Stel je persoonlijke vraag #43

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Ah ja jij eet zeker ook van die slaatjes uit de supermarkt met zo’n plakje ei erop :sob:

1 like

Heb je een Dopper fles?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, heb je dit zelf gekocht?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Mijn Dopper heb ik via werk gekregen, en als ik in mijn omgeving kijk heeft iedereen die een Dopper heeft deze gratis gekregen via werk, school etc.

8 likes

Ik heb er laatst voor het eerst één zelf gekocht want ik heb er al best wat gekregen in mijn leven maar vreemd genoeg raak ik ze ook altijd weer kwijt.

1 like

Ja dit vind ik ook onbegrijpelijk, mensen die “geen groente” of “geen fruit” lusten, hallo er zijn 4629936634638385 verschillende soorten groenten en fruit je gaat me echt niet vertellen dat je ze alle 4629936634638385 niet te pruimen vindt.

15 likes

Die je ook nog eens op 473828 manieren kan klaarmaken :sweat_smile:

9 likes

Ik doe 2x hals 2x pols en eentje in mn haar

6 likes

Volgens mij valt dat wel mee, ik hou niet van zware parfums
En anders sorry aan iedereen :joy: maar ik hoor er nooit wat over

1 like

:sunglasses:

3 likes

Ik vind die rare ufo dop van die dopper zo lellik.

2 likes

Ik vind ze gewoon zowel van binnen als buiten lelik en ze stinken gauw.
Echt de fiat multipla onder de flessen

7 likes

Ik doe meestal pols, pols, hals of alleen hals.

1 like

De vega kroketten van Van Dobben hebben dat niet en die zijn heel lekker!

4 likes

Ik ben mede door de kookkunsten van m’n moeder geen vlees meer gaan eten. Gehaktballen, slavinken nou dat was het wel zo’n beetje. En altijd gekookte aardappels. Dacht ook dat ik een moeilijke eter was maar nope. Moeders eet nog steeds geen knoflook :sob:

1 like

Hahaha gatver nee

1 like

Ik weet niet waarom, maar ik ga altijd goed op fusilli.

Tortellini en ravioli zijn niet mijn fave.

3 likes

Nou ik heb ook een voorkeur voor ‘sliertpasta’ (spaghetti, linguine etc), terwijl vriend liever penne eet. Ik had pas een keer dat ik dacht ik maak een keer ouderwetse macaroni. Uit een soort van jeugdsentiment en kind kan dat makkelijk eten.
Maar ik had dus een of andere kortkokende versie, die hoefde maar 5 min. Dat vond ik echt niet lekker, hele vieze structuur. Dus niet lusten is een groot woord, maar zou het niet nog een keer kopen.

1 like

Ik heb een voorkeur voor goeie italiaanse pastas door iemand gemaakt met verstand van koken. Die tattaliaanse zooi hoef ik niet. Als er room in mn cabonara zit of de bolognaise uit een pot komt mag je t van mij zo in de kliko sodemieteren.

15 likes

Ik ben echt zo’n pastasnob geworden, we kopen nu alleen maar Rummo, De Cecco of La Molisana en favorieten zijn (mezzi) rigatoni, paccheri en spaghetoni.

Mijn vriend leest mee en wil even ingrijpen. Insert:”bullshit dat het allemaal verbonden is en gekozen door zijn Nona”

11 likes

Denk dat ik er 10 doe ofzo, 3/4 in m’n hals, beide polsen en dan nog een beetje rondom in de lucht en loop ik er door heen. En dat soms 2/3 keer op een dag, maarja werk met parfum dus denk dat dat ook wel anders is.

5 likes