Dit vind ik denk ik wel een van de minst erge dingen om over te humble braggen, wellicht creëren die mannen wel meer acceptatie ervoor dat niet alleen vrouwen minder zouden moeten gaan werken als er kinderen komen. Die kinderen krijg je samen, dus de zorg draag je ook samen.
Helaas is het alleen natuurlijk wel nog steeds zo dat mannen over het algemeen meer verdienen, en er daardoor ook sneller voor wordt gekozen dat de vrouw minder gaat werken (naast alle mensen die nog in de patriarchale rolverdeling geloven en er daardoor automatisch voor kiezen).
We hebben eigenlijk gewoon een dikke revolutie en herstructurering van de maatschappij nodig, maar tot die tijd vind ik het tof als mannen minder gaan werken als er kinderen komen, en daarmee de standaard doorbreken, en als vrouwen dat juist niet doen.
Ik waaide bijna weg op de dam
Het was dat ik werd vastgehouden toen aan m’n rechterarm. Ik vond het ook gekgenoeg alsnog heel grappig haha. Was het daar ook zo erg? Het duurde niet eens zo lang maar ineens een paar van die enorme rukwinden en ik vloog maar half ergens naartoe whaha. Ik keek wel snel of er geen kleine kinderen daar waren. Die vliegen dan zo weg lijkt me brr
Heb juist gebruik gemaakt van de wind en net 80km met wind mee gefietst!
Een vetraagde vlucht terug naar Amsterdam
Tja, ik vind zo’n post (vaak met foto’s van het kind) juist altijd ontzettend de uitzondering benadrukken en de ongelijkheid bevestigen. Een vrouw zal daar nooit voor geroemd worden. Alle mannen in mijn werk en privé-omgeving doen dit overigens al zolang als ik weet, dat zal vast ook uitmaken voor mijn oordeel.
Mijn hoed waaide vandaag af en moest erachteraan rennen Voelde me net Mario in Super Mario N64
Wij mochten eerder naar huis omdat mijn manager het gevaarlijk vond. Ik moet wel zeggen dat wij werken in een keet tussen allemaal vrachtwagens en dat er zelfs pallets ons dak op waaide
Ik heb er dik 2 uur over gedaan om op werk te komen (ipv 45 minuten) en ik heb iemand gezien die omwaaide en een paar meter over straat rolde. Echt heel sneu, gelukkig werd ze snel omhoog geholpen.
Wow, ik hoop niet dat dit betekende dat je op de heenweg tegenwind had?
Waar moest of wilde je heen als je dat wilt vertellen?
Met wie zou je liever samenwonen en een slaapkamer delen?
- Bert
- Ernie
0 stemmers
Ik dacht dat Ernie de leuke van de twee was, maar Ernie is een little bitch besefte ik door Q Music.
Eigenlijk is dit een je moet kiezen vraag… maar k zie het door de vingers haha.
Ik zit even zo live te kijken naar hoe de uitslag verandert, ik vind het net zo spannend als presidentsverkiezingen.
Maar… bij elke vraag (zonder meerkeuze waarbij je alles aan kan klikken) moet je kiezen
Ernie maakt toch altijd Bert wakker om van alles en niet andersom
edit: eerst stond er Bert toch
Jaaaa ok. Nerd.
Gezellig samen op tijgerjacht.
Ik ben zelf meer een Ernie en ik haat het als ik blij ben en iemand loopt te zeuren om alles. Dus dan woon ik liever met iemand die net zo blij en impulsief is.
Ernie tettert je de hele tijd je oren van je kop, snap helemaal waarom Bert zo’n chagrijn is. Daarom denk ik dat als hij met een rustiger persoon samen zou wonen, hij ook een stuk chiller zou zijn.