Stel je persoonlijke vraag #43

Ohhh echt never forget dat Bart en Sabine gingen seksen in Big Brother. Dat was een hot topic in 1999.

Als extraatje nog een foto van Bart en Sabine opnieuw in bed:

19 likes

En ik vond Ruud in een bubbelbad al eng :sob: ff lekker knuffelen 🫤

3 likes

En dan zat je daar naar te kijken tussen je ouders in op de bank :sob:

8 likes

Vind het wel goed dat ze het hebben aangepast naar alleen vrouwen die uberhaupt vermeld willen worden in zo’n lijst maar het blijft echt niet ok

1 like

Scroll jij terug om te kijken wat er zo bijzonder was als iemand zegt ‘sorry voor de troep of vieze spiegel?’

• Ja altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Alle posts hebben dan niets van troep behalve @Rozecoupeschaar, ik ben dan verbaasd als er geen kleren op de grond liggen bij haar.

20 likes

Wat smeer jij (in de zomer/met veel zon) op je gezicht?

• Niks
  • Enkel dagcrème
  • Enkel dagcrème met spf
  • Enkel zonnebrandcrème speciaal voor gezicht
  • Dagcrème zonder spf samen met zonnebrandcrème speciaal voor gezicht
  • Dagcrème met spf samen met zonnebrandcrème speciaal voor gezicht

0 stemmers

Als je dagcrème met spf gebruikt, hoeveel spf? [kies het getal dat het meest overeenkomt]

• 10
  • 15
  • 30
  • 50

0 stemmers

1 like

Gewoon zonnebrand voor het lichaam (in de ochtend voor gezicht, maar die is te duur om de hele dag bij te smeren)

4 likes

Hahah en ik zeg het er niet eens meer bij. Want de “sorry’ meen ik toch niet.

21 likes

groot gelijk!

2 likes

Kan je lang op pumps lopen? Denk aan ongeveer 8 cm hoog mag met plateauzool

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel minder goed dan voor corona. Toen had ik bijna elke werkdag hakken aan en deed ik nog een event na de werkuren op diezelfde schoenen erbij. Nu kan ik die schoenen minder lang aan merk ik.

5 likes

Wauw! Ik had vandaag net geen drie uur er op gelopen en het voelt alsof een teen zowat in de fik staat. Merk je ook verschil tussen merken?

Dagcrème met spf (30) als ik alleen naar kantoor ga of thuiswerk of een luie dag heb en toch de hele dag praktisch binnen zit. Zonnebrandcrème voor gezicht (spf 50) als ik echt naar buiten naar buiten ga (en die smeer ik dan ook regelmatig bij, zou ik met de gewone wsl ook moeten doen voor ik naar huis wandel, maar geen zin om me daar op kantoor mee bezig te houden als ik naar huis wil)

1 like

Lopen als in km’s lopen? Dan niet heel ver. Lopen als in een dag op kantoor kantoor of een feestje in de avond, dan wel prima.

Plateauzool en dikke hak, ik draag geen stiletto’s. Ik heb niet echt een favoriet merk maar de schoenen die ik dan elke dag droeg waren van Adolfo Dominguez (enkellaars), van zara (hogere leren laars), &otherstories maar die maken niet echt hoge hakken. Heb roze valentino’s en die doe ik niet meer aan, want het lijkt echt alsof mijn grote teen geamputeerd wordt.

Elke dag het hele jaar door dagcreme met spf 50.

1 like

Haha ik antwoord klakkeloos ‘ja’ op de pol want ik werkte voorheen op 8cm. Maar bedenk me door jouw antwoord dat ik al 2,5 jaar thuis werk in mn joggingbroek dus ik denk dat ik over een paar weken (dan stopt mn thuis werken) ontzettend pijn ga lijden en aan deze poll terugdenk

9 likes

Volgens een bagger website heb ik dat al gedaan :joy::joy::joy:

maar ik snap heel goed dat de verleiding groot is, maar nee, ik zou me echt teveel schamen daarcopr

Als jij deze captcha foto moet invullen, kies je dan ook het vakje waar nog maar een heel klein gedeelte van de motorfiets te zien is? (zoals bij de pijl)

• Nee sla ik over
  • Ja ik vink alle vlakken waar iets op staat aan

0 stemmers

1 like