Zolang je geen koriander eet, zal het mij aan mn reet roesten wat je eet.
Ik zou dat gewoon aangeven, doe ik wel vaker. Dat je het nog niet echt weet maar dat zij een datum kunnen prikken en jij je wel aanpast. Hoeven zij niet te wachten op jou en hoef jij niet in te vullen.
Hier heb ik dus een mening over
Koriander is 1 van de lekkerste (verse) kruiden omg je mist wat.
Zo inderdaad zeg, zonde
Ik kan net zo goed een blok zeep door mijn eten gooien
Gewoon blijven eten je went eraan en leert t waarderen
Nope, blijft na al die keren gewoon alsof ik een hap Dreft sta te vreten
Is allemaal mindset ik vond t ook naar zeep smaken maar gooi t gewoon steeds door mn eten en dan wordt het beter
Naaah, ik geniet wel gewoon van mijn eten zonder zelfkastijding om ergens maar aan te wennen en te leren waarderen
Ik geniet er nu van dat ik geen plukjes koriander uit mn eten hoef te vissen
Schijnt bepaald te zijn door DNA!
Ja is wetenschappelijk vastgesteld dat het een genetisch(e) fout/ gebrek is om het niet te lusten.
naar mijn gevoel kan je dit ook soms wel omdraaien, niemand vindt de afspraak kennelijk belangrijk genoeg om die op korte termijn te laten plaatsvinden waardoor er een prikker nodig is.
Het is overigens wel zeker zo dat je ook opmerkingen moet kunnen incasseren als je uitdeelt.
En ik heb nogal eens verhitte discussies met vooral witte mannelijke vrienden die eens verder moeten kijken dan hun neus lang is.
Vind jij âdiegene is gaan hemelenâ een mooie manier om te zeggen dat iemand dood is gegaan ?
- Ja mooi
- Nee niet mooi
- Neutraal
0 stemmers
Ik vind dat dus echt heel cute. Vandaag is Jezus gaan hemelen.
ik ben groot fan van ânaar de eeuwige jachtveldenâ zo droog ofzo, heerlijk
Daar gaat mân excuus
Laatst een heel gesprek hierover gehad (met name of âdie heeft de pijp aan Maarten gegevenâ onaardig was om te zeggen, conclusie: ja) maar vind al die termen niet respectvol als het gaat om iemand die je van dichtbij kent of als het gezegd wordt als er iemand bij is die er heel veel verdriet van heeft.
Wij hadden dit iedere week op de basisschool. Dan ging je rollenspellen spelen en kreeg je een bepaalde pet op om te spelen.