Stel je persoonlijke vraag #42

haha herkenbaar! veel plezier!! Ga je nog leuke activiteiten daar doen?

1 like

Ah echt balen! Het is ook te koud om de hele avond buiten te gaan staan.

1 like

Oh love keeshonden. Mijn opa en oma hadden er ook een, zo’n leukerd was dat! Maar net als alle honden (en katten) ruikt je die ook gewoon.

Mijn kat slaap gezellig in bed met me, is misschien niet hygiënisch, maar vind zo’n snorrend warm wezentje naast me toch ook wel heel erg fijn (plus hij gaat ballistic als ik hem uit de slaapkamer gooi, slaap dan toch echt liever met hem dan dat ik niet slaap :sweat_smile:).

4 likes

Ik heb een keer geprobeerd om mn kat bij me te laten slapen. Maar dat takke beest vind het veel leuker om onder mn bed te gaan racen en dan keihard te miauwen. Dus dat was 1x en nooit meer.

3 likes

Ah jaa ik zou nog graag echt naar de bergen in Zuid-Amerika willen voor een goede sterrenhemel, in Chili geloof ik heb je wat goede observatoria. Ben ook in m’n jeugd altijd lid geweest van een sterrenwacht. Ben uiteindelijk geen sterrenkunde gaan studeren maar wat ik nu studeer zit er niet heel ver vanaf haha. Vind het echt vet allemaal :))

3 likes

Het lijkt me zo gezellig maar na een uur denkt hij dat mijn tenen brokjes zijn en gaat hij de gordijnen slopen. Ik denk dat ik het maar duidelijk voor hem houd en m braaf elke avond in de woonkamer zet :joy:

3 likes

Oké ik moet even een fascinatie delen. Ik ben achter het bestaan gekomen van een naam die erger is dan het op het forum alom gehate Jeroen namelijk: Jejoen

Dus:

Welke is erger
  • Jeroen
  • Jejoen

0 stemmers

Wie zou je liever daten
  • Jeroen
  • Jejoen

0 stemmers

Hoe zou je je kind liever noemen
  • Jeroen
  • Jejoen

0 stemmers

disclaimer niks persoonlijks tegen jejoenen (Jeroenen ook niet) zij kunnen er niks aan doen ik kijk naar de ouders

3 likes

Iehl een jejoen klinkt alsof ik teveel heb gedronken en de r teveel moeite kost

20 likes

Ik ben echt zo gefascineerd, is het omdat je peuter de r van het babybroertje niet kon uitspreken? Vind je het echt mooi zo? Het bekt toch ook helemaal lekker!!! Je blijft een beetje steken met die tweede J!!!

5 likes

Als je boos benr op een jeroen kan je nog lekker jeROEN! Roepen. Maar jejoen…

4 likes

Lekker eensgezinde poll wel :heart_eyes:

2 likes

Ik ken ook een Pjeroen maar da’s een hond :dog:

8 likes

Aww maar dan pmag het :pleading_face:

3 likes

Maar van Jejoen kun je toch makkelijk JJ van maken. Probleem semi opgelost en JJ > Jeroen

3 likes

Ligt eraan: jeej jeej (nee) of djee djee (Engelse ziekte?) :smile:

1 like

Misschien heet haar crazy ex jeroen

2 likes

Ja Jeroeehoeehoeen doe nou niet

1 like

Moest denken aan J.J. Watt

En @Noodle wat een bitch opmerking mijn ex heeft gelukkig geen Nederlandse afkomst en niets met deze poll te maken. Dan promoot ik nog even kokosolie voor een goed tandvlees en geen stinkende adem, heb je vast meid.

3 likes

Ligt zo te lezen extreem gevoelig? De tering

30 likes

Ik heb wel eens over een Jeroenes gehoord en een Jewannes ontmoet.

Wat is erger:

• Jeroenes
  • Jewannes

0 stemmers