Stel je persoonlijke vraag #42

Ja dit wilde ik idd ook opperen. Zou je desnoods bij ze zelf na kunnen vragen waar ze dat dan graag naar toe zouden willen zien gaan.

Vrijgezellenfeest zou er komen, maar door corona uitgesteld en uiteindelijk nooit meer van gekomen. Ze hebben het wel ruimschoots ingehaald met 2 keer een soort bruiloft, genderreveal en babyshower.

1 like

Nieuwsartikel met de titel ‘Nepbankmedewerkers jatten bijna half miljoen euro’, hoe lees jij 'm?

• Ze probeerden te jatten maar het is uiteindelijk net niet gelukt
  • Ze hebben een bedrag gejat van net geen half miljoen euro
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Dat is ook nog wel een goeie. Ga denk ik met groepje met wie we gaan dit opperen.

@Kultakala dat is waar. Maar iets in mij vind het raar voelen ofzo. Dat zat wel ingebakken zijn.

Ik zou dan een mooie kaart kopen en daarin hun uitnodigen om een keertje bij je te komen eten, of uit lunchen te gaan.

9 likes

Mn moeder meerdere keren

1 like

ja ik vind dat ook heel raar. zoiets zeg je niet voor niets toch…

Mijn vader in het begin ook elke keer als hij er weer een zag (ze zitten niet op super zichtbare plekken). Is hij gelukkig inmiddels wel mee opgehouden. En heb het ook wel van andere (oudere) mensen gehoord.

@Kultakala is idd ook heel gek eigenlijk, maar ik heb het zo vanuit huis meegekregen dat je niet met lege handen op een feestje aankomt. Ik neem altijd al een flesje wijn mee als vrienden me gewoon voor een hapje eten bij hen thuis uitnodigen, niks fancy’s, dus op een bruiloft zonder iets aankomen zou voor mezelf gewoon heel slecht voelen ergens. Maar zou dan wel iets kleins en persoonlijks doen, of idd een donatie in hun naam aan een goed doel of zo, niet alsnog de standaard envelop met geld.

6 likes

Ik heb pas een zeehondje geadopteerd in Pieterburen als huwelijkscadeau. Krijg je een certificaat van thuis gestuurd en je kunt gaan kijken bij het zeehondje voor het weer wordt uitgezet. Het bruidspaar vond het erg leuk!

En dan support je dus bijvoorbeeld Ronnie

76 likes

Hier ook mijn moeder haha dus ik deel het maar gewoon niet meer als ik weer een nieuwe laat zetten.

1 like

Wie heeft de politieke uitslagen gezien/gelezen?

• Yes gezien
  • Nog niet gezien
  • Ik ga het niet opzoeken/kijken

0 stemmers

2 likes

Mijn standaard reactie “wie zegt dat ik oud zal worden”

Ben je tevreden met jouw geboortebloem?

(Ik zie dat januari en december kunnen verschillen. Januari kan ook een anjer zijn, en december kan ook kamernarcis zijn)

• Ja
  • Nee
  • Mwah
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Graftakken stinklelie. Bah.

4 likes

Ik vraag me dan af wie dit heeft bedacht. Opeens heb je voor alles een geboorte …
Is dat niet gewoon bedacht zodat mensen shit gaan kopen bijvoorbeeld een kettinkje met een plaatje van de geboortebloem van je kind ofzo.
Net als geboorte steen of geboorte kleur. Vind dit echt zo’n onzin.

18 likes

Sneeuwklokje prima. Maar een anjer vind ik een prins Bernhardbloem. Van mij hoeft dat niet zo

2 likes

Ben jij vandaag een lelijke naam tegengekomen?

• Weet ik niet meer
  • Ja namelijk
  • Nee

0 stemmers

1 like

Safran Foer

17 likes

Ik heb een sneeuwklokje getatoeëerd op m’n enkel, dus beter ben ik er tevreden mee.

Overigens onder het mom van m’n eigen verjaardag, maar stiekem voor m’n neefje. Alleen nu wil ik dus juli of augustus (even afwachten nog) ook doen voor m’n aanstaande nichtje en dan wordt het wel erg obvious.

4 likes

Ik las vandaag een Jippe, dat is erger toch?

Echt een gedrocht van een naam.

8 likes