Bert is ergens ook best wel lief. Ik denk dat als je zelf chill bent dat Bert dan echt heel aardig is ineens. Hmm lastig. Kan ik anders gewoon huisgenoten zijn met hun en dan een eigen kamer hebben…
Dat Bert chagrijnig is, is nog tot daar aan toe. Maar hij is ook echt een mansplainer (al is Ernie geen vrouw maar toch, gewoon zo’n irritante en heilige betweter)
Ik denk dat Ernie wel het meest gezellig is. Maar s nachts wil ik gewoon slapen en rust. En ik denk dat Bert dat ook wil. Ernie stopt nooit met praten, die gaat s nachts gewoon door. Dan liever Bert.
wat voor emotionele associatie heb jij met op een vliegveld zijn
- positief (op vakantie/avontuur)
- positief (mensen weer zien)
- positief (leuke omgeving, tax free shoppen, ed.)
- positief (andere reden/algemeen)
- neutraal
- negatief (klimaat)
- negatief (stressvolle omgeving)
- negatief (afscheid nemen)
- negatief (anders)
- anders:
0 stemmers
Negatief: straks vliegen
Bert. Past beter bij mijn Debbie Downer vibes. Ernie is te blij, daar kan ik op een gegeven moment niet meer tegen haha.
Jij een Debbie Downer? Weet je zeker dat je jezelf genoeg credits geeft, je bent toch gezellig, malle meid.
Stressvolle omgeving is nog zwak uitgedrukt.
Haha thanks! Maar ik ben eigenlijk best wel negatief over dingen. Ik ga sowieso altijd van de ergste scenarios uit, en weet altijd wel de flaws en nadelen in iemand zn idee eruit te pikken op werk Ik had ook weleens zo’n toxic trait test gedaan met een vriendin en daar kwam ook uit dat ik een Debbie Downer was. Volgens mij was dat deze test The Toxic Person Test wel een leuke test om te doen trouwens! haha.
Aha okeee die bewaren we voor een regenachtige zondagmiddag
Maar dat is wel een nuttige neiging, om flaws te herkennen.
Dat wel! Maar niet altijd een even populair persoonlijkheidstrekje haha. Bert lijkt me ook lekker rustig verder en ook netjes. Ernie lijkt me zo iemand die een brood snijdt en het gelijk lijkt alsof er een grind pad ligt haha.
En bananen in je oor werken tegen krokodillen.
Ik ben de Ernie in mijn relatie en mijn vriend de Bert dus ik heb Bert gestemd
- Bert
- Ernie
- Die relatie is ernie
0 stemmers
Jij wil toch niet vliegen?
Ik ben allebei, afhankelijk van m’n bui. Mijn vriend zit er een beetje tussenin
Nee, dat kan niet
Ik moet me echt meer inlezen over Bert en Ernie. Wtf hoe moet je dat weten lmao
Keek jij vroeger Sesamstraat?
- Ja regelmatig
- Nee