

Dus een kind krijgt naast post van de bank of een verjaardagskaart niet vaak zelf post.

2 likes

Dan kun je het toch samen openmaken. Maar niet zonder dat het kind erbij is.

2 likes

Mijn baby kreeg laatst post van de bank voor haar belastingaangifte :rofl:

12 likes

Je kunt niet vroeg genoeg ermee beginnen

2 likes

Precies! Ze mocht hem ook zelf open maken natuurlijk!

2 likes

Whut?!?! Volgende maand heb je weer die oranje pudding met sinaasappel :drooling_face:
De drop pudding is wel nasty

1 like

Haha ja, de bank stuurt het wel op naam.
Maar, je moet dan wel het geld van je kind bij je eigen spaargeld optellen :laughing:

2 likes

Nooit, ik weiger het aan te nemen sinds ik op mezelf woon :joy: Maar als ik bij mijn moeder thuis ben mogen de buren daar tot 00:00 storen, die mensen ken ik al mn hele leven dus dat maakt dan niet uit

Deze week in de bonus bij de appie voor 1+1 gratis. Heb toevallig deze week weer eens de vies lekkere griesmeel met rode bessensap gekocht :heart:

6 likes

Ja ik heb heel veel Nederlandse dingen nog nooit gegeten

• zuurkool, andijvie, rode kool, mona toetjes, tot twee jaar geleden frikadel.

Vast nog meer maar ja dat heb ik gewoon niet meegekregen uit huis ??

5 likes

Hoe oud ben je dan?

3 likes