Mijn kantoorwerk-zelf bestaat tegenwoordig gewoon echt niet meer na 5en of in het weekend of vakantie. Dus het komt dan ook niet in me op om mijn werkmobiel of e-mail te checken. En als er echt iets heel erg mis gaat dan moeten ze me maar privé bellen.
Ik ben altijd fan van Tess Gerritsen boeken, die lees en zo uit en zitten goed in elkaar maar zijn ook spannend genoeg om te herlezen.
Vind jij jezelf zuur/een klagend persoon in het algemeen?
- Nee , alles is verschrikkelijk fantastisch
- Soms
- Regelmatig
- Vaak
- Zelden
- Altijd, ik klaag de hele dag door
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik ben van nature gewoon blij vaak, en op dit forum heb ik geleerd dat je dat ook niet moet zijn! Lmao. Natuurlijk niet dat per se.
ik kan wel flink zeiken maar ik vind ook snel kleine dingen heel erg leuk. nu klink ik als bonnie maarja
Hoe is jouw gegeven likes versus ontvangen likes ratio? Kun je zien bij samenvatting in je profiel. Het verschil tussen iets meer en veel meer is voor eigen interpretatie
- Ongeveer 50/50
- Iets meer likes gegeven dan gekregen
- Veel meer likes gegeven dan gekregen
- Iets meer likes gekregen dan gegeven
- Veel meer likes gekregen dan gegeven
- Ik heb nog nooit een like gegeven
- Ik heb nog nooit een like gekregen
0 stemmers
Soy ‘and you get a like, and you get a like’ Peor
115K, kan je op haar profiel zien.
Wow, ik ben voor mijn gevoel al een serial liker, maar daar kom ik niet bij in de buurt.
Haha jij bent de enige die in alle 3 mijn lijstjes staat. Meest geantwoord op en meest geliket (door). Al vrees ik dat dat eerste door die houtstook discussie komt hahaha.
Nou dan gaan we allemaal maar even met de billen bloot
Hoeveel likes heb jij gegeven?
- < 10.000
- 10.000 - 25.000
- 25.000 - 50.000
- 50.000 - 75.000
- 75.000 - 100.000
- meer dan 100.000
0 stemmers
Hoeveel likes heb jij gekregen?
- < 10.000
- 10.000 - 25.000
- 25.000 - 50.000
- 50.000 - 75.000
- 75.000 - 100.000
- meer dan 100.000
0 stemmers
You’ve had me met een combinatie tussen tamagotchi en selfcare, haha. Wat een leuke app, dank je wel voor het delen. Stuur je friendshipcode maar door.
niet
Als je iets hebt verkocht op Vinted dan:
- Laat ik het meteen uitbetalen (per item)
- Laat ik het in m’n Vinted portemonnee zitten als een tegoed om dingen te kopen op Vinted
- Wacht ik eerst tot ik meerdere dingen heb verkocht en laat ik het dan in 1 keer uitbetalen
0 stemmers
Bordje bij een koffietent met: “Sorry Lieverds, gereserveerd vanaf 12:00 uur”
- Passief agressie
- Cringe
- Gewoon stom
- Gezellig geformuleerd
- Gewoon leuk
- Neutraal
- Nog neutraler, boeit me gewoon echt niet
- Ik voel er wel wat bij maar weet eigenlijk niet echt wat
0 stemmers
Eerst meid en dan verbeter ik mezelf naar vrouw
Ik gebruik meestal >18 vrouw.
En hoe word jij zelf het liefst genoemd van deze 2? Ik bedoel dan in winkels en dergelijke
- Vrouw
- Meisje
0 stemmers
Ik voel me allebei niet meer dus eigenlijk allebei niet. Voel me een soort tussenstadium tussen die twee.
Oké, Britney