Ik kwam op TikTok idd dat ene filmpje tegen over Ernie die dorst heeft in bed en dat is gewoon 1 op 1 hoe ik (Ernie) en mijn vriend zijn (hij Bert).
Vind jij dat wijn drinken een hobby kan zijn?
- Ja dat kan
- Nee als dat je hobby is heb je een drankprobleem
- Het is niet perse een drankprobleem maar ook geen hobby
0 stemmers
En Netflixen/series kijken?
- Ja dat kan een hobby zijn
- Nee vind ik geen hobby
0 stemmers
Wijn drinken niet, maar wijncursus doen en je erin verdiepen weer zeker wel.
Stop hobbyshaming!!! We moeten al knap, dun, succesvol en rijk zijn, dan wil ik een stomme hobby om het uit te levelen
Hoe lang gebruiken jullie je huidige mobiel?
- Minder dan een jaar
- Een jaar
- Twee jaar
- Drie jaar
- Langer (wtf is dat voor super mobiel??)
0 stemmers
Iphone 6s heb ik nu 6,5 jaar. Enige probleem is de opslag, verder werkt hij nog prima. Denk komend jaar wel toe aan een nieuwe
ik had zin om met wind mee te fietsen, dus heb de (race)fiets in de trein meegenomen, en ben toen naar huis gefietst. Heb het ook wel eens andersom gedaan, best leuk, fiets je ook eens op een andere plek!
iPhone
Samsung galaxy s8+ gekocht in oktober 2017 en werkt nog als een zonnetje. Geen problemen met opslag, maar updates doe ik dan ook niet meer (dan gaat hij wel vol raken) en batterij is opzich ook nog prima.
Alleen het scherm is in iedere hoek gebarsten en een paar dode pixels, maar ach.
Mijn vriend gebruikt mijn oude iPhone 7, die ik ergens in 2017 gekocht heb dus ze kunnen wel lang mee gaan!
Yep ik ben wel zeker weten de Ernie in mijn relatie Hoe vaak ik mijn vriend wel niet wakker hou met random bullshit hahaha.
Ik heb vooral vlak voor het slapen gaan opeens heel veel praatjes dat ik soms zelf denk geezz je hebt 8 uur de tijd gehad om te kletsen waarom nu.
Ik heb net een paar maanden een nieuwe, maar met mijn vorige iPhone heb ik ruim 4 jaar gedaan. Wel batterij vervangen tegen het eind.
Hahaha same Ik vond deze meme daar ook heel erg op toepasselijk
Ja die ken ik dit omschrijft mij 100%
Ik heb nog nooit in mijn leven een paastak gekocht. Ik weet van het bestaan, maar bij mijn ouders hing mijn moeder als ze er puf voor had wel eens wat van die eitjes in een van de planten, verder dan dat ging het niet. En ken ook weinig mensen die dat wel deden/doen tbh.
Even de FF prioriteiten checken.
Ga jij dit jaar paaseitjes kopen?
- Ja
- Nee
- Al gedaan
- Niet kopen, wel eten
0 stemmers
Ik heb er wel een maar dat is een neppe
Muv de reeds aangeschafte cream eggs uit Engeland. In NL koop ik nooit paaseitjes.
Ze verkopen nu ook cream eggs bij de Normal