Stel je persoonlijke vraag #43

Loop je dan langs een boek en denk je dan oh ja, hmmm wie was het ook alweer? Of zit je echt op de bank van oeh daar heb ik zin in, ik ga hier een boek voor uitzoeken?

Edit: oh wacht ik snap hem. Je gaat gewoon een boek lezen en komt er dan achter dat je hem al gelezen hebt en raast er dan doorheen hahahah
Ik dacht dat het razen an sich gewoon een activiteit was.

Hahah okƩ ik snap hem.
Zo ga ik ook om met boeken lezen eigenlijk inderdaad. Trek ze ook vrij willekeurig uit de bieb.

2 likes

Ja kleuren is ook zo een goeie!! Dat heeft op mij hetzelfde effect al puzzelen.

1 like

Alter ego van Esther Verhoef is daar een extreem goed boek voor! Wel spannend maar was het na 5 min alweer vergeten

3 likes

Ja sudokos zijn hier ook handig voor vind ik!
Ik hoor wel eens dat ik die niet moet doen voor het slapen gaan, omdat je hersenen dan alsnog druk aan het werk zijn enzo. Maar ik vind het juist chill want ik ben alleen met die puzzel bezig en kan niet gaan piekeren over van alles en nog wat wat me later uit mijn slaap zou houden

3 likes

Ik heb hem nog wel liggen, kan hem wel naar je opsturen?

Welke app is dat?

Heb je de Callanach serie van Hellen Fields al gelezen?

Ik snap hoe je je voelt, het neemt echt zo’n controle over je leven ook. Ik dacht eerst dat het niet zo erg was bij mij, maar als je dan de tijd ziet die je daadwerkelijk op je telefoon doorbrengt oh mijn god haha :flushed:

1 like

Sudoku’s (en andere puzzels) zijn ook een goede manier om snel je humeur te verbeteren als je een kutdag hebt. Elke keer als je iets ā€˜vindt’ (een getal, woord, stukje wat past whatever) komt er gelukshormoon vrij!

10 likes

Ligt eraan. Die van de lidl vind ik kut want die schreeuwt zo.

Heb je zelf ook nog tips toevallig? Ik ben hetzelfde type lezer en verslind thrillers dus kan altijd namen van schrijvers gebruiken!

1 like

Finch :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: sport combi tussen tamagotchi en selfcare app waarbij je hem dus laat groeien door je doelen te behalen (dat kan al zijn maak je bed op of poets je tanden, tot zo uitdagend als je het zelf wilt). Uiteraard willen ze graag dat je een mega duur abbo neemt maar is echt niet nodig.

Als je hem gaat gebruiken laat het me ff weten, dan delen we friendship codes en krijgen we beide een micropet (het hartje met vleugeltjes op mijn screenshot is er 1).

7 likes

Ik lees daardoor wel eens twee keer dezelfde. 1x in het engels en dan later per ongeluk in het nederlands. Dat je het plot zo lekker voorspelbaar vindt en opeens realiseert… Oh dit boek heb ik al gelezen.

4 likes

Ik vergeet het voor mezelf al, laat staan voor een ander.

Zet een reminder op je telefoon. We leven niet meer in 1980.

7 likes

Mail check ik niet, als ik geappt word (heb geen aparte werktelefoon) ga ik er vanuit dat het urgent is en kijk ik wel even

6 likes

Ik vind het leuk om mee te lezen want er gebeuren echt doldwaze dingen bij ons met partners en accountmanagers

2 likes

Dikke kans dat ik me alleen herinner dat ik iets voor iemand moest herinneren.

2 likes

Ik heb mijn werktelefoom dan uit, maar ik heb wel wat collegas op mijn persoonlijke app. Die bekijk ik dan wel nog

2 likes

Ooooh leuk, ga er vanavond even naar kijken! Ik zal je laten weten als ik een account heb

2 likes