Stel je persoonlijke vraag #42

Die mogen nog geeneens bij het OP.

1 like

Echt wel dat jij ergens verstand van hebt!

Nou dat is heel lief maar het enige wat ik weet is dat ik niets weet.

3 likes

Maar kennis van afvalscheiding is echt heel schaars! Je bent er op z’n minst Eenoog in het land der blinden mee :upside_down_face:

1 like

En schoonmaken toch?

3 likes

haha is dit een situatie die je hebt meegemaakt? zo specifiek

4 likes

Ik weet niet of ik overal verstand van heb, maar wel van heel veel onderwerpen weet ik een beetje omdat ik alles interessant vind. Echt zo’n jack of all traders, master of none. Een vriend van mij zei laatst toen ik weer wat randoms zei (volgens mij over onder welke omstandigheden het legaal is om dieren te klonen): ā€œjij weet ook wel overal een leuk feitje overā€.

Mijn indruk van jou @Zemraluani is dat je bij uitstek iemand bent met overal kennis van.

4 likes

Door dit soort polls besef ik me altijd ineens hoe irritant ik eigenlijk moet zijn voor veel mensen. Ik bemoei me altijd overal mee. Lekker joviaal :joy:. Ik heb dat van mijn moeder en als ik het haar zie doen cringe ik altijd zo erg, en toch zelf ook doen.

Zelf zou ik het heel leuk vinden als iemand zoiets naar me riep maar als iemand me wil helpen denk ik juist wel weer ā€˜rot op’.

1 like

Nee joh, overal is echt heel veel dingen hè? Zijn al zoveel dagelijkse dingen waar ik niks van weet: autorijden, belastingschalen, waar je milt zit, klassieke muziek herkennen, ingrediënten van huidverzorging of schoonmaakmiddelen.

Weet van een heel beperkt aantal dingen beperkt iets.

9 likes

Hahah ja.

Ik en mijn collega’s zagen iemand de achterbak tevergeefs schoonmaken en toen wilde mijn collega uit het raam gaan roepen hoe vervelend ze situatie voor diegene vond, maar ik en een ander zeiden dat ze misschien beter niet kon doen. Vond ze heel raar maar ze heeft uiteindelijk niet uit het raam staan schreeuwen.

4 likes

Wat een fantastische opsomming.

1 like

Screen Shot 2023-03-15 at 15.38.54

Moet je bij deze mensen zijn :rofl:

4 likes

ik weet te goed waar ik mensen op kan pakken vaak en haal daar ook veel plezier uitšŸæ denk dat dat mijn voornaamste is

2 likes

Ik scheld vaak

39 likes

En ik lach vooral om mijn eigen (botte) grappen. Oh en schelden ook, net als @Evenveel.

4 likes

Ik praat te veel, waarbij te veel over mezelf, en daarbij laat ik mensen uren wachten omdat ik heel veel eeeeeeh zeg.

3 likes

Ik vertel altijd verhalen over dingen die andere mensen hebben meegemaakt. Oh en ik doe soms betweterig of beantwoord vragen die aan collega’s worden gesteld :smiling_face_with_tear:

4 likes

ik praat eerder

• iets te hard
  • iets te zacht

0 stemmers

wat is vervelender? iemand die te hard of zacht praat

• iets te hard
  • iets te zacht
  • net zo

0 stemmers

praat zelf op normaal niveau maar praat best vaak per ongeluk volledig uit iemand richting waardoor ze het alsnog niet verstaan :clown_face:

3 likes

Vooral als ik iets voorlees praat ik echt opeens 3 x zo luid als normaal

1 like