Ja een hond. Oké hij gaat niks doen en ziet er schattig uit, maar hij kan wel teringhard blaffen en grommen
Er viel net een minirups uit mijn haar
Zeker gemanifesteerd door deze gesprekken hierboven
Mn ex vond het nodig dat ik een zakmes naast m bed heb liggen ‘voor het geval dat je het nodig hebt’ een dat ligt er nog steeds, maar ik denk dat ik veel te pussy ben om daadwerkelijk iemand met een mes te lijf te gaan lol
best droog als je een honkbalknuppel naast je bed hebt liggen
Staat er nou hoer op zn buik.
Haha makkelijk. Ik ben de lieve buur en mijn vriend is de grumpy buur
Toen er laatst een inbraakpoging bij mijn moeder is gedaan, adviseerde de politie om te blijven liggen, geluid te maken en licht aan te doen. Hij zei dat je het best op de verwarming kon rammen, dat hoor je door het hele huis blijkbaar.
Altijd als ik een ruimte check denk ik ‘wat als er echt iemand is’ maar dan denk ik ‘ik weet het dan nu liever dan als ik lig te slapen’
Ik heb zo’n staaf die je kan uitschuiven, heel zwaar ding en geen idee hoe het heet?
In cherso van de politie gekregen omdat iedereen op starbeach maandelijks cash uitbetaald kreeg en in hetzelfde appartement woonde. Soms wel 2x per week dat er inbrekers kwamen. Op andere plekken zelfde verhaal helaas.
Nadat er bij mijn ouders ingebroken was toen ik 17 was heb ik altijd iets naast mijn bed. Ik kan me zelf verdedigen weet ik (helaas) uit ervaring. Op moment staat er een hockeystick en ligt mijn leatherman altijd binnen handbereik.
Ploertendoder?
Pas zei iemand hier ook van ik hoorde een geluid, geen idee wat het was, maar ik ga weer verder proberen te slapen.
Hoe dan Je wilt toch weten waar het geluid vandaan komt. En inderdaad, volgens mij schrikken ze eerder en vluchten dan.
Ik zou eigenlijk wel pepperspray willen naast mn bed. Maar dat is toch illegaal om te hebben? (tenzij het voor je werk ofzo is). Vriendin van vroeger had standaard pepperspray in haar tas.
Ik was een keer zo bang midden in de nacht, dat ik besloot op de fiets te stappen naar mn toenmalige vriendje(ik had zn huissleutel). Maarja die sliep natuurlijk. Stond ik ineens in zn slaapkamer om 3 uur 's nachts.
Oh dat zou ik ook kunnen doen. Lekker ontkennen
Als je merkt dat je minder gaat horen
- Ga ik het binnen een maand laten checken
- Wacht ik ongeveer halfjaartje en laat ik het dan checken
- Niks. De rest gaat maar harder praten en ik blijf lekker klagen
0 stemmers
Nee, moer😂
Hahaha waarom.
Op z’n achterkant staat ‘interesseert me geen ene’
Een zwaard krijg daar echt zo’n middeleeuws gevoel bij. Ik was denk ik weggelopen in die situatie hoor
Misschien zo’n Japanfan die een katana in huis heeft hahaha