Stel je persoonlijke vraag #43

Oh wat zijn jullie lief allemaal. In dit geval is het ergens ertussen, niet alsof hij al maanden aan het trainen is hiervoor, en hij heeft ook al eerder een halve marathon gelopen dit jaar, maar zeker niet alsof het elk weekend wedstrijd is.

Denk wel dat hij het echt heel leuk zou vinden hmm

1 like

Doe ik dat? Oh… appart

14 likes

Haha nou mijn beste hardloopprestatie is een paar jaar geleden samen met de veegwagen na 45min de finish overstrompelen bij een rondje van 5km dus je weet maar nooit…

Maar ik ben erover uit, na overleg met de hardloper in kwestie, ik blijf thuis! Een volgende keer maken we er wel een weekendje weg van, maar nu is het net onhandig

12 likes

Ja, en alleen met lekker weer. Niet in de regen of vrieskou.

2 likes

Bedoel je een persoonlijke situatie, of een grapje / opmerking maken in een bepaald topic waarvan je weet dat dat goed loopt?

Had jij een mp3 speler vroeger?

• Ja
  • Nee
  • Wel iets vergelijkbaars

0 stemmers

Heb je nu nog een mp3 speler in gebruik?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Niet dat ik weet, maar ik heb sowieso niet het idee dat ik dingen doe die echt opvallen dus ook niet echt van toepassing denk ik?

zijn er bepaalde voedselwaren waarbij jij het (enigszins) aanstelgedrag vind als iemand het ECHT NIET lust?

• ja
  • nee
  • weet ik niet

0 stemmers

3 likes

Knoflook, uien, tomaten, sla, rijst eigenlijk heel veel dingen

24 likes

Mijn man lust ECHT GEEN courgette behalve als hij t zelf op heel specifieke wijze gesneden heeft. Ik heb deze snijwijze nog niet in de vingers, ondanks verwoede pogingen :disguised_face: en ook echt echt echt geen stukjes wortel in de pasta bolognese terwijl wortel verder wel in de top 3 van lekkerste groenten staat voor hem. Vind ik wel een beetje aanstellerij ja

21 likes

Water.

44 likes
  • ik lust (bijna) alles en at als kind gevarieerd
  • ik lust (bijna) alles en at als kind niet zo gevarieerd
  • ik lust veel niet en at als kind gevarieerd
  • ik lust veel niet en at als kind niet zo gevarieerd
  • anders

0 stemmers

1 like

Ja water en thee inderdaad

1 like

Hoort er wortel in een pasta bolognese?
Ik vind wortel in een pastasaus ook ranzig.

2 likes

ik kwam ook op deze vraag omdat ik laatst met iemand was die uit een voorverpakte sandwich alle stukjes komkommer ging ontleden

vond ik echt hysterisch

3 likes

Ik beschouw mezelf niet als een super moeilijke eter maar een voorverpakte sandwich eet ik echt pas tijdens de apocalyps

23 likes

Ui, wortel en selder als groenten. Mijn vriend doet er dan nog knoflook bij maar dat mag officieel niet.
Bij spaghettisaus doe ik wel alle groenten erbij die ik kan vinden haha

7 likes

Ik vind veel mannen hysterisch doen over champignons. Zo hadden we een tijd geleden pizza’s besteld en mn vriend doet zo overdreven over een fuckin champignon op zn pizza. Echt pff.

Lust jij champignons?

• Ja lekker
  • Wel oke
  • Nee gatverdamme

0 stemmers

2 likes

Ik zie mijn baas zo vaak tomaat uit broodjes halen en hij daalt toch elke keer een beetje in m’n achting

8 likes

Google vertelt het me :woman_shrugging:t3: maar ben geen Italië kenner verder

3 likes