Hahah en ik zeg het er niet eens meer bij. Want de “sorry’ meen ik toch niet.
groot gelijk!
Kan je lang op pumps lopen? Denk aan ongeveer 8 cm hoog mag met plateauzool
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel minder goed dan voor corona. Toen had ik bijna elke werkdag hakken aan en deed ik nog een event na de werkuren op diezelfde schoenen erbij. Nu kan ik die schoenen minder lang aan merk ik.
Wauw! Ik had vandaag net geen drie uur er op gelopen en het voelt alsof een teen zowat in de fik staat. Merk je ook verschil tussen merken?
Dagcrème met spf (30) als ik alleen naar kantoor ga of thuiswerk of een luie dag heb en toch de hele dag praktisch binnen zit. Zonnebrandcrème voor gezicht (spf 50) als ik echt naar buiten naar buiten ga (en die smeer ik dan ook regelmatig bij, zou ik met de gewone wsl ook moeten doen voor ik naar huis wandel, maar geen zin om me daar op kantoor mee bezig te houden als ik naar huis wil)
Lopen als in km’s lopen? Dan niet heel ver. Lopen als in een dag op kantoor kantoor of een feestje in de avond, dan wel prima.
Plateauzool en dikke hak, ik draag geen stiletto’s. Ik heb niet echt een favoriet merk maar de schoenen die ik dan elke dag droeg waren van Adolfo Dominguez (enkellaars), van zara (hogere leren laars), &otherstories maar die maken niet echt hoge hakken. Heb roze valentino’s en die doe ik niet meer aan, want het lijkt echt alsof mijn grote teen geamputeerd wordt.
Elke dag het hele jaar door dagcreme met spf 50.
Haha ik antwoord klakkeloos ‘ja’ op de pol want ik werkte voorheen op 8cm. Maar bedenk me door jouw antwoord dat ik al 2,5 jaar thuis werk in mn joggingbroek dus ik denk dat ik over een paar weken (dan stopt mn thuis werken) ontzettend pijn ga lijden en aan deze poll terugdenk
Volgens een bagger website heb ik dat al gedaan
maar ik snap heel goed dat de verleiding groot is, maar nee, ik zou me echt teveel schamen daarcopr
Als jij deze captcha foto moet invullen, kies je dan ook het vakje waar nog maar een heel klein gedeelte van de motorfiets te zien is? (zoals bij de pijl)
- Nee sla ik over
- Ja ik vink alle vlakken waar iets op staat aan
0 stemmers
Ik vind dit altijd zo moeilijk. Moet die helm ook? En zijn schaduw? Zo veel twijfel
Bij dit soort onmogelijke vragen klik ik al snel op overslaan
Dat vlak met zijn schaduw (onderste rij 2e van rechts) bevat ook een miniscuul deel van een schroef/wiel… lastig
Maar heb je dan werk waarbij dat soort schoenen echt noodzakelijk zijn?
Ik vind het wel knap, ben vorige week nog bijna kruipend naar huis moeten gaan na een dag op hakken lopen.
Hier in het dorp rijdt er nog weleens een haha
Nja noodzakelijk… ik draag een uniform waar voorschriften aan vastzitten voor een pump met een minimale hakhoogte. 8cm hoog verplichten ze niet maar vind ik zelf mooier dan 4/5/6cm bijv
Zou jij vrijwel al je spaargeld (je houdt misschien 1000/2000 over) uitgeven aan een mooie vakantie/reis? Echt droombestemmingen, afhankelijk van je budget dus bv Thailand, Indonesië, off Nieuw-Zeeland, of Tanzania, Hawaii, Costa Rica of if you rich rich Antarctica ofzo.
- Ja absoluut
- Absoluut niet
- Nvt want heb daar niet voldoende spaargeld voor
- Misschien zou er even over moeten nadenken
0 stemmers
Jaa dat zijn ook de dingen waar ik voor spaar haha.