Ik denk dat je ook niet moet overschatten hoe leuk het is voor een kind om ineens bij een vreemde te zijn in een stressvolle thuissituatie.
Vaak hebben kinderen dat heel goed door en tenzij ze heel vertrouwd zijn met je vrienden en vriendinnen denk ik niet dat ze het zomaar leuk vinden om daarmee weg te gaan.
Ook al vertrouw je vrienden opzich wel betekent het niet dat je ook vertrouwen hebt dat het de beste optie is voor je kind.
Ja maar het hoeft niet altijd leuk te zijn toch soms is 't gewoon praktisch
Waar zou je nu wel 5 dagen heen willen op citytrip?
- London
- Barcelona
- Stockholm
- Valencia
- Rome
- Dubrovnik
- Lissabon
- Nergens laat me gwn thuis
0 stemmers
De nieuwe Zelda komt morgen uit dus wil helemaal nergens heen.
Is ook veel lekkerder
Heb lissabon gestemd maar voor 5 dagen misschien te klein.
Heb jij al iets voor moederdag gekocht?
- Ja
- Nee ga ik nog doen
- Nee ga ik ook niet doen
- N.v.t.
0 stemmers
Ik kan alleen zaterdag wat halen en ik heb weer eens geen idee.
Mijn moeder ging van ‘‘ik hoef niks, want ik heb alles al’’ naar binnen een halve minuut ‘‘of nouja, heb wel een mooie armband gezien eigenlijk’’
Ik had eindelijk een kookboek besteld die voldeed maar die komt wss niet op tijd binnen. Mijn moeder is echt onmogelijk om wat voor te kopen tenzij je veel geld uit geeft dus hopelijk bedenk ik nog wat briljants.
Ligt inderdaad aan de waarde. Ik mocht een keer iets hebben waar ik zelf nog 80 euro voor zou betalen maar vriend hoefde er niks voor te hebben. Heb toen zelf een speciaal bier pakket gekocht. Maar andersom zou ik niet perse iets verwachten of veel minder vragen.
Ik ben steeds meer anti moeder/vaderdag merk ik. Dat ik niet goed snap waarom ik 2x per jaar een ouder iets cadeau moet doen omdat zij >30 jaar geleden bedacht hebben kinderen te willen
Ik heb een make up setje van Meroda gekocht. Zit mascara in, de color changing foundation + bijbehorende foundation/concealer kwast. Ze heeft altijd een struggle met het matchen van foundation omdat ze vrij veel verkleurt in de zon gedurende het hele jaar en ook gewoon soms merkt dat foundation niet altijd meer mooi zit ivm rimpels. Heeft die van mij een keer geprobeerd en vond ‘m toen heel fijn, gaat ook niet in fijne lijntjes en poriën zitten enzo dus dacht dit is wel een leuk kado
Reageer jij weleens op stories van influencers of andere bekende mensen die je niet persoonlijk kent?
- Nooit
- Ja, ik like stories weleens
- Ja, als ze iets vragen waar ik een antwoord op heb
- Ja, met complimenten of iets anders gezelligs
- Ja, als ik iets kwijt wil aan die persoon
- Ja, met kritiek of kritische vragen
- Ja, met pure haat
0 stemmers
Ik heb een kaart gekocht waarin ik ga schrijven dat we keertje samen gaan borrelen/eten op mijn kosten. Vind ik (en zij ook) tegenwoordig veel leuker en waardevoller dan het zoveelste cadeau van iets wat ze eigenlijk niet nodig heeft, maar ja we moeten iets bedenken. Ik geef aan mn beide ouders liever een herrinerring of echt iets persoonlijks (zoals vorig jaar een foto van vroeger opnieuw gemaakt).
zon portret van haar hond als historisch figuur omdat de hond onlangs ingeslapen is
Mijn moeder is altijd vlak voor moederdag jarig, dus wij geven haar op moederdag altijd een kleinigheidje omdat ze op haar verjaardag dan al een groter cadeau heeft gekregen. Meestal koop ik een bos bloemen of een doosje bonbons oid.
Dit jaar ga ik bij m’n ouders thuis m’n moeders favoriete gerecht koken en ik haal nog een doosje chocola van de delicatessenwinkel.
Zelfs al gegeven. Ik kan geen cadeaus geheim houden.
Nu naar Stockholm, omdat ik al vijf dagen gepland heb maar moet nog een paar weken wachten
Mijn moeder is op vakantie, maar ik geef op haar verjaardag 2 juni gewoon ook voor moederdag
Ik ga nog bloemen kopen en we gaan lekker ergens brunchen.
Geurkaars van BBW.