Stel je persoonlijke vraag #42

Ben je wel eens op een vrijgezellenfeest geweest?

• Ja, 1-2 keer
  • Ja, 2-10 keer
  • Ja, 10+ keer
  • Nee, maar wel uitgenodigd
  • Nee, ook nooit voor uitgenodigd

0 stemmers

Ben je wel eens op een babyshower geweest?

• Ja, 1-2 keer
  • Ja, 2-10 keer
  • Ja, 10+ keer

0 stemmers

Ben je wel eens op een bruiloft geweest?

• Ja, 1-2 keer
  • Ja, 2-10 keer
  • Ja, 10+ keer

0 stemmers

Ik lees hier dus altijd veel over op het forum en wil nu even in kaart brengen hoe groot dit probleem echt is.

edit: en waar babyshower staat mag je ook gender reveal lezen of zoiets anders babygerelateerds. En vrijgezellenweekends/vakanties vallen onder vrijgezellenfeest.

2 likes

Ik heb 1x een video opgenomen voor iemand die een babyshower had, waar ik niet bij kon zijn (afstand), telt dat? Verder gelukkig nog nooit. En heb best wat vrienden in NL met kinderen, maar die zijn gelukkig normaal en doen niet aan gender reveals

dat telt als “nee, wel uitgenodigd”.

6 likes

Ik heb ooit een vrijgezellenfeest georganiseerd maar was er zelf niet bij aanwezig😂

Als je een leuk vrijgezellenfeest wilt hebben, moet je het sowieso door mij laten organiseren. Want dan laat ik je geblinddoekt door de stad rijden zodat je al misselijk bent als je bij de eerste activiteit aankomt. Hahah, ik zie haar nog binnen komen rennen, lijkbleek, Lul
 ik moet echt kotsen, waar is de wc??

9 likes

Heb wel vaker babyshower en vrijgezellenfeesten gehad maar eigenlijk nooit van die truttige doorsnee varianten.
Babyshower gewoon ergens lunchen of eten met vriendinnen en vrijgezellenfeest als een soort groot slaapfeestje met cocktails en een karaoke machine. Dat soort dingen en dat is eigenlijk wel gezellig en leuk.

10 likes

Die appgroepen zijn zo erg. Ik snap ook niet hoe mijn vriendin bevriend kan zijn met allemaal van die Thea’s. Voel me dan dubbel bedrogen.

8 likes

Heb jij een groot geheim voor het forum? Bijv een kind waar je nooit over praat of een spannende baan waar je niks over mag zeggen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Is het geheim of zijn dat jouw zaken niet?

7 likes

Groot geheim niet, wel dingen die ik gewoon niet meer deel.

15 likes

Ik bedoel mensen die net zoals @grace iets best wel lang hebben verzwegen, ik moest daar net aan denken en vond dat heel knap. Niet aan gewoon dingen die je niet wil delen. Als je me snapt haha

Iets niet delen is toch niet hetzelfde als iets geheim houden? Je zit op een internetforum. Je bent sowieso niet verplicht om iets persoonlijks te delen als je daar geen zin in hebt.

21 likes

Ik heb meerkeuze nodig.

Heb jij ooit op een olifant gereden?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb toen helemaal gehuild om een olifant Raju. Die al jaren met stalen kettingen in zn poten liep aaahw. Nu zag ik dat de rug helemaal verzakt was van die dieren. Waar zijn mensen mee bezig. Voor wie apple + tv heeft . Er staat een hele mooie documentaire erop hoe tijdens de lockdown al heel veel van de natuur zich herstelde omdat wij menschen er eindelijk eens niet waren pinguins liepen door de straten in zuid afrika enz.

Welk ikea-kast-in-elkaar-zetten type ben jij?

Type 1

Type 2

• Type 1
  • Type 2

0 stemmers

2 likes

Dan bedoel ik misschien: deel je iets groots niet?

2 likes

Laatst uitgenodigd voor een :dizzy:baby sprinkle :dizzy: Dat is blijkbaar als het voor je niet eerste kind is.

Vind het idee van alleen de vrouwen uitnodigen voor zoiets ook zo achterhaald. Een ‘hoera we krijgen een baby borrel’ met iedereen die je erbij wilt hebben ongeacht van geslacht zou me veel leuker lijken.

2 likes

Ja toen ik 4 of 5 was toen er nog dieren in het circus waren :cry:

1 like

Je bent uitgenodigd voor een bruiloft. Het stel gaat trouwen en geeft aan geen kado’s/geld te willen.

Neem je dan alsnog iets mee ?

Je bent niet superclose met ze maar ook niet heel ver weg. Je bent voor de hele dag uitgenodigd.

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Geld willen ze niet. Zou ook niet weten hoeveel dan weer acceptabel is.
Zat zelf aan misschien zo’n kado als een ster oid

Edit. Of is dit zo’n typisch troepje aankoop.

1 like

Als ze duidelijk aangeven dat ze geen cadeau en/of geld willen, zou ik niks geven. Mocht je echt iets willen geven, zou ik eerder gaan voor een restaurant/hotel/sauna-bon.

Wat ik het risico vind met cadeaus als een eigen ster is dat meer mensen dit bedenken en dan hebben ze straks 10 sterren en de bijbehorende poster/papier. Daar zou ik niet heel blij van worden, haha.

9 likes