Meestal nee maar soms wel concert foto’s, heb nu Taylor (I’m manifesting).
Maar geldt dat dan voor alle bessen? Want een banaan is toch officieel een bes
Als iemand jou appt en er zit een spelfout (dus geen typfout) in, verbeter je die persoon dan?
- Ja altijd
- Nee nooit
- Alleen bij vrienden
- Alleen bij familie + vrienden
- Alleen bij familie
- Alleen bij collega’s/kennissen/etc
- Alleen bij mensen die ik niet (goed) ken
0 stemmers
Ligt er wel aan wie. Heb wat dyslectische familieleden en vrienden, dan natuurlijk niet. Maar bij andere vrienden wel altijd. En bij mijn Engelse ex was het echt een sport om hem te verbeteren als hij zijn eigen taal weer eens vernachelde
Ja en heb je geen leven want daar zou menig mens dan een dagtaak aan hebben.
Bij 1 vriend omdat hij gewoon geen enkele zin zonder fout kan typen, dat verbeteren doet de hele groep. Is een beetje een running gag zeg maar.
Bij andere mensen nooit.
Maar eet je dan echt rijst bijv met alleen vlees of pasta ofzo? Ik kan me er niet echt iets bij voorstellen qua gerechten
Ik doe het alleen bij mensen die dat zelf aan me gevraagd hebben.
Vooral akelig voor jezelf ook
Ik heb een ‘vriendin’ die dit constant doet en het draagt ook zeker bij aan dat ik haar steeds minder mag
Helemaal niet raar!
Hier wisselt het van
Kind
Ik en kind
Pinterest plaatjes hahaha
Same! Vind het ram irritant en ik reageer er niet op en spel daarna vaak expres het woord nogmaals een aaantal keer verkeerd.
Alleen mijn partner corrigeer ik spelfouten, en dan niet vervoegingen maar wel woorden die niet kloppen
Maar hoe gaat dit dan? Haha. Dan appt iemand jou van “echt leuk hier op vakantie, maar volgende week word het wel slecht weer helaas”. En dan app je terug “fijn! Wordt* trouwens”?
Haha snap gewoon niet hoe dit gaat als je gewoon gezellig met vrienden zit te appen
Ja eigenlijk precies zo! Ik heb hier wel eens verteld over die vriendin die mij verbeterde en die gaat dan ook nog uitleggen waarom: het is dubbel n want het is meervoud!
Omg er is werkelijk waar publiek tijdens biljarten (op eurosport)
Kan jij biljarten?
- Ja als geen ander
- Nee
- Beetje
- N.v.t. /nog nooit geprobeerd
0 stemmers
Omg er zit echt klappend publiek omheen WTF.
Schuilt diep van binnen in Jumpsuit een ware professionele biljartster?
- Ja, ze kan wel knallen tegen de ballen
- Nee, houdt het maar bij polls
- Ze is stiekem een witte man op leeftijd, waarom deze vraag?
- Anders…
0 stemmers
Wat lijkt/vindt je leuker om te doen?
- biljart
- jeu de boules
0 stemmers
Als iemand vertelt dat hij/zij doet aan _____ waar ben je het meest van onder de indruk?
- het spel met de ballen
- biljart
- curling
0 stemmers
Ik kreeg voor de zillionste keer de vraag of ik van “lijstjes maken” houd. Ja ik ben geen imbeciel, ik weet koekoeloe wat dat is. Rot op met je lijstjes. Maak er vooral veel van als je er WEL baat bij hebt hoor
Maak jij zogeheten lijstjes?
- Ja af en toe
- Regelmatig
- Nooit
0 stemmers
ik snap hier echt helemaal niks van
Dat scheelt dan hoef je niet te stemmen vuile bitch.