Uhhh dit is voor erna? Als zijnde handdoek.
Werkt bij mij prima om mijn haar droog te houden onder de douche hoor Gebruik het al jaren op die manier.
Maar je kan niet onder de douchestraal staan. Met een ānormaleā muts moet dat wel water tegenhouden.
Ja, dat zei ik al in mijn bericht, ben dat zelf ook al gewend. Voor mij werkt dit gewoon als prima alternatief voor een douchemuts. In 29 jaar nog nooit een douchemuts gevonden die op een gegeven moment niet te wijd wordt bij de opening, waardoor je haar alsnog nat/vochtig wordt.
Ik heb bijna precies hetzelfde meegemaakt! Ana het eind van zwemlessen mochten we altijd met matten spelen en we speelden een spel waarbij we op de mat zaten en die dan omgooiden. En zo kwam ik ook onder een mat vast te zitten, kan ook niet heel lang geweest zijn maar het lukte maar niet er onder uit te komen en weet ook nog precies hoe die paniek en het tegen de mat gedrukt zitten voelde.
Ben ook een keer bijna ik zee verdronken omdat ik door de stroming vast kwam te zitten tegen een paal van de pier. Heb me er zelf uit weten te trekken maar zat onder de schrammen en was zo uitgeput.
same. vorig jaar net na de geboorte van het zoontje van mān beste vriendin speciaal naar nederland gegaan. zondagavond na werk met de nachttrein, maandag + dinsdag bij hun geweest en dinsdagavond met de nachttrein terug naar huis, woensdag om 13.00u werken. en ik zou het zo weer doen
Geen sibling maar zoon van beste vriendin van mijn moeder.
In Nieuw Zeeland (Muriwai) viel hij van de rotsen in het water (eb, meer dan 3 meter). We liepen langs de rand om naar de andere kant te gaan want dan kon je een āgannet kolonieā zien. Maar toen gleed hij dus uit en viel in het water. Hij was denk 10 (ik 8) en ik liep vlak achter me. Hij kon zich in het water vastgrijpen aan een rots, want het water was dus terug aan het gaan en (vond ik) best wild. Mijn vader, zijn vader en nog een aantal andere mannen hebben hem er toen uit weten te krijgen.
Hallo voor alle mensen die geen douchekop vasthouden tijdens het douchen, hoe wassen jullie je poenani??
Een washand
Gewoon met mān hand haha?
Ja same
Ja, dat vroeg ik me ook af. Het is het enige moment waarop ik de douchekop vast hou, maar wel een essentieel onderdeel van het douchen. Douchekop in de ene hand en met de andere wassen.
Alleen hierom zou ik al geen regendouche willen.
Maar die heeft ook in principe altijd een handdouche.
Als jij een nieuw (klein) huishoudelijk apparaat koopt zoals een koffiezetapparaat of stofzuiger waardoor het oude overbodig is geworden (wat nog in heel goede staat is) en een familielid wil dat evt kopen dan
- Vraag ik daar dezelfde prijs voor als aan een vreemde
- Vraag ik daar de helft voor dan dat ik aan een vreemde zou vragen
- Zeg ik āneem me een keer mee uit lunchenā oid ipv een betaling
- Hoef ik daar helemaal niks voor
0 stemmers
Ligt echt aan wie en de waarde van het apparaatš
Tenzij ik rekening had gehouden met de opbrengst van het oude apparaat bij de aankoop van de nieuwe. Maar als ik die nieuwe sowieso wel had gekocht mag een familielid het met alle liefde hebben.
Geen lunch want dat is veel te duur, maar gewoon een ijsje ofzo
Haha ik heb hier laatste mega discussie (er werd gehuild) over gehad met vriendinnen omdat ik (er was wel aanleiding voor dit gesprek) zei dat ik een jonge baby niet bij iedereen achter zou laten.
Neuh, maar we zijn een nogal grote groep vriendinnen met nogal veel uitgesproken meningen. Vliegt wel vaker even uit de bocht. Kan iedereen later wel weer om lachen