Bert. Past beter bij mijn Debbie Downer vibes. Ernie is te blij, daar kan ik op een gegeven moment niet meer tegen haha.
Jij een Debbie Downer? Weet je zeker dat je jezelf genoeg credits geeft, je bent toch gezellig, malle meid.
Stressvolle omgeving is nog zwak uitgedrukt.
Haha thanks! Maar ik ben eigenlijk best wel negatief over dingen. Ik ga sowieso altijd van de ergste scenarios uit, en weet altijd wel de flaws en nadelen in iemand zn idee eruit te pikken op werk
Ik had ook weleens zo’n toxic trait test gedaan met een vriendin en daar kwam ook uit dat ik een Debbie Downer was. Volgens mij was dat deze test The Toxic Person Test wel een leuke test om te doen trouwens! haha.
Aha okeee die bewaren we voor een regenachtige zondagmiddag ![]()
Maar dat is wel een nuttige neiging, om flaws te herkennen.
Dat wel! Maar niet altijd een even populair persoonlijkheidstrekje
haha. Bert lijkt me ook lekker rustig verder en ook netjes. Ernie lijkt me zo iemand die een brood snijdt en het gelijk lijkt alsof er een grind pad ligt haha.
En bananen in je oor werken tegen krokodillen.
Ik ben de Ernie in mijn relatie en mijn vriend de Bert dus ik heb Bert gestemd
- Bert
- Ernie
- Die relatie is ernie
0 stemmers
Jij wil toch niet vliegen?
Ik ben allebei, afhankelijk van m’n bui. Mijn vriend zit er een beetje tussenin
Nee, dat kan niet
Ik moet me echt meer inlezen over Bert en Ernie. Wtf hoe moet je dat weten lmao ![]()
Keek jij vroeger Sesamstraat?
- Ja regelmatig
- Nee
- Af en toe
0 stemmers
Ik ben tot deze conclusie gekomen nadat we “Kerst met Bert en Ernie” twee keer helemaal hadden afgeluisterd dus ik heb grondig onderzoek gedaan!!
Fair enough!
Nee liever niet daarom is dat ook mijn emotie als ik er wel ooit ben
Wat was de aanleiding van deze vraag? Denk je er een verklaring voor te hebben? Ik heb dit dus echt heel erg opvallend en wil als forumwappie graag weten wie me dit nu weer aandoet.
Ik dacht altijd dat ik niet zo goed tegen pittig eten kon omdat mijn familie altijd grapjes maakten dat ik dingen zo snel pittig vond. Alleen toen ging ik eten met andere mensen en kwam ik erachter als andere mensen zeggen oeh dit is wel pittig dat ik het gewoon nog niet eens merk dat er iets van pit in zou moeten zitten. Dus vergeleken met mijn familie nee. Vergeleken met veel andere mensen absoluut 200%. @fifo is 1 keer bij mij thuis komen eten en mijn moeder had expres minder pittig gekookt maar ze durfde niet om melk te vragen want ze dacht dat het onbeleefd zou zijn sindsdien heb ik standaard alvast melk op tafel staan mocht er iets van pittigheid in het eten zitten.