Stel je persoonlijke vraag #42

ik weet nog HOE hyped ik in 2005 ofzo was toen Starbucks op Schiphol geopend werd
ben een paar keer speciaal met de trein naar Schiphol gegaan om daar mn Amerikaanse high school film droom te leven door Starbucks te kopen.

echt jammer dat ik nu haast nergens meer zo hyped van zou worden (ok, behalve in-n-out burger, al viel five guys ook tegen toen die in NL kwam)
same trouwens voor de introductie van Blackberry in NL, heb echt tijden met m’n telefoon in mn hand ipv in mn tas over straat gelopen

41 likes

Haha ik zou willen dat er een Nando’s naar Nederland komt.

3 likes

Ik wil Krispy Kreme, In-N-Out en Shake Shack in Nederland. Gelukkig heb je die eerste en laatste wel in Londen. :drooling_face:

4 likes

Wel. Caramilk is nodig. Altijd.

2 likes

Van Cadburry? Ligt bij de Jamin.

1 like

Ja. En het is altijd nodig die mee te nemen. Waar je die ook tegenkomt

2 likes

Eens! Volle tas meegenomen. :woman_shrugging:t6:

4 likes

heb jij dit verkiezingsseizoen al ruzie/verhitte discussie met iemand gehad over de verkiezingen/politiek?

• ja
  • nee
  • nee maar wil ik nog wel

0 stemmers

2 likes

heb namelijk het idee dat dit bij de vorige PS/EK verkiezingen een stuk meer was haha

1 like

Nee wel een vvd’er geturned dus prima

31 likes

Nee mijn vrienden stemmen echt gezapige partijen echt van die GroenLinks mensen allemaal, daar is geen lol aan te behalen.

Mag wel voor twee mensen stemmen morgen, misschien kan ik daarmee drama creëren wie weet.

2 likes

Nee, maar na uitslagenavond blijk ik in een linkse bubbel te zitten en ben ik altijd verbaasd hoe het kan dat rechts het altijd zover schopt en dat zal deze week ook wel weer gebeuren godverdegodver.

22 likes

Ja, voornamelijk met vrouwen die niet gaan stemmen. Aletta Jacobs en aanhang draaien zich om in hun graf.

5 likes

Nektattoo’s

• Geil
  • Nmsvpe
  • Nee kan echt niet
  • Geen mening/neutraal
  • Mooi, wil ik zelf ook
  • Mooi, wil ik zelf niet
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik wil dus niet dat mn vriend een nektattoo neemt maar eigenlijk zou me dat niet moeten boeien.

1 like

Perzisch nieuwjaar hangt ook samen met de lente equinox (1e dag lente/nieuwe jaar)

5 likes

Mijn vriend heeft al een deel en wil het nog laten afmaken. Ik vind het echt heet. Misschien wel een beetje fout ofzo hahah maar dat is mijn smaak denk ik :joy:

Ik vind bijvoorbeeld Giancarlo van de Bachelorette ook :hot_face:

4 likes

Romy van Anna Nooshin heeft supermooie nektattoos!

3 likes

Ligt nogal aan wat

6 likes

Ik volg de bachelorette niet meer. Ik kan dit seizoen de cringe niet aan haha dus snel gestopt. Waar heeft je vriend ze? Ik ken ook iemand die heel groot in zn hals een tattoo heeft en omg no. Echt dus waar die adamsappel zit. Ergens bij de oren naja okay dan.

1 like

Hier had een vrijwilliger bedacht dat ze wel blanco kon stemmen want dan hoefde ze zich er niet zo in te verdiepen, dat was te lastig voor dr (ze doet een hbo, gewoon een slimme vrouw).

Een andere bezoeker vertelde dat ze de vorige x sgp had gestemd omdat ze anti abortus was en voor vaccinatievrijheid. Ik was zo teleurgesteld want ik zag haar toch wel een stuk feministischer (en zij zichzelf ook zei ze).

En bezoekers gingen samen een stemwijzer invullen en toen heb ik wel een discussie over gelukzoekers gehad. Maar ik blijf dan toch eigk wat gematigd omdat ik daar toch als professional sta.

1 like