Stel je persoonlijke vraag #42

Ik was van plan om er 1 te kopen maar er was volgens de bloemist een tekort aan paastakken??

1 like

Holy sheisse. Rennen!

2 likes

Ook online overal. Eigenlijk is shit meenemen uit het buitenland niet meer nodig.

3 likes

Nee maar ik vind het eigenlijk wel altijd leuk staan als ik het bij iemand zie vooral met lichtjes erin. Dus ja misschien eigenlijk ook wel want heb toch al teveel vazen.

5 likes

Vier jij Pasen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Als je met vieren bedoelt dat ik me tussen januari en april ongans eet aan Lindt chocohazen is het antwoord wel ja.

49 likes

Vind jij het jammer dat je bepaalde dingen die je vroeger alleen in het buitenland kon krijgen nu overal kan kopen/eten?

• Ja die exclusiviteit maakte het bijzonder en leuk
  • Een beetje jammer
  • Neutraal
  • Nee juist fijn

0 stemmers

Ik had in december voor het eerst in mijn leven een lindt chocolade beertje gekregen.
En in 1 dag op gegeten, omg dat was echt verslavend lekker :nerd_face:

3 likes

Ja, zowel in religieuze zin, als in gezellig samenzijn met gezin en familie. Van donderdag t/m maandag zijn er dagelijks (vaak meerdere) vieringen in mijn kerk en die bezoek ik graag, het is voor mij echt een tijd van bezinning en spiritualiteit.
Maar ik kan net zo hard genieten van een uitgebreid Paasontbijt met lekkere broodjes, en van eieren zoeken met mijn kind, dus dat ‘vieren’ we ook.

18 likes

€0.55 GuaranĂĄ blikjes bij de action zijn wel mijn raison d’ĂȘtre. Hiervoor was het €1,75 bij de appie en daarvoor nog duurder importeren.

Ik wacht op de dag dat het uit de kraan komt :pray:t3:

4 likes

Nee maar er zijn nog heel veel dingen die je hier niet kan kopen of niet lekker zijn dus nog genoeg reden om naar het buitenland te gaan.

2 likes

Na pasen, wanneer ze afgeprijsd zijn :brain:

5 likes

ik weet nog HOE hyped ik in 2005 ofzo was toen Starbucks op Schiphol geopend werd
ben een paar keer speciaal met de trein naar Schiphol gegaan om daar mn Amerikaanse high school film droom te leven door Starbucks te kopen.

echt jammer dat ik nu haast nergens meer zo hyped van zou worden (ok, behalve in-n-out burger, al viel five guys ook tegen toen die in NL kwam)
same trouwens voor de introductie van Blackberry in NL, heb echt tijden met m’n telefoon in mn hand ipv in mn tas over straat gelopen

41 likes

Haha ik zou willen dat er een Nando’s naar Nederland komt.

3 likes

Ik wil Krispy Kreme, In-N-Out en Shake Shack in Nederland. Gelukkig heb je die eerste en laatste wel in Londen. :drooling_face:

4 likes

Wel. Caramilk is nodig. Altijd.

2 likes

Van Cadburry? Ligt bij de Jamin.

1 like

Ja. En het is altijd nodig die mee te nemen. Waar je die ook tegenkomt

2 likes

Eens! Volle tas meegenomen. :woman_shrugging:t6:

4 likes

heb jij dit verkiezingsseizoen al ruzie/verhitte discussie met iemand gehad over de verkiezingen/politiek?

• ja
  • nee
  • nee maar wil ik nog wel

0 stemmers

2 likes