Ik vergeet het voor mezelf al, laat staan voor een ander.
Zet een reminder op je telefoon. We leven niet meer in 1980.
Ik vergeet het voor mezelf al, laat staan voor een ander.
Zet een reminder op je telefoon. We leven niet meer in 1980.
Mail check ik niet, als ik geappt word (heb geen aparte werktelefoon) ga ik er vanuit dat het urgent is en kijk ik wel even
Ik vind het leuk om mee te lezen want er gebeuren echt doldwaze dingen bij ons met partners en accountmanagers
Dikke kans dat ik me alleen herinner dat ik iets voor iemand moest herinneren.
Ik heb mijn werktelefoom dan uit, maar ik heb wel wat collegas op mijn persoonlijke app. Die bekijk ik dan wel nog
Ooooh leuk, ga er vanavond even naar kijken! Ik zal je laten weten als ik een account heb
De werktelefoon gaat in een schuif als ik vakantie heb.
Belangrijke zaken (bvb datumprikkers) verneem ik dan via collegaâs die ik ook privĂ© spreek.
Ik stap zelfs tijdelijk uit allemaal appgroepen van mijn werk als ik op vakantie ga. En sinds ik op huwelijksreis werd geappt om te vragen waar een bepaalde afbeelding was opgeslagen in het interne systeem ( ) blokkeer ik ook mensen zodat ik echt niet gestoord word
Ja op mn 15e toen ik op vakantie ging met vriendinnen. Heeft niet geholpen want het kwam alsnog gewoon :â). Geen idee meer wat de naam van die pilletjes was.
Wow dat dat nodig is
Denk jij dat de gemiddelde forummer zuurder is dan de gemiddelde nlâer/belg?
0 stemmers
Nou ja simpelweg het feit dat je doet wat je wilt doenâŠ. Maakt het verder niet naar hoor wat mij betreft, ik ben geen Schopenhauer, gelukkig zijn er genoeg die het lekker vinden om iets voor een ander te doen.
Ja ik denk dat echt, maar dat kan ook komen omdat mensen veel geklaag in het dagelijks leven voor zich houden en het hier op het forum allemaal wel zwart op wit staat.
Datumprikkers voor bedrijfsuitjes moet je sowieso als laatste invullen want dan weet je op welke dagen je niet beschikbaar moet zijn
Mijn kantoorwerk-zelf bestaat tegenwoordig gewoon echt niet meer na 5en of in het weekend of vakantie. Dus het komt dan ook niet in me op om mijn werkmobiel of e-mail te checken. En als er echt iets heel erg mis gaat dan moeten ze me maar privé bellen.
Ik ben altijd fan van Tess Gerritsen boeken, die lees en zo uit en zitten goed in elkaar maar zijn ook spannend genoeg om te herlezen.
Vind jij jezelf zuur/een klagend persoon in het algemeen?
0 stemmers
Ik ben van nature gewoon blij vaak, en op dit forum heb ik geleerd dat je dat ook niet moet zijn! Lmao. Natuurlijk niet dat per se.
ik kan wel flink zeiken maar ik vind ook snel kleine dingen heel erg leuk. nu klink ik als bonnie maarja
Hoe is jouw gegeven likes versus ontvangen likes ratio? Kun je zien bij samenvatting in je profiel. Het verschil tussen iets meer en veel meer is voor eigen interpretatie
0 stemmers
Soy âand you get a like, and you get a likeâ Peor