Een babyshower
- Nooit
- Bij het eerste kind
- Bij alle kinderen
0 stemmers
Een babyshower
0 stemmers
Leuk met je vrienden high tea’en/filmavond/ander activiteit wat niet teveel kost voordat het gedaan is met de vrijheid: ja. Dat mag dan bij elk kind wel.
Ontbijtkoek uit luiers eten, wcpapier om je buik wikkelen etc: nee.
Ja wel gewoon een normale babyshower, naar eigen invulling. Als dat voor mensen ontbijtkoek uit luiers eten is you do you
Als ik zelf kinderen zou hebben hartstikke leuk. T kost me geen drol en je krijgt een hoop. Bij andere mensen ga ik alleen naar t eerste kind. Tis niet altijd feest.
Tweede kind krijgt maar lekker afdankertjes
Ik heb een elektrische vliegenmepper op mn nachtkastje
Ja! Dankje, handig om te weten
Ik heb standaard pleisterspray bij mij. Schijnt hetzelfde te werken!
Ik heb een nep pepperspray, daar komt verf uit!
Wie was jouw favoriete Spice Girl vroeger?
0 stemmers
En nu?
0 stemmers
En ken je Old spice?
0 stemmers
Old Spice is een productlijn voor lichamelijke verzorging, bestaande uit onder meer deodoranten, shampoos en zepen. De producten worden geproduceerd door Procter & Gamble
En wat vind je van Ice Spice?
0 stemmers
Toen ik nog thuis woonde en er recentelijk bij ons was ingebroken hebben we een hele poos met een golfclub naast de trap geslapen
Ik dacht dat Old Spice een groepje was met oudere dames verkleed als Spice Girls Ik had vroeger die kaarten/foto’s die je kon sparen voor in het album en daar stonden die vrouwen dus best vaak tussen.
Die reclames van Old Spice van vroeger zijn wel top
Ken Ice Spice eigenlijk alleen van dat TikTok virale nummer, verder ken ik niets van haar. Vandaar mijn stem. THE BOY’S A LIAR
Ruikt die ook beetje lekker? Heb de laatste tijd zo’n muf idee vd was als ik.natuurlijke dingen gebruik
Ik vind van wel, niet zo sterk als sommig ander wasmiddel, maar niet muf.
Heb je niet toevallig last van vetluis/wasluis? Dat kan ook voor stank zorgen.
Ik heb dat nu