Stel je persoonlijke vraag #43

Vanuit de tuin met iemand binnen communiceren, dus half schreeuwend. Er is geen brand o.i.d. en je woont in een gemiddelde woonwijk met aangrenzende tuinen.

• Prima, lekker levendig juist
  • Als het af en toe gebeurt is dat oke
  • Nee dat is aso
  • Geen mening over

0 stemmers

1 like

Herkenbaar ja! Mijn vriend vindt dit ook leuk en ik niet. Of dan zijn we bijvoorbeeld aan het wielrennen/hardlopen. En dan: “Oh we fietsen langs het huis van die en die, zullen we even langsgaan?”
Eeh how about no?

Kom je daar met je bezwete sportkleding + ik heb echt mentale voorbereiding nodig voor op bezoek gaan. Vind het vaak heel gezellig, maar zo in één keer schakelen kan ik gewoon echt niet.

9 likes

Heb jij (vrijwel) altijd een diepvriespizza in huis?

• Ja
  • Nee, ik heb wel een vriezer
  • Nee, ik heb geen vriezer

0 stemmers

Edit: geen vriezer = geen vriezer waar een pizza in past

Ik heb wel een vriezer maar dat is zo’n klein vakje in m’n koelkast dus als daar één of twee andere dingen inliggen past er al geen pizza meer bij

3 likes

Ik ben te verwend geworden om diepvries pizza’s ge eten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ughhhh deze is so good :sparkling_heart:

19 likes

Ik kon laatst een ruzie bij de buren horen met de tuindeuren open en ik vond dat eigenlijk wel iets hebben dat ik dat kon horen. Idd die levendigheid.

3 likes

Nee want ik heb geen oven in dit huis :broken_heart:

Er is veel kut aan geen oven hebben maar het gemis van ovenpizza’s is echt het allerergst

1 like

haha oh ja dat kan ook nog, vergeten

1 like

Omg ik moet deze lessen geven en ben niet zo’n fan

3 likes

Ik heb een extra vriezer voor aanbiedingen inslaan en die zit nu vol met vleesvervangers, maar soms ook wel een lade met pizza als daar een goede aanbieding op was. Nu niks in huis, want volle vriezers.

6 likes

Ongevraagde tip maar ik heb in dit huis eigenlijk ook alleen een magnetron maar heb nu een elektrische mini oven die bij m’n ouders in de kast stond te verstoffen. De pizza’s zijn niet zo lekker als uit een fatsoenlijke oven maar het is beter dan niks :yum:

2 likes

Ze passen ebt ook in gedeeltes in de airfryer

3 likes

Ik weet niet waar je woont maar ik verkoop mijn oventje! Let me know

5 likes

Als je ‘s nachts om 04:00 van huis vertrekt op vakantie, krijg je dan stress als je de avond ervoor om 19:00 nog moet beginnen met inpakken?

• Ja dikke paniek helemaal vreselijk
  • Milde paniek, komt vast goed
  • Nee is standaard voor mij
  • Is niet standaard maar zou me geen stress geven

0 stemmers

1 like

Haha superlief hoe jij altijd anderen probeert te helpen! Ik heb uitzicht op na de zomer verhuizen naar een huis met oven dus tot die tijd moet wel lukken zonder :smile:

3 likes

Als er op een onverwacht moment iets met je gebeurd waardoor je naakt in het ziekenhuis komt te liggen, hoe groot is dan de kans dat je je geneert voor de staat van je lichamelijke verzorging?

Edit: Dit gaat dus niet over of je je schaamt voor je gewicht of striae o.i.d. Alleen over je lichaamshaar, hygiëne, eeltvoeten etc.

• 0% want ook al heb ik me een week niet gewassen, ik schaam me nergens voor
  • 0% want ik ben iedere dag van het jaar verzorgd ( of in ieder geval goed genoeg zodat ik me er niet voor zou schamen)
  • 2-5%
  • 5 - 10%
  • 10 - 20 %
  • 20 - 40 %
  • 40 - 60 %
  • 60 - 80 %
  • 80 - 90 %
  • 90 - 95 %
  • 95 - 100 %

0 stemmers

Ik zou me sowieso wel schamen als ik onverwachts naakt in het ziekenhuis kom te liggen, ook al ben ik goed verzorgd

8 likes

Ik ook sowieso, maar dit gaat puur over of je wel een schone onderbroek aanhebt en of de lengte van je beenhaar er volgens je eigen maatstaven mee doorkan.

1 like

0 schaamte, alles is toch natuur :woman_shrugging:

3 likes