Stel je persoonlijke vraag #43

Oja, sorry stemmers, heb 0 ook toegevoegd!

2 likes

Even nieuwsgierig maar hoeveel zouden vrouwen er moeten kunnen dan? En vind het ook wel een breed begrip, hoeveel vrouwen moeten kunnen, want vrouwen die hun armen trainen (/zware boodschappen tillen/kinderen tillen/whatever) versus iemand die dat nooit doet kan vast veel schelen. Dus ben wel nieuwsgierig

3 likes

Ik was zelf nieuwsgierig want was heel trots dat ik er vanochtend 7 achter elkaar kon, maar toen ik ging googlen bleek dat nog tegen te vallen.

Hier gaan ze uit van de gemiddelde vrouw in de VS volgens mij. Tussen de 20 en 40 kan iedereen gemiddeld 13 - 20 pushups zeggen ze? Leek me best veel. Geen idee hoe betrouwbaar deze bronnen zijn verder.

En volgens dit overzicht kun je zien wat een beetje beginners / gevorderden getallen zijn voor jouw leeftijd en gewicht. Vind ik alsnog best hoog allemaal.

4 likes

Ik denk er denk ik echt teveel over na? Ga tegenwoordig vaker met ov en lopen door het donker dan op de fiets trouwens. Ga dan in de tram bv bewust in het beeld van de camera zitten zodat het goed duidelijk is waar ik uitstap, app m’n vriend altijd waar ik ben en heb al bedacht dat als ik ontvoerd word ik indien mogelijk zoveel mogelijk DNA wil achterlaten (haren op de grond, zoveel mogelijk dingen aanraken) :smiling_face_with_tear:. Maargoed ik doe in het verkeer uit schrik m’n ogen dicht als er iets gebeurd ipv dat ik adequaat handel dus wss bevries ik als zoiets echt zou gebeuren.

2 likes

Ik bedacht vroeger altijd wat ik zou zeggen in een situatie dat ik bijna gegrepen zou worden door een man die me de bosjes in wil slepen :sweat_smile:. Ik dacht dan dat als ik zou zeggen dat ik een gekke soa had, ik wel met rust gelaten zou worden.

6 likes

Nee van visite die bij mn ouders waren. Altijd neen.

En drink je wel eens bubble tea?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Soms

0 stemmers

Ik sport nooit maar 2 is opzich denk ik voor de gemiddelde vrouw wel te halen. Moet dan wel moeite doen maar het lukt wel.

1 like

Ik vroeg me gisteren ook ineens af of het zou helpen om nu te roepen dat ik zwanger ben. Ze zeggen wel altijd dat je persoonlijke dingen moet delen als iemand je wil vermoorden, toch? Zodat je een persoon wordt ipv een object voor de belager. Je SOA benoemen kan dan ook wel denk ik :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik kan het gewoon echt niet

3 likes

Oh dat is inderdaad nog best veel! Ik ben nu wel heel benieuwd wat uit je poll komt. En hoeveel ik er zelf dan kan haha

1 like

Nou dan weet ie iig dat ie geen condoom hoeft te gebruiken.

4 likes

Ben ik irritant?

Context: ik haat datumplanners en vergeet ze altijd in te vullen

Na meerdere reminders heb ik op elke datum nu maar ‘misschien’ ingevuld ipv ja of nee. Mijn idee is dat ze dan maar een datum kiezen waarop de meesten kunnen en ik die afblok omdat ik gewoon echt geen idee heb wat ik over maanden precies op welke dag ga doen. En ik wil geen ja invullen want ik weet niet zeker of het een ja is, maar heb ook geen zin om daar heel diep over na te denken.

• Ja is echt irritant van je
  • Ja is best irritant van je
  • Datumplanners zijn irritant, jij minder
  • Niet irritant maar slim van je

0 stemmers

Als er met relatief veel mensen iets afgesproken moet worden is het alternatief ellenlang op en neer appen in een groepsapp, dus ik begrijp de keuze voor een datumprikker wel. En begrijp ook niet zo goed wat je er aan kunt haten. Dat het zo ver vooruit plannen is is ook inherent aan met veel mensen (en dus veel agenda’s) afspreken. Ik zou liever hebben dat je dan eerlijk bent en zegt dat je hem niet in gaat vullen omdat je niet zo ver vooruit wilt plannen, maar zou ook het gevoel hebben dat je die hele afspraak eigenlijk niet zo belangrijk vindt (en dat zou ik dan weer jammer vinden). Maargoed that’s just me.

24 likes

Een huwelijks foto waarbij de man in de bil van de vrouw knijpt (je ziet op de foto de achterkant van de vrouw en dus de knijp).

• Prima
  • Ordinair
  • Nee dankje
  • Lekker boeien

0 stemmers

2 likes

Ja ik ben echt tijdsblind; ik kan gewoon echt niet goed vooruit denken en word er oprecht fysiek onrustig van :joy::smiling_face_with_tear:. Ik vind het wel belangrijk maar ik denk dan altijd van kut kut kut misschien had ik iemand al wat beloofd en dan gaat het helemaal mis in m’n hoofd.

Ik wil gewoon 1 datum horen en het gaat om 1 dag in het weekend dus er is een mouw aan te passen, ik verplaats dan gewoon wat ofzo dat komt wel goed. Maar ik vind die commitment gewoon echt heel kut. Weet ik veel wat ik over 3 maanden doe? Idk maar ik HAAAT het echt, er is bijna niks ter wereld dat ik erger haat dan datumplanners. Geen grapje.

4 likes

Haha ja ik denk dan gebruik een agenda, of zeg gewoon tegen die groep mensen letterlijk wat je hier zegt. Maar lang op je laten wachten en dan overal misschien invullen zou ik best pissig van worden denk ik.

6 likes

Ik vind het echt knap van mezelf dat ik met jou kan dealen. Want jij bent alles wat ik haat :rofl: Te laat komen, Sjaak Afhaak, datumprikkers.

8 likes

Ja dit zijn de vrienden van een vriendin want het is mijn tweede hel op aarde: een vrijgezellenfeest :sun_with_face: en het zijn allemaal heel drukbezette mensen met gezinnen dus voor hun is het niet zo flexibel als voor mij, ik bén het kind in mijn leven.

Dus niet m’n eigen vrienden, die Shame ik sowieso als ze iets zeggen over tijd en planningen.

5 likes

Nou ja, zolang je maar niet de persoon bent die dan bij de gekozen datum gaat jammeren dat 'ie niet kan, maar wel heuuul graag wil komen.
Dat vind ik echt vervelende mensen met datumprikken

6 likes

Toen ik voor mijn deur werd lastiggevallen door een man die zijn piemel uit zn broek trok, heb ik hem helemaal de huid vol gescholden. Ik wist niet dat ik zo heftig zou reageren in zo’n situatie. Daarna heb ik er heel veel last van gehad en zorgde ik dat ik niet in het donker over straat hoefde. Als ik bijvoorbeeld een week van tevoren al wist dat ik een week later in het donker over straat moest, zegde ik mijn afspraak af of zorgde ik dat iemand mij kon ophalen. Kwam ook omdat hij in mijn straat woonde :slightly_smiling_face:.
Inmiddels is hij strafrechtelijk vervolgd, en moet hij mij een schadevergoeding betalen.

11 likes