Stel je persoonlijke vraag #43

Ik was sneller suck it grace :muscle:t3::muscle:t3:

7 likes

Hahahaha wacht wat ik snap m niet

2 likes

Grace was toch sneller?

30 likes

Nummer vaN britney, im not a girl not yet a woman

6 likes

Godverdomme ben ik ook nog eens blind

37 likes

Ah :joy::rofl:

Jullie zijn zeker ook tegelijkertijd ongesteld.

2 likes

Huh ben jij jong?

4 likes

Ken je het liedje niet? Een banger van Britney uit de slechte maar inmiddels culturele film crossroads.
Waarin haar moeder Samantha is uit sex and the city.

5 likes

Heb hem even geluisterd en ik heb hem wel eens gehoord. Maar legde niet direct de link, ik was misschien 3 toen dat lied uitkwam. :sweat_smile:

3 likes

Ik ben oud :joy:
Maar dan mag je er gewoon nog tussen zitten.

2 likes

Ligt ook aan de eigenaar. Is het een gezellige Hollandse dame die altijd met een dik accent praat? Dan is het toppie

Heb jij wel eens iets gestolen?

• Ja ik kon het niet betalen
  • ja voor de kick
  • nee

0 stemmers

Ben je ooit gepakt tijdens het stelen?

• Nee
  • Ja maar ze lieten me gaan
  • Ja en ben gearresteerd

0 stemmers

1 like

Niet voor de kick maar als middelvinger naar Albert Heijn

7 likes

Ja wel iets gestolen toen ik nog 5 was.
Een ieniemini klein geel paas kuikentje bij de giraffe (soort mix van kwantum en xenos vroeger). Gesnapt door mijn moeder toen die uit mijn jas viel.
Ze was erg boos (dacht ik toen, nu weet ik dat ze haar lachen amper kon inhouden)

Daarna nooit meer bewust

8 likes

18 likes

Jaaaaa die! :smile:

2 likes

Op mijn 14e oorbellen en een ketting gestolen bij de h&m voor de kick. De rest van de dag doorgebracht in de politiecel waarna ik 40 uur in het magazijn van diezelfde h&m kleding moest uitpakken en labellen als taakstraf. Alle medewerkers kwamen steeds koekeloeren hoe het de kleine dievegge verging. 1/10 would not recommend. Lesje geleerd.

30 likes

Heb zelfs een taakstraf bij bureau halt moeten doen, 15jarige GEEZ. was beetje dom

9 likes

Jaaaaa, die winkel was in Zaandam in mijn beleving echt mega groot met een bovenverdieping.
Is later nog een Holland handels huis geweest en toen een big bazaar.

5 likes