Oh dat is wel echt een van de (vele) irritantste scènes uit Friends, de compleet ontbrekende logica van Joey die gewoon geen 3 woorden achter elkaar kan nazeggen. Niemand “leert” zo, dit is gewoon niet iets wat kan voorkomen
Love je toegewijde frustratie.
Wat is de raarste namencombinatie (ben ze allebei echt tegengekomen)
- Herman-Jaap
- Arie-Pieter
0 stemmers
Dit zijn de 80 raarste samengestelde namen. Je verzint het niet… Dit zijn de raarste 80 dubbele babynamen die in Nederland zijn gegeven : Amayzine.com
Bij de meeste daarvan zou ook de helft alleen een rare naam zijn
Zeus-Jan is wel de beste
Weet jij wie Ans Aarsema en Bea Hofman zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha ja, het is niet te doen.
Al die gekke namen met een J doen me denken aan de namen van de Duggar kinderen van 19 kids and counting:
Josh, Jana, John David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jedidiah, Jeremiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer, Jordyn-Grace and Josie
Jaaa, zo’n husky sledetocht, een tour met een sneeuwscooter, naar de noordkaap. En verder vooral echt genieten van de uitzichten en natuur haha. En van de kou, al weet ik niet of ik daar met een gevoelstemperatuur van - 20 nog zo over denk
Ik ken een Theo-Henk
Ik ken een Jan-Febo en krijg er altijd honger van.
Op welk type schoenen rijd jij wel eens auto?
- Laarzen met hak
- Laarzen zonder hak
- Pumps
- Slippers
- Sandalen met hak
- Sandalen zonder hak
- Ballerina’s
- Sleehakken
- Sneakers
- Blote voeten/sokken
- Pantoffels
- N.v.t.
0 stemmers
Ik heb sleehakken wel eens geprobeerd, maar daar heb ik echt totaal geen controle mee over de koppeling. Dat was echt eens en nooit meer.
Blote voeten alleen als ik slippers aan heb want die klappen nog wel eens dubbel onder het pedaal
Anoniem
Ga je stemmen bij de komende Provinciale Statenverkiezingen (NL)?
- Ja
- Weet ik nog niet / misschien
- Nee, ik ben wel stemgerechtigd
- Nee, ik ben niet stemgerechtigd
0 stemmers
Moeke, en omdat ik niet zo goed ben in reageren en meerendeel van mijn posts bestaat uit mijn eigen vragen, klaagzang of nieuwtjes denk ook een dagboekposter. (Probeer er versndering in te brengen)
Ben je wel eens bij een bedrijfsarts geweest?
- Ja
- Nee
- ik ben zelf bedrijfsarts
0 stemmers
Zo ja, was die bedrijfsarts een beetje een vreemde vogel?
- Ja
- Nee
- Ik Ben nog nooit bij een bedrijfsarts geweest maar wil toch stemmen
0 stemmers
ben zelf nooit bij een bedrijfsarts geweest, maar wel vanuit mijn werk regelmatig contact gehad met een aantal en ik vind het toch altijd een beetje vreemde mensen
Dieren hater.