Stel je persoonlijke vraag #42

Ik ben benieuwd wat een reden is om niet te gaan stemmen (anoniem).

Ik ga niet stemmen omdat…

• Ik niet weet op welke partij ik moet stemmen
  • Ik geen vertrouwen (meer) heb in de politiek
  • Ik vandaag geen tijd heb om te stemmen
  • Het me niet boeit
  • Anders… (licht toe!)
  • Niet van toepassing

0 stemmers

1 like

Nee tuurlijk heb ik niet letterlijk overal verstand van maar mijn brein is best goed in domme feitjes opslaan en ik zoek ook veel op wat ik dan onthoud en ik heb zó vaak iets van ‘huh dat is toch algemene kennis’ (zeg ik nooit want schijtirritant). Niet dat ik er wat aan heb want ik weet van weinig onderwerpen heel veel.

Maar misschien heb ik de vraag ook wel verkeerd gelezen want ik heb inderdaad niet overal verstand van.

1 like

Ik ben het klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt type. Ik heb over heel veel dingen ‘wel eens iets gehoord’.

13 likes

Ik heb mijzelf aangeleerd van jongs af aan om zachter te praten, omdat ik van mijzelf een vrij scherpe stem heb. Gevolg is dat ik daardoor eerder te zacht praat.

3 likes

Dit absoluut, en als iemand dan doorvraagt val ik keihard door de mand

2 likes

Dit heb ik inderdaad ook. Zoveel onzinnige feitjes in mijn hoofd. Maar weet van bijna geen enkel onderwerp echt heel veel (eigenlijk alleen van mijn werkveld).

2 likes

Ik nies met het volume van een mannelijke zestigplusser. Sorry, ik vind het zelf ook vervelend.

6 likes

Heeft het forum jouw stemgedrag veranderd?

• Ja heb op dit forum inzichten gekregen waardoor ik linkser ben gaan stemmen
  • Ja heb op dit forum inzichten gekregen waardoor ik rechtser ben gaan stemmen
  • Nee het forum heeft geen invloed gehad

0 stemmers

2 likes

Van een paar dingen die je opnoemt heb ik wel verstand. Bel me als je ooit een quiz moet doen.

4 likes

Waar zit je milt dan?

1 like

afbeelding

Wat kun je toch veel met Google

1 like

Ik wou het liever van @Soy.peor horen

1 like

afbeelding

6 likes

De George Michael sad walk is dan wel weer een directe weg naar mijn hart

5 likes

Ik sta nog niet ingeschreven in de stad waar ik eigenlijk woon (wel hierdoor vandaag eindelijk geregeld) en heb geen tijd om op en neer te gaan.

Net onder je middenrif. Ik had een leuke lerares bij bio die een skelet rap had gemaakt en een spel waardoor je ingewanden enzo kon onthouden.

5 likes

Dit doet me denken aan het huis anubis.

1 like

Schelden, te hard om mezelf lachen en ik praat erg hard volgens anderen

3 likes

Ja een homo universalis zijn is niet meer, dat concept is vervangen door chat gpt

5 likes

Ik wil nu wel die rap horen. Of in elk geval de tekst lezen