Wat ongemakkelijk, zo op de bank met die vrouwen
Ik vind het oprecht zo ijzersterk hoe ze in hun rol blijven en het zo ongemakkelijk maken haha
- Ja
- Nee
0 stemmers
Extra informatie:
Het heeft geen eigen buitenruimte maar wel veel groen in de omgeving en gunstig gelegen ten opzichte van alles.
Het heeft een woonkamer van ongeveer 20m2, slaapkamer van ± 10m2 en een aparte ruimte van 5m2 wat als extra berging kan dienen. Ik twijfel wat door de mening van anderen. Maar de prijs en het energielabel zijn echt een plus.
Ik heb samen gewoond met vriend en 2 katten op 55m2 (zonder buiten) - 8 jaar vol gehouden. Ik vond het goed te doen. Dan verwacht ik dat 40m2 alleen goed te doen is.
Ik woon al ruim 4 jaar met zn tweeën op 35m2 dus ik zou zeggen dat dat heel goed te doen is in je eentje
Ja, ik zie dus echt niet in hoe dit klein is voor 1 persoon. Maar ik woon nu op een studio van 25m2 met alles erin. Qua prijs zou ik 70 euro meer gaan betalen dan ik nu doe.
Een aparte slaapkamer is dat geld zeker waard in mijn ogen!
Dan zeker doen! Ik woon alleen op 43m2 en dat is prima, het enige wat ik echt mis is uit het zicht opbergruimte
40m2 zou ik wel voldoende vinden, maar geen buitenruimte lijkt me zĂł kut.
Meteen doen
Als je het nu volhoudt in die studio is het alleen maar een plus toch
Maar dan ga je er toch sowieso op vooruit?
Edit: Geen buitenruimte als nadeel kan ik nog wel snappen als nadeel, maar ik vind zou dan wel afwegen in hoeverre je echt van een klein balkon gaat genieyen als je dat hebt. Mijn ervaring is dat als je bos of gras in de buurt hebt en het weer goed is je dan toch sneller daar naar buiten gaat.
Ik moet nog gaan bezichtigen en het is een groepsbezichtiging. Maar ik denk dat ik sowieso wil gaan kijken. Moet zeggen dat qua spaargeld het niet helemaal uitkomt maar er is bijvoorbeeld geen maand borg. Dus daar moet ik even voor gaan zitten.
Maar denk dat overal wel een oplossing voor te verzinnen is.
Ja joh! Ik heb net als anderen hier ook meerdere jaren op 40-45m2 gewoond met zân tweeĂ«n. Dat vonden anderen ook piepklein maar als het voor jezelf goed is, niet teveel aantrekken van anderen hoor!
Ik heb heel lang geroepen dat mijn volgende huis echt een upgrade moet zijn en dus eigen buitenruimte moet hebben.
In zekere zijn zijn al mijn huizen wel altijd een upgrade geweest. Maar er zit een park in de buurt en het stadscentrum is ook niet ver voor een terrasje.
Sowieso gaan kijken! 40m2 is echt prima voor 1 persoon, zeker met aparte slaapkamer en nog een hokje bergruimte. Je kan altijd nog nee zeggen als je het echt nier ziet zitten. Ik ga voor je duimen!
Ik weet niet of je thuiswerkt, maar ik heb al ervaren dat dat krap wordt bij 50m2. (Ik heb echt een bureau met meerdere schermen nodig). Wel fijn dat er bergruimte is! Dat miste ik vaak bij kleinere woningen. Dan lijkt het door koffers op kasten ivm ruimtegebrek vaak nĂłg kleiner. Bergruimte klinkt ook best groot, dus chill voor deel van je eten enzo ook!
Ik zou nog niet te druk bezig zijn met verhuizen etc in je hoofd. Ik ben naar zoveel bezichtigingen geweest en als ik elke keer me al had druk gemaakt over alle bijkomende zaken zoals verhuizen, inrichten etc⊠zou ik echt heeeel lang stress hebben gehad. Als ik de woning wel wilde, werd er toch altijd iemand anders gekozen. Dus reken jezelf nog niet rijk zou ik zeggen :d
Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar mijn moeder heeft wel een punt dat een begroting maken een goed idee is. Ik heb nagenoeg 0 spaargeld maar krijg nog wel vakantiegeld (niet super veel). Denk dat een vloer de grootste kostenpost is naast eventueel dubbele huur.
Ik werk trouwens vaak thuis maar kan dat op mijn laptopscherm doen.
Ah dan snap ik je.
Ligt er niet al een vloer in? Iemand gaf mij de tip van marktplaats: daar zie ik vaak kleinere vloeren te koop staan. Dat is wel ideaal met 40m2.
(Krijg je misschien nog borg terug van je huidige huis? Ik vergeet dat âpotjeâ wel eens namelijk)